رئیس هفدهمین دوره از مسابقات ربوکاپ آزاد ایران گفت: ۶ کشور خارجی از مصر، چین، افغانستان، برزیل، روسیه و آلمان در این دوره از مسابقات حضور دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرنگی‌کاران روسیه پیش از حضور در مسابقات جهانی اردوی مشترک با ۲ کشور خارجی برگزار می‌کنند.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ولینگتون بنا به «دعوت رسمی» پارلمان نیوزیلند، در نشست کمیته امور خارجی، دفاع و تجارت پارلمان این کشور حضور یافت.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ولینگتون بنا به «دعوت رسمی» پارلمان نیوزیلند، در نشست کمیته امور خارجی، دفاع و تجارت پارلمان این کشور حضور یافت.
وزیر امورخارجه با بیان اینکه حضور نظامی کشورهای خارجی در خاک سوریه راه‌حل نیست، گفت: معتقدیم حضور نظامی کشورهای خارجی در سوریه هیچ کمکی به ثبات و امنیت در این کشور و در منطقه نخواهد کرد.
خبرنگار شبکه المنار تصاویری از فضای وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران محل برگزاری نشست خبری حسین امیرعبداللهیان با همتای عربستانی خود منتشر کرده است. فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی ظهر امروز شنبه برای دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است. فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
رسانه ایتالیایی حضور مربی این کشور در کادرفنی تیم ملی ایران را تایید کرد.
رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به میزبانی مجدد ایران از رقابت‌های فیوچرز گفت: در کمتر از 3 ماه موفق شدیم میزبانی مسابقات را به نام ایران ثبت کنیم که فرصت خوبی برای رشد و ارتقای تنیسورهای کشورمان محسوب می‌شود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور سفرا و روسای نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی از صبح امروز با حضور اکثر مدعیان داخلی و تعداد کمی از کشتی گیران خارجی در ارومیه آغاز شد.
وزیر کشور گفت: راه حل مسأله حضور غیرقانونی اتباع خارجی کنترل دقیق مرزهاست.
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس در توئیتی از ایجاد فیلترینگ در کشور انتقاد کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ۳ هزار ناشر داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی کتاب حضور دارند و مهمان ویژه امسال کشور تاجیکستان است.
یادگار رستمی، نخستین لژیونر آکادمی کیا و شاگرد سابق مهدوی‌کیا با حضور در لیگ لهستان عنوانی تاریخی برای خود به ارمغان آورد.
در حالی که قرار بود تیم ملی هندبال ساحلی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا شامگاه سه‌شنبه ۱۶ اسفندماه عازم بالی اندونزی شود، در اقدامی خارج از عرف و عجیب روادید بازیکنان تیم ملی ایران از سوی کشور میزبان صادر نشد.
مسابقات تورجهانی تنیس با حضور بیش از ۹۰ ورزشکار خارجی از ۲۲ کشور جهان با حمایت بانک سامان در جزیره کیش آغاز شد.
مسابقات تورجهانی تنیس با حضور بیش از ۹۰ ورزشکار خارجی از ۲۲ کشور جهان به میزبانی ایران و در جزیره کیش آغاز شد.
مسابقات تورجهانی تنیس با حضور بیش از 90 ورزشکار خارجی از 22 کشور جهان به میزبانی ایران و در جزیره کیش آغاز شد.
رویداد سرمایه گذاری فناوری با حضور استارت آپ ها و سرمایه گذاران داخلی و خارجی در محل پارک فناوری پردیس از امروز آغاز به کار کرد و تا دهم اسفند ادامه دارد.
رویداد سرمایه گذاری فناوری درپارک فناوری پردیس با حضور استارت اپها و سرمایه گذاران داخلی و خارجی در محل پارک فناوری پردیس اسفندماه برگزار می شود.
دبیر فدراسیون تنیس گفت: برگزاری مسابقاتی مانند جام حذفی و فیوچرز و حضور بازیکنان خارجی در کشور، فرصت خوبی برای پیشرفت بازیکنان ایرانی است.
نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون از اعلام آمادگی 32 کشور خارجی در مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر خبر داد.
وابستگان نظامی ۲۷ کشور مقیم تهران صبح امروز (دوشنبه ۱۶ آبان) با حضور در دانشگاه عالی دفاع ملی از مراکز علمی و تحقیقاتی این دانشگاه بازدید کردند.
وابستگان نظامی ۲۷ کشور مقیم تهران صبح امروز (دوشنبه ۱۶ آبان) با حضور در دانشگاه عالی دفاع ملی از مراکز علمی و تحقیقاتی این دانشگاه بازدید کردند.
دبیر نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۱ از حضور تجار و سرمایه گذاران خارجی ۱۰ کشور در سیزدهمین دوره‌ نمایشگاه نانو خبر داد و گفت:امسال بیش از ۱۰۰ محصول جدید نانویی تایید شده ارائه می شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ