سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: دو باب انبار به وسعت ۴۰۰ متر با سقف‌های شیروانی که محل نگهداری ابر و اسفنج بودند آتش گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دمای مناسب برای نگهداری پیاز ۳۲ تا ۴۰ درجه فارنهایت است. پیاز‌ها را در مکان خنک مانند انبار، زیرزمین و گاراژ نگهداری کنید تا احتمال جوانه زدن و فاسد شدن پیاز کاهش یابد، زیرا گرما سبب خراب شدن پیاز می‌شود.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف انبار کالای قاچاق در شهر تهران خبر داد.
عدم اشراف به وضعیت مراکز نگهداری و عدم رصد دائمی این مراکز یکی از اصلی‌ترین نقاط ضعفی است که موجب شده است تا هر چند وقت یک بار وضعیت نا به سامان یکی از این مراکز در صدر اخبار قرار بگیرد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ۶ خودروی لوکس که از سال ۱۳۹۴ تاکنون با شرایط نامناسبی در انبار نگهداری می شوند، پس از فروش فوری باید در راستای رفاه و سلامت بازنشستگان هزینه شود.
در ابتدا، نام کوچه کنی نبود. این کوچه را با عنوان کوچه نزدیک به «باغ پوستی» می‌شناختند. باغ پوستی، باغی بود که در آن پوست دباغی شده گوسفند‌ها را نگهداری می‌کردند، حتی پوست حیوانات شکاری را هم به این باغ منتقل می‌کردند. باغ پوستی محلی بود برای انبار پوست‌های صادراتی به خارج از کشور.
سرویس اطلاعات نظامی ارتش عراق از کشف و توقیف یک انبار مهمات متعلق به گروهک‌های تروریستی داعش در استان نینوا خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف انبار بزرگ نگهداری از پارچه‌های قاچاق به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.
ماهشهر - وزیر اقتصاد و دارایی گفت: برای کالاهایی که به لحاظ استاندارد نگهداری در انبار بنادر، ممکن است در معرض آلودگی قرار بگیرند، اخطار صادر شود.
ماهشهر - وزیر اقتصاد و دارایی گفت: برای کالاهایی که به لحاظ استاندارد نگهداری در انبار بنادر، ممکن است در معرض آلودگی قرار بگیرند، اخطار صادر شود.
یک منبع وابسته به پلیس سودان اعلام کرد که شخصیت‌های زندانی رژیم سابق این کشور در مکانی امن نگهداری می‌شوند.
علیزاده طباطبایی: متهم ردیف اول را از روز نخست بعد از این اتفاق تلخ در سوئیتی به صورت انفرادی نگهداری کردند در حالی که از همان ابتدا مقامات مسئول به صورت مکرر اعلام کردند که او تنها مرتکب خطای انسانی شده اســت. در دادگاه هم ما این مساله را مطرح و نسبت به آن اعتراض کردیم. او در تمام این مدت در یک سوئیت به صورت انفرادی بوده است. از سال گذشــته تا امسـال و در فاصله دو دادگاه که او را دیدم، تمام موهایش سفید شده بود و انگار ۱۰ سال پیر شده بود.
افرادی که برای فروش خودرو به مراکز تعویض پلاک مراجعه می‌کنند از همان لحظه پلاک برایشان غیرفعال می‌شود و لاشه پلاک به انبار می‌رود و تا یک سال نگهداری می‌شود.
یک کارشناس مالیه و اقتصاد شهری گفت: اینکه شهرداری با گران کردن بهای خدمات بهشت زهرا (س) و اخذ هزینه جدید برای نگهداری قبور که کاملا تحت اراده و مدیریت شهرداری است زمینه دفن بخشی از متوفیان را در آرامستان‌های حاشیه تهران فراهم کند موضوعی نیست که قابل انکار باشد.
خنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در انبار نگهداری از مواد اولیه تولید عطر و ادکلن در محدوده بازار تهران خبر داد.
غذا یا ترشیِ کنسروی نمک و روغن فراوانی دارد که به منظور افزایش ماندگاری به آن‌ها افزوده می‌شود. اما فرایندِ نگه داری و انبارِ اقلامِ غذایی می‌تواند موادِ مغذیِ ضروریِ بدن را در آن‌ها از بین ببرد. این نوع غذا‌ها هم‌چنین باعثِ فعال شدنِ آلرژی و حساسیت در افراد می‌شود.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی انبار نگهداری از لوازم خانگی قاچاق در رشت خبر داد و گفت: ۱۹۲ قلم کالای قاچاق به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال کشف شد.
دادستان تهران گفت: دستورات قضایی لازم جهت شناسایی متهمان و انبار نگهداری دارو‌ها خطاب به فرماندهی تهران بزرگ صادر شد که در ابتدا محل نگهداری سرم‌ها در منزلی در محدوده شیخ هادی شناسایی و تعداد ۳۰۲ عدد سرم کشف و جهت بررسی تخصصی و قابلیت مصرف تحویل دانشگاه علوم پزشکی مربوطه شد.
یکی از ادعاهایی که درباره پریا فرامرزی مطرح شده بود این بود که او ۱۶ سال دارد و برخلاف قوانین کنار زندانیان بزرگسال زندان عادل‌آباد شیراز نگهداری می‌شود.
ماهیت این موارد کشف‌شده، هنوز مشخص نیست اما انباری که این اقلام از آنجا خارج شده، برای نگهداری آیتم‌هایی استفاده می‌شد که مربوط به دفتری در ویرجینای شمالی بوده و کارکنان ترامپ بعد از اینکه او از کاخ سفید خارج شد، از آن استفاده می‌کردند.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین کشور گفت: بسیاری از واحد‌های تولیدی با سرمایه در گردشی که در اختیار دارند کالا تولید کرده و آن را در انبار نگهداری می‌کنند، اما مشتری ندارند چرا که کالای آن‌ها به دلیل کیفیت پایین مشتری ندارد.
تصور اشتباه نگهداری دارو‌ها در منزل برای روز مبادا بسیار خطرناک و نادرست است و شاهد هستیم در خیلی از منازل جمع آوری و انبار دارو‌ها در قفسه یا جعبه‌های دارویی در آشپزخانه یا یخچال صورت می‌گیرد، در حالی که این نوع نگهداری موجب فاسد شدن دارو و مسمومیت می‌شود.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهمترین این حوادث را بخوانید.
«م. ی» مادر یکی از بچه‌های اوتیستیک که درباره وجود مراکز بی‌شمار و غیرمجاز نگهداری بچه‌ها اطلاعاتی دارد و از سهل‌انگاری خانواده‌ها نگران است، می‌گوید: «مادر‌هایی که ناچار هستند فرزندشان را به این مراکز بسپارند می‌گویند که بار‌ها شاهد آثار کبودی و زخم روی بدن فرزندشان بودند و زمانی که علت را از مرکز می‌پرسند به آن‌ها می‌گویند که پا یا دست بچه به لبه استخر خورده و هزاران بهانه دیگر می‌آورند.
ایران خواهان جمع آوری و نگهداری سانتریفیوژ‌های نسل جدید خود در انبار تحت نظارت آژانس است، اما امریکا خواستار نابودی همه سانتریفوژ‌های مازاد بر آغاز برجام در سال ۹۴ و بازگشت تعداد سانتریفوژ‌های موجود ایران به سطح این زمان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ