اهر- شهروندان اهری هفته ها است بوی نامطبوع ناشناخته ای را شبانه روز استشمام می کنند و در این بین مسئولان امر احتمال می دهند منشا این بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب اهر باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاسد شدن ریمل بر اثر ماندگی و شرایط محیطی مانند گرما رخ می‌دهد و مصرف آن صحیح نیست. یکی از نشانه‌های ظاهری فاسد بودن یک ریمل، بوی نامطبوع و حالت بریده بریده شدن مواد آن است.
بیشتر باد معده تا حدی بوی نامطبوع دارند، اما اگر باد معده شما دائماً به‌طور باورنکردنی بدبو است و اتاق را پر از بو می‌کند، می‌تواند یک علامت هشدار دهنده باشد، زیرا می‌تواند با بیماری التهابی روده یا سندرم روده تحریک‌پذیر مرتبط باشد.
اهر- معاون دادستانی کل کشور از ورود دادستانی به موضوع بوی نامطبوع از تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر خبر داد.
بوی بد یخچال را با لیمو از بین ببرید. کافی است نصف لیمو را در یک کاسه کوچک بگذارید و آن را داخل یخچال قرار دهید. این روش ساده، اما بسیار موثر در از بین بردن بوی نامطبوع است. فقط یادتان نرود هر هفته لیمو را عوض کنید!
آیا چند وقت یکبار احساس می‌کنید که یک نقطه از بدنتان درد می‌گیرد؟ آیا یک بوی نامطبوعی در خودتان حس می‌کنید؟ این‌ها همه سرنخ‌هایی هستند که نشان دهنده مشکلی در بدن می‌باشند. پس حتماً باید به آن توجه داشته باشید و تشخیص این مشکلات و پیگیری کردن آن‌ها از بسیاری از بیماری‌ها و سختی‌ها در سنین بالا جلوگیری می‌کن
ری-قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور بوی نامطبوع زباله های تهران را از مهمترین معضلات بخش کهریزک دانست.
ظهر روز سه‌شنبه ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۲، انتشار بوی نامطبوعی شبیه به گاز در چند مدرسه شاهین‌شهر موجب بدحال شدن تعدادی از دانش‌آموزان این مدارس شد، دانش‌آموزان این مدارس بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان گلدیس منتقل و تحت مراقبت و درمان قرار گرفتند.
روابط عمومی اداره کل امور خوابگاه های دانشگاه تهران درباره استشمام بوی نامطبوع در یکی از خوابگاههای این دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.
برای از بین بردن بوی بد لباس‌ها، هیچ چیز بهتر از آویزان کردن آن‌ها در فضای باز نیست. با این حال به یاد داشته باشید که منظور ما از بوی بد تنها بوی مرطوب نامطبوع است و هرگز بوی بدن یا کثیفی نیست. یک راه مطمئن برای از بین بردن بوی لباس آویزان کردن لباس‌ها در بالکن، تراس یا حیاط است، زیرا عبور هوا از الیاف پارچه باعث از بین رفتن بو‌های نامطبوع می‌شود.
به گفته دانش‌آموزان بوی نامطبوعی مانند سوختن لاستیک در مدرسه دخترانه ایجاد شده است که بعدا از متوجه شدن این بو دانش آموزان دچار حالت تهوع و سر درد و شکم درد شده‌اند.
به گفته دانش‌آموزان بوی نامطبوعی مانند سوختن لاستیک در مدرسه دخترانه ایجاد شده است که بعدا از متوجه شدن این بو دانش آموزان دچار حالت تهوع و سر درد و شکم درد شده‌اند.
حمیدرضا شعبانی گفت: حوالی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز سه‌شنبه ۱۶ اسفند، مسئولان دو واحد آموزشی فرزانگان و شهدای والفجر در نی‌ریز که دیوار به دیوار هم است، گزارشی از استشمام بوی نامطبوع را اعلام کردند.
یکی از نیرو‌های فرهنگی دبیرستان شهید مدنی گفت: صبح امروز بوی نامطبوعی همچون فاضلاب در مدرسه پیچید که باعث شد جمعی از دانش‌آموزان علائمی همچون سرگیجه و تنگی نفس داشته باشند.
ساعت ۸.۳۰ صبح امروز ۳۰ نفر از دانش‌آموزان دختر دبیرستان دخترانه عطار قوچان با احساس بوی نامطبوع در کلاس درس دچار مسمومیت شدند.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به انتشار بوی نامطبوع شهرک صنعتی چرمشهر در محیط، گفت: این شهرک برای رفع آلایندگی به زباله سوز و احداث تصفیه‌خانه نیاز دارد.
یکی از راه‌های تشخیص تازه بودن آجیل را عدم وجود بوی نامطبوع و اصطلاحاً ترشیدگی در آن عنوان است. وجود کپک و بقایای حشرات نشانه کهنه بودن آجیل است.
سال‌ها پیش در محله‌ها جوی‌های آبی بود که از میان محله می‌گذشت؛ گاهی این جوی‌ها برای اهالی مایه دردسر بودند. نمونه‌اش در حاشیه محله «هزاردستگاه» جریان داشت و چنان بوی نامطبوعی می‌داد که اهالی منطقه۱۶ به کنایه آن را «گلابدره» می‌نامیدند. اما اوضاع به همین منوال نگذشت. مدیریت شهری در آن سال‌های دور دست به کار شد و ضمن زیرسازی، سطح آن را پوشاند و آسفالت کرد. اینگونه بود که در چشم‌به‌هم‌زدنی گلابدره به زیر زمین رفت، اما نامش روی محله ماند و جایش را به خودرو‌ها و تریلی‌هایی داد که آن حوالی را برای توقف و بارگیری مناسب می‌دیدند.
سلاجقه افزود: اگر مدیریت پسماندها به‌خوبی انجام شود، بوی نامطبوعی که در نزدیکی فرودگاه حضرت امام احساس می‌شود نیز حذف خواهد شد. در زمان حاضر بخشی از شیرآبه آرادکوه تصفیه و بازچرخانی می‌شود اما بخش عظیمی از آن در منطقه رها می‌شود.
اصولا پایش هوا همواره یکی از معضلات کشور ما بوده است، چون هیچ‌وقت دیدگاه ما بر «پایش» نبوده است. برای همین وقتی که معضل بوی نامطبوع تهران حل شد، پایش‌های مربوطه نیز متوقف شد.
اهواز - امروز صبح مردم خوزستان بازهم با بوی نامطبوع دود ناشی از آتش سوزی بخش عراقی تالاب هورالعظیم صبح خود را آغاز کردند
تبریز- مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی جزئیات بوی نامطبوع آب شرب تبریز و هوای شهر اهر را ارائه کرد و گفت: نهادهای متولی باید پاسخگوی معضل بوی نامطبوع آب شرب تبریز باشند.
اهر- رئیس اداره حفاظت محیط زیست اهر در خصوص بوی نامطبوع در شهرستان اهر گفت: محیط زیست عمده منشأ بوی نامطبوع شهر اهر را تصفیه‌خانه فاضلاب می‌داند.
پرواز هواپیمایی معراج که از ساعت ۱۲ فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد تبریز ترک کرده بود، به‌دلیل ایجاد دود و بوی نامطبوع در کابین هواپیما، مجددا به فرودگاه مهرآباد بازگشته و با گذشت دو و نیم ساعت از زمان اولیه پرواز، مسافران هنوز در فرودگاه مهرآباد حضور دارند و به آن‌ها اعلام نشده که علت این موضوع چه بوده است.
اهر- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اهر، دلیل گسترش بوی نامطبوع در شهر اهر را «معیوب بودن تصفیه‌خانه فاضلاب شهری» عنوان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ