دبیر نخستین نمایشگاه فناوری‌های محرومیت زدا گفت: در نمایشگاه آبادیران قراردادهایی در راستای اشتغال زایی، تجهیز و مقاوم سازی مدارس نقاط محروم و تامین آب شرب هزار روستا منعقد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توجه ویژه چین به خلیج فارس و عقد قراردادهای عمدتا اقتصادی و تا حدی کمتر نظامی در چارچوب تفاهم‌نامه جامع استراتژیک با کشورهای شورای همکاری و همچنین ایران باعث شده تا خلیج فارس نقش تعیین‌کننده‌ای در نگاه چینی به‌خصوص در چارچوب ابتکار کمربند-راه داشته باشد.
پرسپولیسی سابق و برنده کفش طلای لیگ دسته اول قطر فعلا قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد.
آرش برهانی فصل جدید رقابت های فوتبال ایران را در لیگ دسته اول به عنوان سرمربی تجربه خواهد کرد.
موافقت‌نامه همکاری میان سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و وزارت صمت در زمینه ارزیابی و صدور گواهینامه عمق ساخت محصولات ۲۰ هزار واحد و شرکت تولیدی فناور و دانش بنیان امضا شد.
سفره عقد ازدواج در مسیر جشن مهمونی ۱۰ کیلومتری عید سعید غدیر خم پهن شد.
با اعلام رسمی باشگاه النصر عربستان، لوئیس کاسترو به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.
هافبک فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور پس از توافق با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، قرارداد خود را با این باشگاه به مدت دو فصل امضا کرد.
آرمین سهرابیان به احتمال اولین ستاره‌ای است که با استقلال قرارداد امضا خواهد کرد.
باشگاه گل‌گهر به صورت رسمی از پیوستن محمدرضا اخباری به این باشگاه رونمایی کرد.
خطبه عقد خواهر شهید مجید قربانخانی از شهدای مدافع حرم که سال ۱۳۹۴ در منطقه خانطومان سوریه به شهادت رسیده بود توسط رهبر انقلاب قرائت شد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کسانی که به بیرانوند توهین کردند تماشاگر نما هستند زیرا او سرمایه ملی است و همه او را دوست دارند.
معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: ممنوعیت عقد قرارداد دلاری مختص باشگاه استقلال و پرسپولیس نیست و شامل همه باشگاه‌ها می‌شود.
یک زوج جوان با برگزاری مراسم عقد خود در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) زندگی مشترک شان را با تاسی از شهدا آغاز کردند.
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در اکسپو ۲۰۲۳ امکان عقد یک میلیارد دلار قرارداد تجاری وجود خواهد داشت.
کرمان - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تیم اقتصادی روسیه برای عقد تفاهم‌نامه پروژه بندر خشک و لجستیک به کرمان سفر می‌کند.
پیوستن ژوائو مندس، پسر رونالدینیو، به بارسلونا با استقبال بسیاری روبرو شده است.
مهاجم برزیلی مد نظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با این باشگاه قرارداد بست.
مهاجم برزیلی مد نظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با این باشگاه قرارداد بست.
نظرات در مورد این اقدام عاقد متفاوت است، به طوری که برخی این اقدام عاقد را تحسین کرده و می‌گویند عقد ازدواج به هر زبان یا علامتی که بر پذیرش آن دلالت کند انجام می‌گیرد، در حالی که بعضی عقد این چنینی را جایز نمی‌دانند.
ماده ۱۱۲۰- عقد نکاح به فسخ یا به طلاق یا به بذل مدت در عقد انقطاع منحل می‌شود. ماده ۱۱۲۱- جنون هر یک از زوجین بشرط استقرار اعم از اینکه مستمر یا ادواری باشد برای طرف مقابل موجب حق فسخ است.
روزنامه آبولا مدعی شد که ریو فردیناند در تلاش است تا مهدی طارمی را به یکی از تیم های لیگ جزیره ببرد.
تعدادی از کشتی‌گیران مطرح کشورمان امروز (دوشنبه) با حضور در سازمان لیگ کشتی با تیم‌های خود قرارداد امضا کردند.
با شروع محرم و صفر خیلی از خانواده‌ها و دختر و پسرها روند خواستگاری و عقد را متوقف می‌کنند. این درحالی است که بسیاری از زوج‌ها با این اتفاق مخالف‌اند. مجله مهر این موضوع را بررسی کرده است.
جلوگیری خانواده‌ها از خواستگاری و عقد در محرم و صفر و حتی مخالفت خود زوج‌ها با آن، یکی از رسوم غلط در این دو ماه شریف است که هیچ جنبه شرعی هم ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ