وزیر خارجه ترکیه بر تسهیل کمک رسانی به مردم سوریه در جریان زلزله اخیر تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه گفته: «مجله بی شرم شارلی ابدو هنوز ذره‌ای انسانیت نداشته و همچنین به توهین به مردم ترکیه ادامه می‌دهد.»
ائتلاف فتح به رهبری هادی العامری به اظهارات مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه مبنی بر عدم عقب نشینی نیروهای کشورش از شمال عراق واکنش نشان داد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در گفتگوی تلفنی با «مولود چاووش اوغلو» وزیر امور خارجه ترکیه، ضمن تبریک عید سعید فطر، پیرامون مناسبات دوجانبه گفتگو و تبادل نظر کرد.
دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در تلفنی با مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه، ضمن تبریک عید سعید فطر، گفتگو و تبادل نظر نمود.
سامح شکری وزیر خارجه مصر فردا پنجشنبه در سفری رسمی به دعوت مولود چاووش اوغلو همتای ترک خود به آنکارا سفر می کند.
مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه مدعی شد: حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق هلیکوپترهایی را از فرانسه دریافت کرده و آن را در اختیار «پ ک ک» قرار داده است و آمریکا نیز از این موضوع اطلاع دارد.
مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه مدعی شد: حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق هلیکوپترهایی را از فرانسه دریافت کرده و آن را در اختیار «پ ک ک» قرار داده است و آمریکا نیز از این موضوع اطلاع دارد.
«ریاض المالکی» در گفتگوی تلفنی با «مولود چاووش اوغلو» او را در جریان تازه‌ترین تحولات مربوط به موج جدید تجاوزات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و مسجدالاقصی قرار داد.
امیرعبداللهیان در توییتی نوشت: گفتگو‌هایی مهم با برادرم مولود چاووش اوغلو در آنکارا- از توسعه همکاری اقتصادی و تجاری تا موضوع انرژی، آب، محیط زیست، همکاری مرزی و پارلمانی - داشتیم.
مولود چاوش اوغلو وزیر خارجه ترکیه خبر داد که احتمالا در اوایل ماه آینده میلادی با همتای سوریه‌ای خود دیدار خواهد کرد.
«مولود چاووش اوغلو» در گفتگوی تلفنی با «آنتونی بلینکن» تأکید کرد که کشورش به جنگ قاطعانه علیه تروریسم در سوریه ادامه می دهد.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه به خبرنگاران گفت: من جوزپ بورل، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا را اصلا در نظر نمی‌گیرم. سطح او طوری است که باید با مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه دولت ترکیه صحبت کند. این اظهارات از سوی او واقعا زشت است.
مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه در اظهاراتی که با واکنش منفی محافل فلسطینی روبرو شده، مدعی شد که عادی سازی روابط میان آنکارا و تل آویو، خیانت به مساله فلسطین محسوب نمی شود.
مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه در سخنانی تاکید کرد: فنلاند و سوئد هنوز به برداشتن گام های جدیدی در راستای پیوستن به ناتو نیاز دارند.
«مولود چاووش اوغلو» گفت که حمایت برخی از متحدان ما و در صدر آنها آمریکا از سازمان‌های تروریستی در سوریه به وضوح قابل مشاهده است و ما بر ضرورت توقف این حمایت‌ها تاکید می‌کنیم.
مولود چاووش اوغلو وزیرخارجه ترکیه امروز در سخنانی از نزدیک بودن زمان تبادل سفیر میان قاهره و آنکارا خبر داد.
عبدالله بن زاید، وزیر امور خارجه امارات و مولود چاوش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه درباره شماری از مسائل مشترک و تقویت همکاری دوجانبه علاوه بر آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی رایزنی کردند.
مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه و دبیرکل ناتو امروز در آنکارا دیدار و سپس در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی شرکت کردند.
مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه و دبیرکل ناتو امروز در آنکارا دیدار و سپس در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی شرکت کردند.
وزارت امور خارجه ترکیه امروز از رایزنی تلفنی میان مولود چاووش اوغلو و سرگی لاوروف درباره وضعیت جاری «توافق غلات» خبر داد.
«مولود چاووش اوغلو» گفت: برای تحقق صلح در سوریه باید با دمشق وارد مذاکره شویم و بدون آشتی دولت سوریه با گروه‌های مخالف دمشق، تحقق ثبات در این کشور ممکن نیست.
مولود چاووش اوغلو وزیرخارجه ترکیه اخبار منتشر شده در زمینه دیدار احتمالی رجب طیب اردوغان و بشار اسد را تکذیب کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه در مورد آخرین تحولات مربوط به غزه و قدس اشغالی گفتگو کرد.
محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر امور خارجه قطر و مولود چاوش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه درباره روابط دوجانبه و مسائل مشترک رایزنی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ