کریم بنزما با قهرمانی رئال در کوپا دل ری، تعداد قهرمانی‌هایش با پیراهن این باشگاه را به 25 رساند و با مارسلو برابر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست وزارت ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک نشست مشترکی با سرپرستان و اعضای کادر فنی رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار کردند.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای، نسبت‌به مصاحبه امروز رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، واکنش نشان داد.
امینی گفت: قیمت تمام شده آب را ۲ هزار و ۲۰۰ تومان است و هزینه‌ای که از مشترکان دریافت می‌شود یک‌هزار و ۵۲۲ تومان است که برای مشترکان بد مصرف پنج هزار تومان می‌شود.
امینی گفت: قیمت تمام شده آب را ۲ هزار و ۲۰۰ تومان است و هزینه‌ای که از مشترکان دریافت می‌شود یک‌هزار و ۵۲۲ تومان است که برای مشترکان بد مصرف پنج هزار تومان می‌شود.
بازیکنان فولاد برای موفقیت در لیگ بیشت و سوم هم‌قسم شدند.
هفته آینده موج جدیدی از گرما وارد کشور می‌شود و احتمال افزایش مصرف برق بالا می‌رود این در حالی است که روزهای گذشته مصرف برق به رکورد ۷۳هزار و ۴۵۰ مگاوات رسید.
مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی در راستای ارتقای همکاری­های فناورانه با کشور ونزوئلا در نظر دارد مرکز مشترک نوآوری و فناوری ایران – ونزوئلا را ایجاد و فعال کند.
نفرات اول و سوم برترین تنیسورهای جهان در تورنتو تمرین مشترکی برگزار کردند.
منابع عبری از آغاز مانور مشترک نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی با ناوگان پنجم ارتش آمریکا خبر داد.
استاد ژئوپولیتیک و جغرافیای سیاسی گفت: به دلایل مختلف دشواری‌ها و پیچیدگی‌های فنی منطقه شمال خلیج فارس، وضعیت جغرافیایی میدان مشترک آرش تقریباً از تمامی مناطق دریایی جهان، پیچیده‌تر است.
درست در شرایطی که فقط ۹ روز به شروع رقابت‌های لیگ برتر ایران در فصل جدید باقی مانده، هنوز وضعیت خط حمله دو تیم مطرح ایرانی به ثبات نرسیده است. پرسپولیس و استقلال اگرچه کم‌و‌بیش در بازار نقل‌و‌انتقالات حضور فعالی داشته‌اند، ولی بعید است با آمادگی کامل بتوانند رقابت‌های لیگ را استارت بزنند.
مانور مشترک مقابله با سوانح پرتویی در نیروگاه اتمی‌بوشهر برگزار می‌شود.
در بخشی از بیانیه ترکیه و عربستان آمده است که ریاض و آنکارا بر اهمیت پایبندی ایران به مسالمت‌آمیز بودن برنامه هسته‏‏‌ای و همکاری شفاف با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید می‌کنند.
با پایان‌یافتن دیدار رئیس جمهور ترکیه از عربستان، دو کشور ضمن صدور بیانیه مشترک بر اهمیت تقویت همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های گوناگون تأکید کردند.
استاد ژئوپولیتیک و جغرافیای سیاسی گفت: به دلایل مختلف دشواری‌ها و پیچیدگی‌های فنی منطقه شمال خلیج فارس، وضعیت جغرافیایی میدان مشترک آرش تقریباً از تمامی مناطق دریایی جهان، پیچیده‌تر است.
آمریکا، کره جنوبی و ژاپن در بیانیه‌ای مشترک آزمایش موشکی اخیر کره شمالی را محکوم کردند و مدعی شدند که پیونگ‌یانگ «این اقدامات غیرقانونی» را متوقف کند و به میز مذاکره برگردد.
در شرایطی که هر روز خبرهای مختلفی از علاقه باشگاه‌های بزرگ اروپا به مهدی طارمی منتشر می‌شود، این بازیکن به همراه باشگاه پورتو درخواست مشترکی از میلان ایتالیا داشته‌اند.
نبود ران تاکاهاشی در دو بازی قبلی ژاپن به وضوح قابل‌لمس بوده است.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد از تعریف همکاری‌های مشترک ۱۵۰۰ میلیارد ریالی میان این بنیاد و سازمان بهزیستی برای اجرای پویش‌های سلامت خبر داد.
سخنگوی صنعت برق گفت : امسال در دوره اوج مصرف برق همه مشترکین خانگی می توانند در طرح صرفه جویی مصرف برق همکاری کنند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای تاجیکستانی خود، مشترکات گسترده فرهنگی میان مردم دو کشور را اساسی‌ترین زمینه تحکیم پیوندها و بستر مستحکم گسترش روابط در تمامی زمینه‌ها توصیف کرد.
وزیر نفت گفت: آن دسته از مشترکین گاز که نسبت به سال گذشته و ماه مشابه در سقف مصرف داشته یا حتی کاهش مصرف داشته اند، به همان میزان از شرکت ملی گاز بستانکار می شوند.
بر اساس اعلام مسئولان برگزاری این مسابقات، ۴ تیم راه یافته به مرحله بعد در دو دیدار با هم مصاف خواهند کرد که تیم‌های برنده راهی رقابت فینال خواهند شد و تیم‌های بازنده مشترکا سوم خواهند شد و مدال برنز دریافت خواهند کرد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از چند ساعت استوری‌ای که مشترکا با بعضی از ملی‌پوشان دیگر تیم ملی منتشر کرده بود را حذف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ