به عقیده دروازه بان یونایتد، نظمی که تن هاخ در تیم ایجاد کرده، وجه تمایز این مربی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نواک جوکوویچ از تنیسورهای جهان خواسته است به سازمانی که او تأسیس کرده، بپیوندند و هراسی نداشته باشند.
بلینکن اعلام کرد: پس از بازنشستگی وندی شرمن، بایدن از ویکتوریا نولاند خواسته تا تایید معاون بعدی وزیر خارجه، به عنوان سرپرست معاون وزیر خارجه خدمت کند. ما خوش شانس هستیم که فردی با تجربه، ماهر و متعهد این مسئولیت اضافه را بر عهده می گیرد.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری پس از خط زدن کیانوش رستمی از مسابقات جهانی گفت: کیانوش ۱۰ خواسته داشت که همگی انجام شد ولی ما برای او فقط دو خواسته داشتیم.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری پس از خط زدن کیانوش رستمی از مسابقات جهانی گفت: کیانوش ۱۰ خواسته داشت که همگی انجام شد ولی ما برای او فقط دو خواسته داشتیم.
ملی‌پوش تیراندازی می‌گوید با وجودی که سطح رکوردهایش با برنامه‌ها و تصمیمات مربی تیم ملی پایین آمده اما او را مجبور به انصراف کتبی از مسابقات قهرمانی آسیا کرده‌اند.
بازیکن استقلال گفت با بینی شکسته به میدان رفته و گارد صورتی که داشته، مانع از دید او در جریان بازی می شده است.
جرارد پیکه که از او خواسته شده بود در جشن قهرمانی بارسلونا شرکت کند، ترجیح داد این درخواست را رد کند.
داور بازی بوخوم-دورتموند از ترس جانش از پلیس خواسته که از او محافظت کند. او یک پنالتی سرنوشت ساز را برای دورتموند نگرفت.
ماسک در پاسخ به توییتی که در آن از او خواسته شده بود توییتر را متن‌باز کند، نوشت: «زمانی که الگوریتم ما هفته آینده متن‌باز شود، ابتدا ناامید خواهید شد، اما [همه چیز]به‌سرعت بهبود پیدا خواهد کرد.»
بیانیه میرحسین موسوی تلویحا این خواسته را با بیان «ساختار تناقض‌آلود و غیرقابل دوام نظام اساسی کشور» به عنوان «بحرانِ بحران‌ها» و تاکید بر «نیاز به تحولی بنیادین» و پیشنهاد سه محور برای نجات ایران مطرح می‌کند؛ سه خواسته‌ای که معمولا نتیجه انقلاب ها، اعم از انقلاب‌های از پایین یا از بالا هستند. مشاورین او نیز در روز‌های پیشین بین سطور این بیانیه را در اتاق‌های کلاب هاوس تشریح و تفسیر و طیف‌هایی از اقشار مختلف دیگر هم در حمایت از این خواسته‌ها نقطه نظرات خود را تبیین کرده اند.
ابوالفضل جلالی همچنان منتظر جلب اعتماد ریکاردو ساپینتو برای استفاده از او در ترکیب اصلی است.
سرمربی تیم رم بعد از پیروزی تیمش مقابل امپولی تاکید کرد که بعضی ها که از او انتقاد می کنند، درک کاملی از شرایط فوتبالی ندارند.
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که خواسته او از مدیرعامل باشگاه چیست؟ گفت: صحبت‌های داخلی بین من و مدیرعامل و تیم است. خواسته ما فقط بردن است.
رضا عنایتی او را برای نیم فصل دوم از مدیران نفت خواسته است. تا این لحظه هیچ منبع رسمی این خبر را تایید نکرد. احتمال بیرون ماندن وریا از لیست نیم فصل دوم نیز وجود دارد.
وقتی از او خواسته شد که کنار متری که روی دیوار نصب شده بود تا اندازه قامتش یادداشت شود، پرستار با تعجب گفت: «تو از ابزار اندازه‌گیری ما بلندتری.»
روزنامه مدیاست ایتالیا اعلام کرد که لیونل مسی از سران پاری سن ژرمن خواسته است که فرانکی دی یانگ را از بارسلونا جذب کنند.
مدیرعامل استقلال طی پیغامی به آندره‌آ استراماچونی از او خواسته در بحث مالی شرایط این باشگاه را درک کند.
بر اساس اعلام رسانه های ایتالیایی، باشگاه اینتر برای جلوگیری از تشدید مصدومیت، نمی خواهد بروزوویچ روز شنبه مقابل مراکش بازی کند.
کیلیان امباپه از روبرت لواندوفسکی خواسته تا تابستان گذشته در پاری سن ژرمن به او بپیوندد.
ریکاردو ساپینتو از باشگاه خواسته خبر مربوط به جدایی بازیکنان را رد کند و اینکه او هیچ بازیکنی را در لیست فروش تیم قرار نداده و با این بازیکنان به کار ادامه خواهد داد.
افشاگری ال‌موندو از درخواست‌های لیونل مسی برای تمدید قرارداد با بارسا روز گذشته بازتاب گسترده‌ای در رسانه ها داشت. مارکا معتقد است هیچکدام از آن خواسته‌ها اغراق آمیز نبودند و او مستحق‌شان بود.
مارتین برایثویت، مهاجم دانمارکی، که در فهرست خروج بارسا قرار دارد، با دریافت پنج میلیون یورو حاضر به جدایی است ولی بارسا همچنان نمی‌خواهد به او غرامت بدهد.
فیدلیتی پرستیژ، SUV جدید بهمن موتور
گروه انجمن پادشاهی ایران (تندر)، یک گروهک تروریستی و ضد انقلاب است که در جریان گروه‌های معاند و طرفداران رژیم پهلوی فعالیت می‌کند. موسس این گروهک طبق اطلاعات در دسترس فتح‌الله منوچهری با نام مستعار فرود فولادوند است و تا سال ۱۳۸۵ سرکردگی آن را برعهده داشته، اما پس از او، جمشید شارمهد در همان سال مسئولیت آن را برعهده گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ