رئال مادرید به چهاردهمین جام قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت تا شخصیت برجسته و منحصربه‌فرد این باشگاه در سطح اول فوتبال دنیا نمایش داده شود. رقبای رئال با فاصله نجومی پشت سر صف کشیده‌اند و دهه‌ها طول خواهد کشید که تیم دیگری بتواند به این اندازه از افتخارات دست یابد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید معروف یکی از درخشان ترین بازیکنان تاریخ قهرمانی آسیا بوده است.
به جز بحث مسائل مربوط به رنکینگ کسب مدال طلای قهرمانی آسیا می‌تواند ایران را در رتبه دوم پرافتخارترین تیم‌های قاره قرار دهد.
الهلال برای کسب قهرمانی در رقابت های جام باشگاه های عربی، به مصاف همشهری خود می رود.
پیکان تهران به زودی تمرینات خود را برای لیگ والیبال آغاز خواهد کرد.
فولاد خوزستان با چهار قهرمانی و معرفی ده‌ها ستاره به فوتبال ایران کارش در لیگ را همچنان ادامه میدهد.
ذوب آهن یکی از پرافتخارترین تیم‌های لیگ برتر در 5 فصل گذشته از جمع مدعیان کاملا دور افتاده است.
رضا مهماندوست سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو جمهوری آذربایجان به صورت رسمی با فدراسیون این کشور قطع همکاری کرد.
ژاپن در ادامه روند بی نظیر خود دست به یک کار بزرگ و تحسین برانگیز زد.
شاگردان بهروز عطایی باید در مهرماه سال جاری هفت مسابقه در راه کسب سهمیه المپیک پاریس انجام دهند که در میان آنها بازی با برزیل و ایتالیا پرافتخارترین تیم‌های والیبال جهان قرار دارند.
کریم بنزما با قهرمانی رئال در کوپا دل ری، تعداد قهرمانی‌هایش با پیراهن این باشگاه را به 25 رساند و با مارسلو برابر شد.
دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با صعود پرافتخارترین تیم‌های این تورنمنت به مرحله بعدی آغاز شد.
دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با صعود پرافتخارترین تیم‌های این تورنمنت به مرحله بعدی آغاز شد.
عملکرد فوق العاده دو دروازه‌بان آماده این روزهای فوتبال اروپا نقش پررنگی در صعود پرافتخارترین تیم‌های اروپا به نیمه نهایی UCL داشت.
عملکرد فوق العاده دو دروازه‌بان آماده این روزهای فوتبال اروپا نقش پررنگی در صعود پرافتخارترین تیم‌های اروپا به نیمه نهایی UCL داشت.
تیم لبنیات هراز آمل با شکست پیکان در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان گام بلندی برای صعود به دیدار نهایی برداشت تا بهروز عطایی فاتح نخستین جدال مربیان باتجربه این رقابت‌ها باشد.
این ششمین باری است که من‌یونایتد فاتح جام اتحادیه می‌شود و پس از لیورپول که با 9 قهرمانی و منچسترسیتی با 8 قهرمانی در جایگاه سوم پرافتخارترین تیم‌‌های این تورنمنت قرار گرفتند
این درسته که پرسپولیس پرافتخارترین، پرعنوان‌ترین و پرستاره‌ترین تیم فوتبال باشگاهی ایرانه اما در واقع تفاوت اصلی تیم من با بقیه تیم‌های فوتبال توی ایران، در یک کلمه خلاصه میشه: هوادار.
نکته بعدی که شاید در نوع خود عجیب و تا حدودی جالب باشد، مربوط به باشگاه استقلال است. این تیم با وجود آنکه یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتبال در ایران است، ولی هنوز موفق به بردن سوپرجام ایران نشده است. استقلال پیش‌تر یک بار در سال ۱۳۹۷ به این بازی رسید، ولی از مسابقه‌دادن مقابل پرسپولیس طفره رفت و بدون برگزاری بازی، با نتیجه ۳ بر صفر بازنده شد
ویزای تیم ملی والیبال نشسته کشورمان که پیش از این با مشکلاتی مواجه شده بود، سرانجام صادر شد.
قلعه‌نویی، ولی هرچه دارد مربوط به گذشته است. این مشکلی آزاردهنده برای ژنرال سابق استقلالی‌هاست. او درحالی پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است که از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ ۱۰ سال می‌گذرد. فصل ۹۲-۹۱ بود که امیر، استقلال را قهرمان لیگ برتر ایران کرد. بعد از آن قریب به ۹ سال، هر دو طرف، فقط با حسرت، جام‌آوری بقیه تیم‌ها، خاصه پرسپولیسی‌ها را نگاه کردند، ولی برای محوکردن چنین حرکتی، استقلال گوی سبقت را از امیر ربود و جام قهرمانی را فصل گذشته، بعد از ۹ سال، برای یک بار دیگر بالای سر برد
پر افتخارترین دختر دوچرخه سوار ایران در با اشاره به بی‌توجهی به تلاش‌ها و نتایجی که می‌گیرد درباره نحوه اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا اظهارات قابل تاملی را مطرح کرد.
حسن یزدانی با برتری مقابل بوریس ماکائوف از اسلواکی به فینال وزن ۸۶ کیلوگرم صعود کرد تا با قطعی کردن مدالش، پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ این رشته در ایران شود.
جواد کریمی، پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: برزیل یکی از پرافتخارترین تیم‌های دنیا است و برای مسابقه با این تیم انگیزه بالایی داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ