عملکرد فوق العاده دو دروازه‌بان آماده این روزهای فوتبال اروپا نقش پررنگی در صعود پرافتخارترین تیم‌های اروپا به نیمه نهایی UCL داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تئو هرناندز، ستاره فرانسوی میلان، در سالگرد قهرمانی‌اش در سوپرجام اسپانیا با رئال مادرید، در توییتر برای رئال آرزوی موفقیت کرد و این پست او جنجالی شد.
شاکا هیسلپ که در اواخر دهه 90 و ابتدای قرن کنونی برای تیم های لیگ جزیره به میدان رفته بود، هنگام کارشناسی دیدار رئال مادرید و میلان بیهوش شد.
آردا گولر که رئال برای خرید او بارسلونا را شکست داد، به دلیل مصدومیت احتمالا بازی فردا برابر میلان (5.30 صبح) را از دست خواهد داد.
قرار است جمع دوستان در تیم ملی برزیل کامل شود و کاکا، ستاره سابق رئال و میلان به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی در تیم ملی مشغول به کار شود.
آرسنال قصد دارد برای جذب مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، با میلان و پاری سن ژرمن رقابت کند.
ممکن است آث میلان قربانی اشتیاق رئال مادرید برای جذب جود بلینگهام از دورتموند شده و ناچار به از دست دادن براهیم دیاز شود.
چند هوادار اینتر پس از برتری تیم محبوبشان برابر میلان و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان به خبرنگار مارکا گفتند که دوست دارند با رئال در فلینال روبه‌رو شوند.
فابیو کاپلو، سرمربی افسانه‌ای سابق میلان، کارشناس اسکای اسپورت برای دیدار دربی دلامادونینا بود.
اسطوره میلان ابراز امیدواری کرد که رئال مادرید و میلان به فینال لیگ قهرمانان برسند. او از کارلو آنچلوتی هم به عنوان بهترین مربی دنیا نام برد.
زبیگنیو بونیک، نایب رئیس یوفا، اصرار دارد که میلان یا اینتر می‌توانند با شکست رئال مادرید یا منچسترسیتی، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند.
تیم‌های فوتبال رئال مادرید و آث میلان با پشت سر گذاشتن چلسی و ناپولی راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند.
صعود رئال و میلان به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
رودریگو در نیمه اول دیرک دروازه چلسی را به لرزه درآورد. در نیمه دوم رودریگو برزیلی روی پاس وینیسیوس دروازه چلسی را گشود.
رئال مادرید امشب در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان مهمان چلسی است و ناپولی در خانه‌اش از میلان میزبانی می‌کند.
براهیم دیاز یک بار دیگر برای ماندن در میلان و عدم بازگشت به رئال مادرید چراغ سبز نشان داد.
اسامی داواران دو دیدار دیگر دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد و بر این اساس بازی رئال-چلسی را یک داور جوان فرانسوی سوت خواهد زد. برای میلان-ناپولی هم داور رومانیایی تعیین شده است.
ستاره برزیلی سابق میلان و رئال مادرید که به تجاوز متهم شده بود با ضبط پاسپورتش مواجه شد.
فابریتزیو رومانو تایید کرد که مذاکرات تمدید براهیم دیاز با رئال مراحل پایانی خود را طی می‌کند و باشگاه مادریدی او را برای فصل بعد می‌خواهد.
سیتی و بایرن هرکدام که از دوئل جهنمی خارج شوند باید مقابل رئال مادريد یا چلسی صف آرایی کنند. در حالیکه اینتر در صورت شکست بنفیکا باید یکی از دو تیم هموطن میلان یا ناپل را ببرد و به فینال برسد!
تیم فوتبال پرسپولیس بیشترین رای را در نظرسنجی محبوبترین باشگاه دنیا به دست آورد.
اهالی فوتبال طی ساعات اخیر واکنش های زیادی به زمین لرزه شدید ترکیه داشتند.
فابیو کاپلو، سرمربی سابق تیم‌های رئال مادرید، میلان و رم گفت عدم حضور تیم ملی ایتالیا در جام جهانی برای دومین دوره متوالی، مردم این کشور را نا امید کرده است.
یوفا اسامی داوران هفته سوم لیگ قهرمانان فصل جاری را اعلام کرد. دو بازی حساس چلسی-میلان و رئال-شاختار را داوران هلندی و اسلواک سوت خواهند زد.
در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال منچسترسیتی ، میلان و رئال مادرید و بنفیکا مقابل دورتمند، دیناموزاگرب،لایپزیش و یوونتوس به پیروزی رسیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ