با تامل در تغییرات نقشه رنگ‌بندی کشورمان در هفته‌های گذشته، می‌توان دریافت که برای هفتمین هفته پیاپی، رنگ قرمز (معادل وضعیت «بسیار پرخطر») در نقشه دیده نمی‌شود، هرچند گستره رنگ نارنجی کمی وسعت یافته که امیدواریم شدت نگیرد و به بازگشت رنگ قرمز منجر نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- یک خرس قهوه ای نر بالغ در ارتفاعات شمال شاهرود به ضرب گلوله تلف شد.
امام جمعه اردبیل: در شبیه‌خوانی از دختران بالغ استفاده نشود/ در عزاداری‌ها از «طوق‌گردانی» پرهیز شود
فدراسیون فوتبال اسپانیا نسبت به جنجال‌های فینال رقابتهای زیر 21 سال اروپا واکنش تندی نشان داد و انگلیس را به رفتار نامناسب و زشت متهم کرد.
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: هم‌اکنون ۳ هزار و ۳۳۳ پروژه فعال در حوزه گازرسانی وجود دارد و بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه‌ها موردنیاز است.
در شهر اصفهان بالغ بر ۲ میلیون و ۷۰۰ هزارنفر جمعیت در پهنه‌های فرونشستی آن زندگی می‌کنند و در مراکز جمعیتی اطراف آن، بیش از ۴۰۰ بنای تاریخی و بافت تاریخی ثبت شده که تمام آن‌ها در پهنه‌ها و زون‌های فرونشست قرار گرفته‌اند. درواقع می‌توان گفت بیش از نیمی از بافت‌های تاریخی ارزشمند شهر اصفهان در زون‌های فرونشستی جای گرفته‌اند. این بافت‌ها سازه‌های اسکلت‌داری نیستند و به‌همین‌خاطر هم براثر نشست‌های نامتقارن به‌شدت آسیب می‌بینند.
حمید رسایی نوشت: طبق شنیده‌ها، تورم نقطه به نقطه خوراکی‌ها نیز در حدود ۹۰ درصد جهش داشته است.
قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی از پرداخت بالغ بر ۵ همت غرامت بیمه به حوزه کشاورزی در سال گذشته خبر داد.
اصفهان- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال ۱۴۰۱ بالغ بر یک میلیون فرصت شغلی که رئیس جمهوری وعده دادند، محقق شد و نرخ بیکاری به ۸.۲ کاهش یافت.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: شرکت ساماندهی بالغ بر ۲۰ هزار مزاحمت شغلی را در یک دهه اخیر ساماندهی کرده است.
کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، صاحب گرانترین ساعت جهان به ارزش 1 و نیم میلیون دلار است.
شاخص کل امروز با رشد بیش از ۸۲ هزار واحدی توانست مقاومت ها را به سمت بالا پودر کند.
علاوه بر فروش بالغ بر ۳۰۰ میلیون یورو ارز از محل منابع موجود کشورمان در عراق طی روزهای گذشته در سامانه نیما، در روز جاری نیز به میزان ۱۰۰ میلیون یورو از این محل عرضه شد.
محمدی گفت: امروزه بالغ بر ۱۸۵۰ شرکت تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی و شوینده داریم، اما بحث قاچاق اقلام آرایشی و بهداشتی یکی از دغدغه‌های ماست. محصولات تقلبی در حوزه آرایشی و بهداشتی برای ما نگران‌کننده است. اخیراً محصولات قاچاقی تقلبی افزایش یافته که باعث بروز عوارض و به خطر افتادن سلامت افراد می‌شود.
اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: بیش از یک هزار و ۴۰۰ مسکن در ۹ شهر استان افتتاح و به بهره برداری رسیدند.
برای یک فرد بالغ سالم با سطح کلسترول طبیعی و بدون عوامل خطر بیماری قلبی، بعضی از تحقیقات نشان داده‌اند که مصرف یک تا دو عدد تخم‌مرغ در روز می‌تواند بی‌خطر باشد. یک مطالعه‌ی کوچک روی ۳۸ فرد بزرگسال نشان داد که خوردن سه عدد تخم‌مرغ در روز باعث بهبود سطح کلسترول بد (LDL) و کلسترول خوب (HDL) می‌شود.
رئیس قوه قضاییه گفت: باید از نقد سازنده استقبال کنیم و هیچ گونه نگرانی از انتقاد نداشته باشیم؛ چنانچه فردی دلسوزانه و خیرخواهانه نسبت به شخص ما یا دستگاه ما، نقد صحیحی را وارد آورد، باید از آن نقد استقبال کنیم.
رئیس قوه قضاییه گفت:باید از نقد سازنده استقبال کنیم و هیچگونه نگرانی نسبت به انتقاد نداشته باشیم؛ چنانچه فردی دلسوزانه و خیرخواهانه نسبت به شخص ما یا دستگاه ما، نقد صحیحی را وارد آورد، باید از آن نقد استقبال کنیم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از رفع تصرف گسترده اراضی ملی و دولتی ظرف ده ماهه اخیر در این استان خبر داد.
بنیاد ملی نخبگان اعلام کرد انتظار می‌رود بالغ بر ۲۹۰۰ دانشجو/طلبه و نودانش‌آموخته برتر در سراسر کشور در این هسته‌ها جذب و بکارگیری شوند.
اصفهان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: شرکت ذوب آهن اصفهان با توجه به تامین ریل کشور بالغ بر یکهزار میلیارد تومان از وزرات راه طلب دارد.
هرچند گزارش‌های رسمی سازمان پزشکی قانونی، مجلس شورای اسلامی، فراجا و همچنین نظریات کارشناسی پزشکان متعهد کشور نشان می‌داد که هیچ اقدام مستقیمی از سوی عوامل انتظامی منجر به فوت خانم امینی نگردیده است، اغتشاش به این بهانه آغاز و اساسا موضوع متوفی به فراموشی سپرده شد.
سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای عالی اشتغال گفت: هدف گذاری شده است تا وعده دولت برای ایجاد بالغ بر یک میلیون فرصت شغلی تا پایان سال محقق شود.
بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال خسارت ناشی از وقوع سیل به امامزاده داود (ع) با حضور مسئولین سازمان اوقاف و امور خیریه، هیئت امناء امامزاده داود(ع)، مدیرعامل و مدیران ارشد بیمه سینا، پرداخت شد.
رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین تأکید کرد، مشکل مالیات فدراسیون‌های ورزشی باید برطرف شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ