سخنگوی وزارت امور خارجه اردن بر ادامه تلاش ها برای تسهیل برقراری پروازهای هوایی بین صنعا و امان تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اردن ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) در شیراز و ابراز همدردی با مردم ایران، بر موضع این کشور در محکومیت تمامی اشکال خشونت و تروریسم تأکید کرد.
مرحله نیمه نهایی جام جهانی زنان از ساعت ۱۱:۳۰‌ با تقابل دو تیم سوئد و اسپانیا در ورزشگاه Eden Park آغاز میشه و دو تیم برای حضور در فینال تلاش میکنن.
باستان‌شناسان تلاش کردند تا مهره‌های از هم پاشیدۀ این گردنبند را دوباره سر هم کنند. بازسازی نهایی گردنبند، حالا در موزه جدید پترا در اردن در معرض دید عموم قرار گرفته است.
نیروهای اردنی یک صهیونیست را هنگام تلاش برای ورود به این کشور دستگیر کردند.
وزارت خارجه اردن با صدور بیانیه تعرض وزیر امنیت داخلی کابینه رژیم صهیونیستی در کنار قریب به یک هزار و ۵۰۰ شهرک نشین صهیونیست به مسجدالاقصی را محکوم کرد.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در دومین دیدار دوستانه با اردن، این تیم را شکست داد.
اتحادیه جهانی در خبری بر روی وبسایت خود از میزبانی اردن برای برگزاری رقابت های کشتی جوانان قهرمانی جهان در سال 2023 خبر داد.
تلاش جالب یک ببر برای شکار اردک و فرار بامزه این حیوان را ببینید.
باشگاه اینترمیامی تلاش می کند تا ادن هازارد را برای بازی در MLS راضی کند.
تصمیم اتحادیه عرب به بازگشت سوریه به این سازمان، شامل تعهد به تلاش برای استمرار گفتگو‌های عربی-عربی برای رسیدن به یک راهکار سیاسی مبتنی بر قطعنامه ۲۲۵۴ شورای امنیت سازمان ملل متحد برای صلح در سوریه می‌شود. بر اساس تصمیمی که در جلسه دیروز گرفته شد یک کمیته از کشور‌های عربی همسایه سوریه، یعنی لبنان، اردن و عراق به اضافه عربستان سعودی تشکیل خواهد شد تا برای پیشبرد فرآیند گفتگو‌ها برای راه‌حل سیاسی در سوریه تلاش کند.
یک مقام اردنی از عزم این کشور برای ساخت راکتورهای اتمی کوچک با کمک گرفتن از برخی کشورها از جمله روسیه، خبر داد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که بازیکنان با تمام توان در اردو حاضر و تلاش خواهند کرد که بهترین عملکرد را داشته باشند، گفت: از تمام ظرفیت والیبال ایران استفاده می‌کنیم.
اکنون، عربستان سعودی به جای تلاش برای منزوی کردن ایران، یک استراتژی چند وجهی را دنبال می‌کند که تعامل با ایران را با تلاش برای مقابله با نفوذ آن در سراسر منطقه، از جمله در سوریه درهم‌می‌آمیزد. این هفته مقامات سعودی برای گفتگو‌های صلح با حوثی‌ها به یمن سفر کردند. کشور‌های خاورمیانه منافع مختلفی در سوریه دارند. میلیون‌ها پناهنده سوری به کشور‌های همسایه اردن، لبنان و ترکیه گریختند. برخی کشور‌ها مانند عراق مایلند مسیر‌های تجاری خود را از طریق سوریه باز کنند.
مقامات اردنی همچنان به دیدارهای خود با مسئولان اداره اوقاف اسلامی قدس و تلاش برای جلوگیری از تشدید تنش و درگیری‌ها در مسجد الاقصی ادامه می دهند.
امیر عبداللهیان درخصوص آخرین تحولات مذاکرات تهران و ریاض و تلاش بغداد برای بهبود روابط میان ایران و مصر و اردن گفت: صفحه جدیدی در روابط ایران و کشور‌های منطقه باز شده است و این در راستای سیاست خارجی ایران در دولت ابراهیم رئیسی است و کشور و حکومت‌های منطقه این پیام را به خوبی دریافت کردند.
سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت: دو بازی سخت برابر تیم های خوب لیگ داریم، ولی تلاش خود را می کنیم تا قهرمانی خود را تثبیت کنیم.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش پلیس رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از ورود سفیر اردن به مسجد الاقصی را محکوم کرد.
شرکت کنندگان در نشست بغداد ۲ که در امان پایتخت اردن برگزار شد بر حمایت از عراق به منظور مقابله با چالش ها از جمله تروریسم و حمایت از تلاش های این کشور برای تحقق توسعه اقتصادی تاکید کردند.
کارشناس سیاسی اردنی ضمن اشاره به چارچوب کلی مطالبات معترضان و تلاش امان برای کنترل نا آرامی ها در این کشور گفت که هیچ طرف خارجی جز رژیم صهیونیستی نفعی در تغییر حکومت اردن ندارد.
مدیرعامل استقلال از تلاش این باشگاه برای حل بحران‌ها و مشکلاتی که بیشتر آنها مربوط به مسائل مالی است، می‌گوید.
مدیرعامل استقلال از تلاش این باشگاه برای حل بحران‌ها و مشکلاتی که بیشتر آنها مربوط به مسائل مالی است، می‌گوید.
با پیروزی ائتلاف راستگرایان افراطی به رهبری بنیامین نتانیاهو در انتخابات کنست، مقامات اردنی از تلاش کابینه جدید رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت تاریخی قدس اشغالی نگران شده اند.
مهدی قایدی که در لیست اولیه کی روش حضور داشت، نتوانست نظر مثبت او را برای حضور در اردو اتریش جلب کند.
صمد مرفاوی بعد از بازگشت از تورنمنت کافا در تلاش برای تدارک اردوی جدید برای تیم ملی جوانان است که این اردو از 27 مرداد در کمپ تیم های ملی آغاز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ