علیرضا فیروزجا توانست لوون آرونیان را شکست دهد و با ۱.۵ امتیاز در رده پنجم مسابقات سینکفیلد بایستد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی چلسی، در نیمه اول دیدار مقابل وستهم یک پنالتی از دست داد تا نیمه اول با برتری شاگردان پوچتینو به پایان نرسد.
تاتنهام که با انتقال هری کین به بایرن مونیخ وضعیت دشواری پیدا کرده مدافع آرژانتینی‌اش را دقایقی بعد از گلزنی در اولین بازی فصل به دلیل مصدومیت از دست داد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان موفق به شکست پورتوریکو شد و با سه برد و ۹ امتیاز در صدر گروه سوم باقی ماند.
تیم ملی زنان ژاپن با برتری 5-0 مقابل زامبیا به صدر جدول گروه سوم جام جهانی صعود کرد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از کسب عنوان قهرمانی مسابقات زیر 21 سال جهان با استقبال معاون وزیر ورزش و جوانان وارد تهران شد.
تیم ملی والیبال ژاپن در یک بازی فوق العاده زیبا با نتیجه سه بر یک از ایتالیا شکست خورد.
ستاره اسپانیایی دنیای تنیس با قهرمانی در کویینزکلاب لندن به صدر جدول رنکینگ جهانی بازگشت.
تمرین عصر روز گذشته تیم ملی کشتی آزاد در حالی برگزار شد که همچنان ناراحتی و شوک آسیب‌دیدگی کامران قاسم‌پور بر چهره و تمرینات تیم احساس می‌شد.
با توجه به اینکه دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از 31 خرداد آغاز می‌شود، حسن رنگرز تنها برای دو روز عملکرد شاگردانش را در جام وهبی‌امره در ترکیه زیر نظر خواهد داشت.
تنیسور یونانی حتی در صورت قهرمانی در گرنداسلم رولان گاروس نمی‌تواند نفر شماره یک جهان شود.
«پله» اسطوره فقید فوتبال برزیل که سه بار قهرمان جام جهانی شده و از پنج ستاره روی پیراهن تیم طلایی‌پوش، سه ستاره متعلق به دوران حضور او بوده، در صدر این فهرست قرار گرفته است.
شهریار مغانلو از فرصت استثنایی خود در ورزشگاه نقش جهان نهایت بهره را برد و جای رضا اسدی را در صدر جدول گلزنان گرفت.
کارلوس آلکاراس با قهرمانی در این مسابقات جانشین نواک جوکوویچ در صدر رنکینگ برتین تنیسورهای جهان شد و جوکوویج به رده دوم رفت.
هافبک مصدوم استقلال مدعی است از حضور در جمع مدعیان و کم کردن فاصله با صدر اطمینان داشتند و این مسیر را تا دستیابی دوباره به قهرمانی ادامه خواهند داد.
عملکرد فوق‌العاده سپاهان در سه بازی اخیر این تیم را به شانس جدی قهرمانی تبدیل کرده است.
برزیل بیشترین امتیاز را در تاریخ جام های جهانی کسب کرده و با وجود تداوم ناکامی در کسب جام، صدرنشین این جدول است.
تیم ملی والیبال نشسته ایران با کسب هشتمین قهرمانی در مسابقات جهان جایگاه خود در صدر ۱۰ کشور مدال‌آور در ادوار مختلف این رقابت‌ها را تثبیت کرد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای بر اخذ میزبانی‌های مسابقات آسیایی و جهانی به ویژه در رشته‌های المپیکی و حمایت وزارت ورزش از ای مهم تاکید کرد.
اتحادیه جهانی کشتی در پایان رقابت‌های قهرمانی سال ۲۰۲۲ جهان در صربستان، رنکینگ جدید برترین آزاد و فرنگی‌کاران جهان را اعلام کرد
جردن باروز با کسب طلای قهرمانی جهان 2022 رکورد اسطوره کشتی امریکا را شکست.
تیم ایران در دور هفتم رقابت‌های شطرنج قهرمانی دانشجویان جهان به صدر جدول رده بندی تیمی صعود کرد و در بخش انفرادی جدول پسران صدرنشین شد.
تیم ایران در دور هفتم رقابت‌های شطرنج قهرمانی دانشجویان جهان به صدر جدول رده‌بندی تیمی صعود کرد و صدرنشین در بخش انفرادی جدول پسران شد.
در پایان مسابقات 4 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان، تیم صربستان در صدر رده بندی تیمی قرار گرفته است.
دروازه‌بان تیم هندبال نوجوانان دختر ایران که در صدر جدول برترین گلرهای مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفته است، تیم‌های اروپایی حاضر در مسابقات را قدرتمند قلمداد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ