رئیسی با اشاره به ساخت ۶ نوع واکسن کرونا در داخل کشور به همت دانشمندان ایرانی و با حمایت دولت اظهار داشت: استفاده تؤامان مردم از واکسن‌های ساخت داخل و واکسن‌های وارداتی، در کنار تزریق بیش از ۱۵۶ میلیون دز واکسن کرونا در طرح واکسیناسیون سراسری که بالاتر از بسیاری از کشور‌های اروپایی و آسیایی بود، باعث مهار کرونا و ارتقای سطح ایمنی عمومی در ایران شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیسی برگزاری جلسات برای همکاری، ‌ همگرایی و ایجاد فهم مشترک میان مسئولان دستگاه ها را لازم دانست و به مسئولان دستگاه های دولتی توصیه کرد با کاستن از برگزاری جلسات غیرضرور و تمرکز بر سامان دادن طرح ها و پروژه ها بر کار عملیاتی و اجرائی بدنبال تحقق اثرات جلسات در کار و معیشت مردم باشند.
مسیح مهاجری نوشت: توصیه ما اینست که آقای رئیس‌ جمهور گزارش دو سالگی دولت خود را با حضور خبرنگاران آزاد به مردم بدهد تا هم مردم احساس کنند با گزارش واقعی مواجه هستند و هم خود رئیس‌ جمهور از مزایای پاسخ دادن به سؤال‌های واقعی برخاسته از متن مردم برخوردار شود. این روش قطعاً به مردمی ‌سازی دولت کمک خواهد کرد.
برای کسانی که ادبیات استراتژیک غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها درباره ایران را تعقیب کرده‌اند یک کلیدواژه آشنا وجود دارد با عنوان «شبکه همکار غرب در ایران». آن‌ها مدت‌هاست عقیده دارند و این عقیده خود را پنهان هم نکرده‌اند در این مسیر قطعا به کمک بازوانی در داخل ایران نیاز خواهند داشت، که چندی پیش اندیشکده آمریکایی کاتو در گزارشی مفصل به دولت آمریکا تقویت این جریان در داخل ایران را شدیدا توصیه کرده بود.
همتی بار دیگر به اظهارات رئیسی واکنش نشان داد.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور از دیدار مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با رئیسی خبر داد.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دقایقی پیش با رئیس جمهوری اسلامی ایران دیدار و آیت‌الله رئیسی در این ملاقات، حفظ استقلال آژانس و رعایت حقوق ملت ایران را لازمه همکاری‌های دوطرفه دانست.
هروقت دستگاه ریموت کنترل دولت را از جماعت ⁧پایداریچی⁩ پس بگیرد، آدم حسابی‌ها دورش جمع می‌شوند.
رئیسی به سفیر جدید فرانسه توصیه کرد که حقایق جامعه ایران را به درستی به هیئت حاکمه فرانسه منتقل کند و این مساله را وظیفه اصلی خود بداند.
رئیس جمهور به سفیر جدید فرانسه توصیه کرد که انتقال صحیح حقایق جامعه ایران به هیئت حاکمه فرانسه را وظیفه اصلی خود بداند.
عبدالناصر همتی رئیس کل پیشین بانک مرکزی به بخشی از سخنان ابراهیم رئیسی در گفت و گوی تلویزیونی واکنش نشان داد.
شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توییتر و تلگرام فیلتر بوده و به‌نوعی غیرمجاز تلقی می‌شوند، اما می‌بینیم که سایت رسمی دولت توصیه می‌کند اخبار را از این طریق دنبال کنید.
رئیس جمهور با تاکید بر سیاست دولت مبنی بر مدیریت نرخ ارز به رئیس کل جدید بانک مرکزی توصیه کرد از همفکری و مشورت همه افراد صاحب‌نظر استفاده کند.
عصر امروز جلسه هیئت دولت به ریاست سیدابراهیم رئیسی تشکیل و با رأی هیئت وزیران «محمدرضا فرزین» به عنوان رئیس کل جدید بانک مرکزی انتخاب شد.
برخی توصیه کردند امروز دانشگاه نیایم و یا حداقل دانشگاه تهران نیایم، ولی من گفتم که دنبال تعطیلی علم و دانشگاه نیستم بلکه به دنبال گشایش هستم
فعال مطبوعاتی گفت: رئیسی برای اینکه لااقل خودش را نجات دهد و جلو کاهش محبوبیتش را در جامعه بگیرد، چاره ای ندارد جز آنکه ترکیب دولتش را تقویت کند.
روزنامه اصولگرای خراسان از عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم انتقاد کرده و خواستار تغییر در تیم اقتصادی شده است.
محمد مهدی کاظمی، رئیس ستاد پروژه مهر گفت:تزریق واکسن کرونا برای دانش آموزان اختیاری است، اما توصیه می‌کنیم که دانش آموزان واکسن کرونا را تزریق کنند.
محمدمهدی کاظمی رئیس ستاد ملی بازگشایی مدارس گفت: توصیه می کنیم زیر ۱۲ ساله ها یک دز واکسن را تزریق کنند.
به نظر می‌رسد، پیشنهاد (روزنامه) شرق بیش از آنکه یک توصیه یا پیشنهاد باشد، نوعی تجاهل و تمسخر سیاست همسایگی و نگاه به شرق دولت سیزدهم است که اگر غیر از این بود طعنه نمی‌زد که دولت رئیسی دنبال اختراع چرخ از نو است؟!
«لغو تحریم با مذاکره» طعمه‌ای است که مسئولان سیاست خارجی آمریکا روی قلاب گذاشته‌اند و دولت سیزدهم با همت بلند و پشتوانه مردمی خود می‌تواند قید این طعمه را بزند و مثل عملکرد قابل قبول خود در این یک سال، تمام تمرکز و توان خود را صرف خنثی‌سازی تحریم‌ها کند.
کارشناس و تحلیلگر سیاسی گفت: زمینه برای احیای برجام فراهم است و توصیه مهم من به منتقدان دولت این است که به سمت انتقام جویی حرکت نکنند. توصیه دیگر من به حامیان دولت است که به سمت جنگ زرگری نروند.
عجیب‌تر آنکه، مطابق این قانون، چنانچه یک پزشک عمومی بر اساس علم و سوگند پزشکی به مادری توصیه به غربالگری سلامت جنینش را بکند مجرم تلقی می‌شود.
دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: اگر به محتوای نامه ارسالی این انجمن به وزارت صمت دقت شود، مشخص خواهد شد که مفهوم پیشگیری و چانه‌زنی در آن نهفته بوده و هرگونه برداشت مبنی بر تعطیلی 3 ماهه کارخانه‌های فولاد را قویا تکذیب می‌کنیم.
یک جامعه شناس در توصیه به رئیسی اعلام کرد: به عبدالملکی پست جدید ندهید!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ