بیشتر باد معده تا حدی بوی نامطبوع دارند، اما اگر باد معده شما دائماً به‌طور باورنکردنی بدبو است و اتاق را پر از بو می‌کند، می‌تواند یک علامت هشدار دهنده باشد، زیرا می‌تواند با بیماری التهابی روده یا سندرم روده تحریک‌پذیر مرتبط باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین رئیس سازمان بهزیستی گفت: برنامه‌های سازمان حول دو محور اساسی برنامه‌های گسترش عفاف و حجاب شامل تکالیف اختصاصی دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌های درون سازمانی ترویج عفاف و حجاب بررسی شد.
ساده است که بخواهید از برنامه کاری پرمشغله تان به عنوان بهانه‌ای برای ورزش نکردن استفاده کنید.
سلامت روده بر فرآیندهایی مانند ترشح هورمون‌های خاص و سیستم ایمنی بدن تأثیر می‌گذارد. راهکارهای مختلف از جمله اصلاح سبک زندگی و بهبود وضعیت تغذیه می‌توانند سلامت روده‌ ها را تقویت کنند. در این اینفوگرافیک هفت هشدار بدن در مورد سلامت روده‌ها به نقل از دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت را مشاهده می‌کنید، هشدارهایی که لازم است در صورت بروز آن‌ها شرایط پزشکی را جدی گرفته و به پزشک مراجعه کنید./ایسنا
رقابت‌های دراگون‌بوت قهرمانی جهان با کسب یک مدال طلا، ۲ نقره و ۴ برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
هفت بازیکن سپاهان با دریافت ویزای بلغارستان در انتظار تصمیم قلعه‌نویی برای حضور در اردوی تیم ملی هستند.
سندرم نابغه یک مشکل نادر است که در میان افراد مبتلا به اختلالات رشدی یا آسیب‌های مغزی، به طور کلی در نیمکره‌ی چپ، شایع است. افراد مبتلا به این مشکل از خود استعداد‌های خارق العاده‌ای در زمینه‌ی موسیقی، نقاشی، محاسبات و ساخت مدل‌های سه بعدی نشان می‌دهد. این افراد با وجود نابغه بودن در برخی زمینه ها، در حوزه‌های دیگر با مشکل رو به رو هستند.
تحقیقات انجام‌شده در سال ۲۰۱۷ نشان می‌دهد که رژیم مدیترانه‌ای در کاهش چربی کبد حتی بدون کاهش وزن مؤثر است و از دیابت نوع۲، کلسترول و فشار خون بالا جلوگیری می‌کند.
شکلات تلخ طرفداران زیادی دارد که نمی‌توانند از خوردن آن صرف نظر کنند؛ زیرا طعم بسیار خوبی دارد و سرشار از مواد مغذی است.
شکلات تلخ طرفداران زیادی دارد که نمی‌توانند از خوردن آن صرف نظر کنند؛ زیرا طعم بسیار خوبی دارد و سرشار از مواد مغذی است.
پژوهشگران دریافتند که دانه‌های آفتابگردان بالاترین پروتئین و چربی را دارند، درحالی‌که دانه‌های کدو بالاترین محتوای رطوبت و پتاسیم را دارند – و دانه‌های هندوانه بیشتر سطح کلسیم را.
دزفول - سرپرست پارک ملی دز گفت: هفت نفر از سوداگران چوب‌های جنگلی منطقه حفاظت شده و پارک ملی دز در هفته گذشته دستگیر شدند.
بر اثر فروریختن بخشی از یک مسجد مملو از صدها نمازگزار در شهر شمالی زاریا در ایالت کادونا نیجریه، ۷ نفر کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند.
ریفلاکس اسید معده به مری، می‌تواند علائم متنوعی از جمله گلودرد یا حتی مشکلات دهان و دندان را به همراه داشته باشد.
جلوی یک جعبه، نیمکت یا صندلی کوتاه بایستید و پاهای خود را به عرض شانه باز کنید و انگشتان پا باید کمی بیرون باشد. حرکت را با عقب نشستن و باز کردن زانوها شروع کنید. در حالی که کمر خود را صاف نگه دارید پایین بیایید.
اغلب در هنگام ارسال پیام به دیگران سرنخ‌های غیرکلامی‌ای را به کار می‌بریم که که ممکن است کاملاً نسبت به آن‌ها ناآگاه باشیم.
زمین‌لرزه‌های ناشی از این گسل سابقه ویران کردن منطقه ری در تهران را داشته است. گرچه این زلزله تلفات جانی و مالی در پی نداشته است، اما رشد شدت تکانه‌های زمین به سیاست‌گذاران و مردم هشدار می‌دهد که تهران هنوز در معرض آسیب جدی زلزله ۷ ریشتری است.
در صورت تکرار بی حجابی بعد از این سه بار (یک بار ارسال پیامک و دو بار جریمه ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومانی) در بار چهارم، شخص مرتکب علاوه بر جریمه یک میلیون و پانصد هزار تومانی، به مراجع قضائی معرفی می‌شود تا جزای نقدی درجه ۷ (از سه میلیون تومان تا حد اکثر شش میلیون تومان) اِعمال شود. این مجازات نیاز به حکم دادگاه دارد و برخلاف مجازات‌های قبلی از طریق سامانه قابل اِعمال نیست. مجازاتی غیر از جزای نقدی در این خصوص قابل تعیین نیست.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر کردستان؛ پیام جلالی؛ مدیرعامل هلال‌احمر کردستان گفت: ساعت ۱۱:۳۰ پنجشنبه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲؛ در جاده کامیاران به سروآباد یک دستگاه مینی‌بوس با کامیون باهم تصادف کردند.
بلینکن در پیام خود نوشت: گروه هفت در قبال ایران با اتفاق نظر پیش می‌رود؛ شامل تنش‌زدایی و دیپلماسی همراه با بازدارندگی. ما همچنین توافق کردیم که عادی‌سازی روابط با جامعه جهانی که طالبان به دنبال آن است، منوط به اقدامات آنهاست. در آسیای مرکزی نیز ما کماکان متعهد به رسیدگی به نگرانی‌های مشترک هستیم.
به مناسبت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، تمامی پرواز‌های فرودگاه‌های مهرآباد، حضرت امام خمینی (ره) و پیام از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۱ به وقت محلی (۴ الی ۸ UTC) به دلیل انجام رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران بسته اعلام می‌شود.
بسیاری از افراد می‌دانند که سالمونلا می‌تواند در مرغ نهفته باشد، اما آیا می‌دانستید که این باکتری در پیاز و هلو نیز وجود دارد؟ این موارد تنها برخی از نکات یادآوری شده غافلگیر کنده در فهرست غذا‌های مرتبط با جدی‌ترین شیوع بیماری‌ها در ایالات متحده هستند.
علم‎ الهدی امام جمعه مشهد گفت: یکی از مدیران اطلاعاتی استان در جریان دیداری که اخیراً داشتیم، به بنده گزارش می‌داد که از ۷ فروردین تا ۷ اردیبهشت امسال، بیش از ۳۳ هزار پست و پیام تخریبی علیه بنده در رسانه‌ها مطرح شده و حدود هزار نفر هم در این ماجرا دست داشته‌اند. شما در نظر بگیرید که من یک نفر هستم و تقریباً هزار پیام تخریبی علیه یک نفر با چه رسانه‌ای قابل پاسخگویی است.
کارشناسان و فعالان صلح جهانی هشدار داده‌اند یک جنگ هسته ای تمام عیار باعث نابودی سیستم‌های غذایی جهانی و مرگ بیش از ۵ میلیارد نفر در سراسر کره زمین از گرسنگی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، شرط پرداخت سود به سهامداران روش غیر مستقیم سهام عدالت را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ