معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای بر اخذ میزبانی‌های مسابقات آسیایی و جهانی به ویژه در رشته‌های المپیکی و حمایت وزارت ورزش از ای مهم تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر اراکی ها از استقلال خوزستان میزبانی می‌کنند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه رویکردهای نوینی در تولید سامانه‌های پدافندی به‌وجود آمده است، گفت: به میزانی از بازدارندگی رسیده‌ایم که دشمنان جرأت نگاه چپ به کشورمان ندارد.
با امضای قرارداد فی مابین کمیته پاراالمپیک آسیا و برگزارکنندگان پنجمین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان، قزاقستان به صورت رسمی به عنوان میزبان این بازی ها انتخاب شد.
میزبانی از بزرگترین هلدینگ گردشگری روسیه در ایران با هدف افزایش تعاملات گردشگری و زمینه‌سازی جذب سرمایه‌گذار همزمان با آغاز لغو روادید رسمی گروهی دو کشور انجام شد.
طبق تقویم فدراسیون جهانی شمشیربازی، ایران به زودی میزبان یک دوره مسابقات بین‌المللی است؛ رویدادی که برگزاری آن در فاصله چند روزه تا بازی‌های آسیایی انتقاداتی را متوجه مسئولان مربوطه می‌کند.
رودخانه سن بعد از ۱۰۰ سال شاهد رقابت شناگران در المپیک خواهد بود.
وزیر دفاع روسیه در راس هیئتی بلندپایه به منظور شرکت در هفتادمین سالگرد «روز پیروزی»  کره شمالی، به پیونگ‌یانگ سفر خواهد کرد.
استونی برای نظامیان ناتو از دیگر کشورها منطقه اسکان جدید خواهد ساخت.
سرخ‌های تهران و تبریز باید خیلی زود در لیگ برتر به مصاف یکدیگر بروند.
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت اطمینان دارد که کشورهای این قاره به خوبی مسابقات مختلف جهانی را میزبانی می‌کنند.
پنجمین نشست شورای حکام مرکز مطالعات پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس درآسیای غربی و مرکزی، این هفته در تهران برگزار می‌شود.
بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: بعد از یک هفته سخت می‌خواهیم با تمام قدرت برابر آلمان بازی کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.
میزبانی شهر ارومیه در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ در جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا در اندونزی به تصویب نهایی رسید.
استانیس السبرگ، تحلیلگر ارشد ورزشی و پژوهشگر دانمارکی، گفت: «عربستان سعودی با میزبانی رویدادهای ورزشی معتبر و سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های فرهنگی، قصد دارد خود را مقصد رویدادهای بین‌المللی نشان داده و تصویری مدرن را به جهان نشان دهد».
سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی با تشریح برنامه های این فدراسیون برای فصل بهار گفت: هدف از انجام همه این برنامه ها و رویدادها افزایش فعالیت بدنی و کاهش کم تحرکی بین مردم است.
قطری‌‌‌‌ها میزبانی یکی دیگر از رویدادهای ورزشی بزرگ جهان را به افتخارات خود اضافه خواهند کرد.
اولین همایش ملی منتقدانه با موضوع «رویکردهای انتقادی به فرصت‌ها و چالش‌های ارتباطات شبکه‌ای در فضای مجازی» به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
مشاور رئیس جمهور و دبیر شواری عالی مناطق آزاد کیش با اشاره به برگزاری رقابت‌های تور جهانی تنیس مردان در این جزیره گفت: پس از سال‌ها دوباره این میزبانی به ایران تعلق گرفت و با تلاش‌های صورت گرفته شاهد میزبانی و برگزاری یک رقابت خوب و جذاب با استانداردهای بالا هستیم.
با اعلام جاسم رشید البوعینین، دبیرکل کمیته المپیک قطر، این کشور پس از موفقیت در میزبانی جام جهانی 2022، به دنبال میزبانی از سایر رویدادهای ورزشی است.
عربستان سعودی میزبانی چندین رویداد ورزشی را در سال‌های اخیر بر عهده داشته و توانسته سرمایه‌گذاری زیادی در این زمینه کند.
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: به دنبال میزبانی رویدادهایی در سطح کشور هستیم که به پیشرفت والیبال ما کمک می‌کند.
محرومیت روسیه از میزبانی و حضور در تمامی رویدادهای بین المللی کشتی باعث شده برخی از کشورها برای کسب امتیاز میزبانی رقابتهای جهانی به جای روس‌ها وارد رقابت شوند.
محرومیت روسیه از میزبانی و حضور در تمامی رویدادهای بین المللی کشتی باعث شده برخی از کشورها برای کسب امتیاز میزبانی رقابتهای جهانی به جای روس‌ها وارد رقابت شوند.
اهواز - تیم فوتبال استقلال ملاثانی در حالی قرار است امروز از تیم فوتبال دریا در لیگ دسته اول میزبانی کند که در رویدادی عجیب تا ساعت ۱۳ هم زمین این بازی هنوز مشخص نشده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ