اهر- رئیس اداره حفاظت محیط زیست اهر در خصوص بوی نامطبوع در شهرستان اهر گفت: محیط زیست عمده منشأ بوی نامطبوع شهر اهر را تصفیه‌خانه فاضلاب می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۳۹۹‬ بود که شعبه ۶ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۸ تهران، قرار جلب به دادرسی پرونده محمد رستمی صفا را صادر کرد.
اصفهان- ۲ تیم اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب هفته دوم لیگ بیست و سوم فوتبال در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.
اصفهان- ۲ تیم اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب هفته دوم لیگ بیست و سوم فوتبال در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.
فدراسیون تکواندو لیگ برتر را در سال جدید با سبک و سیاقی متفاوت نسبت به سالهای آینده برگزار می‌کند.
فدراسیون تکواندو لیگ برتر را در سال جدید با سبک و سیاقی متفاوت نسبت به سالهای آینده برگزار می‌کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از موضوعات ضروری مورد تأکید رهبر انقلاب، جهاد تبیین است که تصور می‌کنم بخش عمده این رسالت برعهده دوستان صداوسیما است.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: عمده اشکالات و ابهامات شورای نگهبان به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مرتفع شده است.
جفرسون باهیا می گوید مسئولیت از دست رفتن پنالتی را بر عهده می گیرد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در عرصه اقتصاد مقاومتی به دلیل عمل نکردن به فرمایش حضرت آقا چنین مصیبتی می‌بینیم بنابراین باید دولت انقلابی توجه ویژه‌ای به معیشت مردم داشته باشد و این موضوع جزو برنامه‌های دولت است.
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران درباره قیمت واقعی میوه و صیفی جات در میوه فروشی‌های سطح شهر گفت: هر یک از خرده فروش‌ها می‌توانند با سود ۳۰ تا ۳۵ درصد محصولات را از میوه فروشان خریداری کنند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ عمده ترین دلایل تصادفات تهران در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱ را تشریح کرد و گفت: ۴۰ درصد از تصادفات تهران به دلیل عدم توجه به جلو رخ داده است.
یک کارشناس آلودگی هوا ضمن تاکید بر اینکه دلیل عمده آلودگی هوای سال‌های اخیر توقف نوسازی و اسقاط خودرو‌های فرسوده است، می‌گوید تا زمانیکه نوسازی، کنترل جدی معاینه فنی و طرح‌های کاهش آلودگی هوا اجرا نشوند، کیفیت سوخت به حد مطلوب نرسد و مازوت‌سوزی حذف نشود و همچنین سایر اقداماتی که در قانون هوای پاک مطرح شده، انجام نشود، طبیعتا نباید انتظار هوای پاک را داشته باشیم. بحث نوسازی و از رده خارج شدن خودرو‌های فرسوده مهم‌ترین اقدامی‌ست که طی چند سال اخیر یا متوقف بوده یا به صورت کند اجرا شده است.
وزیر کشور گفت: عمده آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه ما ناشی از ورود فرهنگ بیگانه و مخرب غرب است.
«در دو سال گذشته هر زمانی که بازار ارز شروع به بالا رفتن کرد، خبر آزادسازی ۷ میلیارد دلار دارایی بلوکه شده ایران در کره جنوبی مطرح می‌شد که تنها خبرسازی بود. الان نیز مقامات بانک مرکزی و وزارت اقتصاد درباره آزادسازی این ارز‌ها در کره و کشور‌های دیگر صحبت می‌کنند، اما به هیچ عنوان بازار نسبت به این موضوع واکنش مثبت نشان نمی‌دهد، زیرا که پی برده است این اخبار تنها برای گفتار درمانی است و جنبه واقعی به خود نخواهد گرفت.»
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: عمده سوالات و ابهامات دانش آموزان در ماه‌های اخیر در مورد فلسفه حجاب،  علت گشت ارشاد و آزادی بود.
معاون امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات از افزایش حملات سایبری به کشور خبر داد و گفت: عمده این حملات موثر نبودند.
«شرکت‌های دانش بنیانی که این روز‌ها در کشور حرف‌شان زیاد زده می‌شود، به هیچ عنوان دانش بنیان نیستند و تنها برای کسب منافع مادی و استفاده از رانت‌ها تشکیل شده اند و هیچکدام از آن‌ها بر پایه نوآوری و دانش نیستند، بلکه بسیاری‌شان تبدیل به دکانی شده‌اند که تنها به فکر منابع مالی هستند و این حرف‌هایی که در موردشان زده می‌شود محلی از اعراب ندارد.»
نیشابور ـ استاندار خراسان رضوی از آزادی عمده بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر در خراسان رضوی خبر داد.
دکتر «محمد فاضلی»؛ جامعه‌شناس گفت: جامعه‌ای تحت فشار اقتصادی به مدت چندین دهه و بالاخص در دهه اخیر، به شدت تحت فشار تحریم و با تجربه انباشت انواعی از نارضایتی‌ها که منشأ عمده آن‌ها در کیفیت و شیوه حکمرانی است، به یکباره با مرگ «ژینا امینی» آتش گرفت. این عوامل ساختاری دخالت زیادی داشته‌اند و در همان حال باید توجه داشت که جامعه سال‌هاست از گشت ارشاد متنفر شده است و ده‌ها فیلم درباره برخورد مأموران گشت ارشاد منتشر شده بود که وجدان جمعی جامعه را به درد آورده بود. همه این‌ها آتش اعتراض را برانگیخته است.
یک نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه احزاب می‌توانند ضربه‌گیر نظام باشند، گفت: اگر برای شکل‌گیری یک تجمع و راهپیمایی قانونی، احزاب شناسنامه‌دار فراخوان تجمع بدهند، قاعدتا مسئولیت آن را هم به عهده می‌گیرند و کار را مدیریت می‌کنند.
اهواز- وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: بخش قابل توجهی از دستگاه‌های سرمایشی و کولرهایی که در سازمان اموال تملیکی وجود داشت برای نیاز مردم استان خوزستان تخصیص پیدا کرد.
مشهد ـ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: بخش بزرگی از گیاهان دارویی در مشهد کشت می‌شود چرا که عمده مراکز فرآوری گیاهان دارویی در این شهرستان است.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با حمایت دولت اعتبارات ما در سال جاری به ۷۰ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.
هاشمی رفسنجانی گفت: بخش عمده مشکلات اقتصادی، معلول سیاست خارجی است. به جز اسرائیل، با همه دنیا می توانیم کار کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ