دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی بر تسهیل سفر گردشگران برای جام جهانی به جزیره کیش تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر مشاور قطر در امور خارجه تاکید کرد که کشورش نقشی محوری در تسهیل روند مذاکرات بین ایران و آمریکا ایفا کرده است.
رئیس قرارگاه اربعین حسینی (ع) به ضرورت تعامل و هم‌افزایی برای خدمت‌رسانی و اهتمام به تسهیل تردد زائران اربعین حسینی در مرزها تاکید کرد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در نشست مشترک با همتای عراقی خود بر ضرورت حفظ شأن و کرامت زائران امام حسین (ع)، داشتن رفتار حسنه با زوّار و نیز تسهیل سفر آنان حین اربعین تاکید کرد.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور در نامه‌ای به رئیس کل بانک مرکزی محورهای تسهیل پرداخت وام ازدواج از جمله صفر شدن صف متقاضیان تا پایان تابستان سال جاری را به وی ابلاغ کرد.
معاون مشاور امنیت ملی جمهوری هند بر نقش دولت‌ها درتسهیل‌گری کریدور شمال- جنوب تاکید وگفت: دولت‌ها تلاش خود را افزایش دهند تا بخش های خصوصی بتوانند در کشورهای مختلف با یکدیگر ارتباط بگیرند.
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی بر اهمیت و اولویت وام ازدواج و ضرورت تعیین تکلیف متقاضیان در صف دریافت این تسهیلات در سال جاری تاکید کرد.
رئیس‌کل بانک مرکزی بر لزوم تسهیل در پرداخت تسهیلات خرد از سوی بانک ها تاکید کرد و گفت: تامین مالی عامه مردم از طریق نظام بانکی است و مردم برای دریافت تسهیلات نباید با سختی مواجه شوند.
تسهیل در صادرات آبزیان به روسیه از طریق توسعه راه‌های حمل و نقل مورد تاکید روسای شیلاتی ایران و روسیه قرار گرفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای عالی قضایی عراق بر لزوم ارتقای روابط اقتصادی دو کشور و تسهیل فعالیت تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی تاکید کردند.
در این بیانیه آمده است: طرف‌ها بر اهمیت ازسرگیری اجرای کامل و موثر توافق هسته‌ای با ایران و اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل در سریع‌ترین زمان تاکید کردند. در همین رابطه، آن‌ها از همه شرکای [برجام]می‌خواهند تا برای تسهیل رسیدن به نتیجه‌ای مثبت از مذاکرات احیای برجام تصمیم‌های سیاسی اتخاذ کنند.
رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، بر استفاده از روش‌های خلاقانه و متنوع برای تسهیل حضور شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد.
رئیسی در جلسه امروز شورای عالی جوانان که همزمان با روز ولادت حضرت علی اکبر فرزند رشید و قهرمان امام حسین (ع) و روز جوان برگزار شد جوانان را مهمترین سرمایه برای امروز و آینده کشور برشمرد و بر تلاش بیشتر دولت برای حمایت از جوانان بویژه، تسهیل ازدواج، از طریق تمهید دسترسی آسان به شغل و مسکن تاکید کرد.
رئیس جمهور با تاکید بر تلاش بیشتر دولت برای حمایت از جوانان بویژه در امر ازدواج، شغل و مسکن آنها، گفت: تسهیل ازدواج جوانان با تمهید دسترسی آسان به شغل و مسکن در دستور کار دولت است.
وزیر خارجه ترکیه بر تسهیل کمک رسانی به مردم سوریه در جریان زلزله اخیر تاکید کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس مجلس تاجیکستان با اشاره به افرایش ارتباطات دو کشور بر تسهیل فضای فعالیت بخش خصوصی و اجرای تفاهمنامه‌ها و توافقات تهران و دوشنبه تاکید کردند.
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام بر حمایت از طرح جوانی جمعیت و فرزندآوری وایده‌های برتر در زمینه تسهیل فرزندپروری تاکید کرد.
سران قوا با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه فناوری اطلاعات بر ضرورت تسهیل در دسترسی مردم به شبکه‌های ارتباطی و سرعت بخشیدن به راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات تاکید کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه اردن بر ادامه تلاش ها برای تسهیل برقراری پروازهای هوایی بین صنعا و امان تاکید کرد.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای برای تسهیل در پرداخت ارز اربعین به متقاضیان در شعبات منتخب ۲۱ بانک عامل تاکید کرد.
دولت عراق در نشست امروز خود طرح خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) را بررسی و بر بسیج همه امکانات و خدمات جهت تسهیل ورود زائران تاکید کرد.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیش‌بینی همه تمهیدات و زیرساخت‌های لازم برای تسهیل حضور زائران اربعین، از دستگاه‌های ذیربط خواست با روحیه جهادی و استفاده از همه ظرفیت ستادهای مردمی در این مسیر فعال باشند.
رئیسی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مردمی در اجتماع عظیم مردمی اربعین تاکید کرد و گفت: همه دستگاه‌های دولتی به وظایف خود در تسهیل‌گری حضور مردم با همه توان عمل کنند و ستاد‌های مردمی را یاریگر خود بدانند.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه انجام وظایف دستگاه‌های اجرایی در تسهیل سفر زائران اربعین هیچ منافاتی با مردمی بودن این مناسبت ندارد، اظهار داشت: وظیفه دولت در این مسیر، نظارت، حمایت و تسهیل‌گری است.
واتس‌اپ در اروپا دوباره اخطار گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ