بر اساس آمار‌های اداره ثبت احوال چین، حدود ۵۰ هزار دختر چینی طی دهه گذشته با اسامی پسرانه نامگذاری شده‌اند که ۸۲ درصد این دختران در خانواده‌های تک‌فرزند به دنیا آمده‌اند و تنها ۱۸ درصد در خانواده‌های دارای بیش از یک فرزند چشم به جهان گشوده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم اسکواش کشورمان با ترکیبی کامل در 2 بخش دختران و پسران در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا حضور یافت.
چهار ملی پوش کراس سوار ایران پس از مسابقات انتخابی برای مسابقات جهانی ترکیه مشخص شدند.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری زنان گفت: این اتفاق که دختران ما در هر مسابقه بوی مدال بدهند دور از دسترس نیست و خیلی به آن نزدیکیم.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در پنجمین و آخرین مسابقه خود در تورنمنت ویلیام جونز برابر چین تایپه شکست خورد.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در پنجمین و آخرین مسابقه خود در تورنمنت ویلیام جونز برابر چین تایپه شکست خورد.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران خود را برای اولین حضور در مسابقات کاپ آسیا آماده می کند.
اعضای تیم ملی بسکتبال زنان امروز عصر به چین تایپه پرواز می کنند.
اصفهان- دختران نوجوان ذوب آهنی در نخستین تجربه حضور خود در مسابقات لیگ بسکتبال زیر ۱۶ سال استان اصفهان جایگاه سوم را کسب کردند.
تیم هندبال دختران ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر تیم ازبکستان به پیروزی رسید.
دختران هندبال ایران در نخستین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا برابر تیم چین نتیجه را واگذار کردند.
دختران هندبال ایران در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل چین شکست خوردند.
برنامه دیدارهای تیم هندبال جوانان دختر ایران در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد.
دبیر انجمن کوراش گفت: مسابقات انتخابی کوراش درون اردویی جهت اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو چین امروز در دو بخش دختران و پسران به میزبانی بجنورد در کمپ تیم‌های ملی کوراش برگزار شد.
بجنورد- دبیر انجمن کوراش گفت: مسابقات انتخابی کوراش درون اردویی جهت اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو چین امروز در دو بخش دختران و پسران به میزبانی بجنورد در کمپ تیم‌های ملی کوراش برگزار شد.
زن آشفته انگلیسی تا حد امکان با آن دسته دخترانی که تصویری بی‌عیب و نقص از زندگی خود به نمایش می‌گذارند، فاصله دارد و همین باعث شهرتش شده، هر چند اگر در سطح فضای مجازی باقی بماند. او زنی است که می‌داند چه چیزی در زندگی اهمیت بیشتری دارد.
خزعلی نوشت: از مصوبات مهم دولت مردمی در سفر‌های استانی، کاهش بازماندگی از تحصیل ‎دختران با تامین اعتبار برای تحصیل آنان در روستا‌ها و مناطق کمتر برخوردار و ارتقای سطح آموزش بانوان است. این همان چیزی است که دشمن داعش پرور نمی‌پسندد و تحصیلات دختران و پیشرفت آنان درجمهوری اسلامی را تاب نمی‌آورد.
سیاست وحشیانه حکومت چین در شین جیانگ خانواده‌های آن منطقه را از هم پاشیده است. برخی از زوج‌های متاهل تا به امروز دوباره یکدیگر را ندیده اند. پسران و دختران از والدین‌شان جدا شده‌اند و به آنان گفته‌اند که مامان و بابا در دوره‌های آموزشی شرکت کرده اند.
وزیر ورزش امروز با چند تن از بانوان مدال آور رشته های وزنه برداری و دوومیدانی دیدار کرد.
مسئول برگزاری این رقابت‌ها گفت: معتقدیم که باید همه موانع را برای ورزش دختران و زنان را از بین ببریم. چیزی که واقعا هیجان انگیز است این است که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سه داور زن خواهد داشت و ما به این موضوع افتخار می‌کنیم.
در گروه پسران ایران با کسب  5 نشان طلا، 2 نقره و 2 برنز بالاتر از تیم‌های کره جنوبی و چین بر بام آسیا ایستاد. در گروه دختران نیز شیردختران ایرانی با 6 مدال طلا قهرمان؛ تیم های چین و کره جنوبی نیز دوم و سوم شدند.
«بر اساس پژوهش و مطالعه‌ای که توسط بنیاد مصری "ادراک برای توسعه و برابری" انجام شده، قریب به ۸۱۳ مورد خشونت علیه زنان و دختران در قالب گزارش‌های رسانه‌ای و بیانیه‌های دستگاه قضایی مصر در سال ۲۰۲۱ به ثبت رسیده است. این در حالی است که این میزان در سال ۲۰۲۰ چیزی در حدود ۴۱۵ مورد بوده است.»
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن تشریح اهم برنامه‌های گروه خودروسازی سایپا در سال ۱۴۰۱، گفت: تمرکز بر تولید خودروهای شاهین و کوییک یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این گروه خودروسازی طی سال جاری است.
در پی وقوع چندین فقره شیوه جدید سرقت خودرو، گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای، به دارندگان خودرو درخصوص عدم اعتماد به افراد ناشناس به عنوان خریدار خودرو هشدار داد.
مسعود پزشکیان گفت: وقتی کسی نتواند زمینی را درست کند می‌گوید من نبودم و دیگری بود. ریشه مشکلات امروز ما در نگاه، سیاست، نوع چینش و برخوردهای ماست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ