اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به عقیده لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، حضور ستاره هایی چون مسی سطح MLS را ارتقا می بخشد.
فاصله بال‌های پهپاد والکری که توسط هوش مصنوعی کنترل شده است، برابر 6.7 متر است و حداکثر سرعت آن به 1,050 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این پهپاد می‌تواند تا 8 جنگ‌افزار ازجمله بمب‌های کوچک با خود حمله کند و برد حرکتی بالاتر از پنج هزار کیلومتر دارد.
آرش برهانی فصل جدید رقابت های فوتبال ایران را در لیگ دسته اول به عنوان سرمربی تجربه خواهد کرد.
دبیر نخستین نمایشگاه فناوری‌های محرومیت زدا گفت: در نمایشگاه آبادیران قراردادهایی در راستای اشتغال زایی، تجهیز و مقاوم سازی مدارس نقاط محروم و تامین آب شرب هزار روستا منعقد شد.
به عقیده کارشناسان اقتصادی ورود بانک VTB به ایران می تواند منجر به سهل الوصول تر مبادلات مالی شود و بر اقتصاد ایران تاثیرات مثبتی دارد.
به عقیده کارشناسان اقتصادی ورود بانک VTB به ایران می تواند منجر به سهل الوصول تر مبادلات مالی شود و بر اقتصاد ایران تاثیرات مثبتی دارد.
نشست عقبه در شرایطی برگزار شد که اسرائیل از تشدید عملیات های مقاومتی در اراضی اشغالی به ستوه آمده بود، اما اتفاقاتی که همزمان با این نشست رخ داد شکست راهبرد صهیونیست‌ها را بیشتر نمایان کرد.
عمده کارشناسان معتقدند که فتح قله دلار ناشی از عدم شناخت بازار از سوی بانک مرکزی، مقاومت مافیای ارزی در برابر مرکز مبادله و دامن زدن به انتظارات تورمی بوده است.
گروه های فلسطینی در نظر دارند در نشستی که ظهر امروز در غزه برگزار می شود، برگزاری نشست امنیتی عقبه در اردن را بررسی کنند.
به عقیده دروازه بان یونایتد، نظمی که تن هاخ در تیم ایجاد کرده، وجه تمایز این مربی است.
شاخص‌های عمده سهام آسیا و اقیانوسیه پس از رشد وال استریت، افزایش یافتند زیرا جدیدترین داده‌ها در ایالات‌متحده امیدواری‌ها را دوباره تقویت کرد که سیاست‌های پولی فدرال رزرو کارآمد است و می‌تواند منجر به کاهش بیشتر سرعت افزایش نرخ بهره شود.
شهردار تهران ادامه داد: در قدم بعد نیز برنامه خرید ۶۳۰ واگن از خارج از کشور در حال پیگیری است و امروز نیز صحبت هایی با معاون اول رئیس جمهور انجام شد که اگر عملیاتی شود بخش عمده مشکلات متروی تهران حل می شود.
بیش از ۷۰ درصد گاز مصرفی مربوط به بخش خانگی، تجاری و صنایع غیر عمده است که این روزها افزایش مصرف داشته و نگرانی هایی را برای جایگاه های سوخت و پتروشیمی ها به وجود آورده است.
دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضائی به صورت مستقیم وظیفه ایمنی سازی ساختمان‌ها را ندارد اگر تخلفی صورت گرفت باید این تخلف بلافاصله به دستگاه قضا اعلام شود.
دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضائی به صورت مستقیم وظیفه ایمنی سازی ساختمان‌ها را ندارد اگر تخلفی صورت گرفت باید این تخلف بلافاصله به دستگاه قضا اعلام شود.
خاتمی اظهار کرد: عده ای می گویند حوزه های علمیه چه کاری کرده اند؟ این در حالی است که کتاب ها و مقالات بسیاری در عرصه علوم انسانی توسط حوزویان به نگارش درآمده است.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گفت: در حال حاضر چالش مربوط به مرغ هایی است که بدون عقبه کارشناسی، برنامه ‎ریزی وارد شده و مهمترین مشکل آنان تاریخ انقضای نزدیک است.
در برخی از پرونده‌ها متهمان فقط باید از وکلای تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری که وکلای مورد تأیید قوه قضائیه هستند، استفاده کنند؛ این قید، یک امکان ویژه برای این گروه از وکلا با تعداد کمی ایجاد کرده و مورد مخالفت و اعتراض جامعه وکالت است. در شرایط حاظر وجود این تبصره موجب شده تا بهانه هایی برای عده ای از افراد سودجو فراهم گردد
کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران گفت: اگر حوزه ی نفت و گاز نیز به نهادهای غیرمتخصص مثل سهام عدالت سپرده شود، این مشکل تشدید می شود. اگر این اتفاق بیفتد مسلماً این حوزه ها به درستی مدیریت نمی شوند و مشکلاتش متوجه کل کشور می شود. همچنین مسئولیت سیاست گذاری بر زنجیره ارزش بر عهده وزیر مربوطه است. متاسفانه خصوصی سازی هایی که تا الان در کشورمان انجام داده ایم، موفقیت آمیز نبوده اند.
وزیر کشور گفت: عمده آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه ما ناشی از ورود فرهنگ بیگانه و مخرب غرب است.
وزیر کشور در تشریح آخرین وضعیت پرونده مرحوم مهسا امینی و حوادث پس از آن، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، توطئه‌های بزرگی را با اقتدار پشت سر گذاشته است، گفت: دشمنان با حمایت از اغتشاشگران دچار محاسبات غلط شده‌اند.
باشگاه استقلال بر این عقیده است در هفته های ابتدایی از اشتباهات داوری متضرر شده است، حتی در بازی هایی که برنده از میدان خارج شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ جزئیات شهادت مأمور پلیس در بیمارستان/ مرگ مشکوک فعال فضای مجازی در پاریز/ فرجام یک ازدواج اشتباه!/ آزادی پسر با رضایت پدر/ کله‌پاچه جان زن تهرانی را گرفت!/ پایان مرگبار کری‌خوانی در فضای مجازی/ عقده‌هایی برای قدرت نمایی!/ اجاره آدمکش با ۵۰ میلیون تومان و یک پراید
یک عضو اتاق بازرگانی گفت: دولت سیزدهم تلاش هایی را در راستای بازارسازی برای فروش نفت به اجرا گذاشته است که از آن جمله می توان به عقد قرارداد برای بازسازی پالایشگاه های فراسرزمینی در ونزوئلا اشاره کرد. این سیاست ها می تواند در شرایط فعلی کمک کننده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ