رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خواستار پیگیری جدی حادثه حمله سارقان به دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب یکشنبه حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب گذشته حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
فرماندار منطقه کورسک در روسیه از برخورد یک فروند پهپاد ارتش اوکراین به سقف یک ایستگاه راه‌آهن خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین امروز یکشنبه بار دیگر قصد داشت با حملات پهپادی، پایتخت این کشور را هدف قرار دهد که موفق نبود.
ارتش سودان با به کارگیری پهپاد مواضع نیروهای پشتیبانی سریع این کشور را در مرکز و جنوب شرق خارطوم، هدف قرار داد.
جانلوییجی دوناروما، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، در خانه‌اش هدف حمله سارقان قرار گرفت.
جانلوییجی دوناروما، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، در خانه‌اش هدف حمله سارقان قرار گرفت.
ساعتی پیش حمید مطهری، مربی تیم ملی در اتوبان مدرس تهران، مورد حمله سه سارق موتورسوار قرار گرفت و پس از شکستن شیشه خودرو گرانقیمت ، گردنبند او را دزدیدند!
حمید مطهری نیز مقاومت به خرج داده و تلاش کرد مانع سرقت زورگیران شود، اما در نهایت سارقان در حضور بهت‌زده مردم در ترافیک اتوبان مدرس، گردنبند مربی تیم ملی را سرقت کرده و پا به فرار گذاشتند!
مربی تیم ملی دقایقی پیش مورد حمله سه موتورسوار خشن قرار گرفت که در آن گردنبند او به سرقت رفت.
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که عمده سرقت‌ها چه المان‌هایی هستند؟ تصریح کرد: سارقان عمدتا گاردریل ها، نرده‌های جداکننده ترافیکی، نرده‌های پل عابرپیاده، پایه تابلو، کف عرشه پل عابرپیاده و کنترلر‌های چراغ راهنمایی را به سرقت می‌برند.
خانه لیونل مسی در شهر بارسلون اسپانیا هدف حمله سارقان مسلح قرار گرفت. مسی و خانواده‌اش در زمان این سرقت در این خانه حضور نداشتند.
سرپرست پرسپولیس که روز گذشته با حمله سه سارق و دزدیده شدن گوشی همراهش مواجه شده بود، به توضیح درباره این اتفاق پرداخت.
سرپرست پرسپولیس که روز گذشته با حمله سه سارق و دزدیده شدن گوشی همراهش مواجه شده بود، به توضیح درباره این اتفاق پرداخت.
پیروانی که در تلاش بود مقابل سارقان مقاومت داشته باشد و مانع از به سرقت رفتن گوشی و ساعت و کیف خود شود، با حضور افراد دیگر سارقان سریعا پا به فرار گذاشتند. با این حال گوشی افشین پیروانی مورد سرقت قرار گرفت.
پس از حمله مسلحانه به فروشگاه خانواده همسر لیونل مسی، هواداران نیوولز، باشگاه محبوب مسی به حمایت از ابرستاره فوتبال دنیا پرداختند.
اهواز - حمله سارقان به دانشجویان اهوازی منجر به مجروح شدن دو نفر از آنان مجروح و برخی سارقان دستگیر شده‌اند.
بر اساس برخی گزارش‌ها سارقان مسلح به منزل رحیم استرلینگ حمله کرده‌اند و علت غیبت او در دیدار امشب انگلیس مقابل سنگال همین بوده است.
اهواز - بشار فائق (باراگائی) دانشجوی مضروب پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در درگیری با سارقان مجروح شده بود، درگذشت.
متهمن گفت: چند سال قبل در کار خرید و فروش مواد مخدر بودم. زمانی که قصد داشتم ۱۰ کیلو هروئین را ترانزیت کنم، دستگیر شدم. دادگاه مرا به اعدام محکوم کرد وقتی دیدم حکمم اعدام است تصمیم به فرارگرفتم. حدود ۲ سال قبل قرار بود یک روز برای تحقیق و انجام یک‌سری کار‌ها مرا از زندان به دادگاه ببرند که من هم با دوستانم هماهنگ کردم. آن‌ها در مسیر به کمین نشستند و زمانی که مرا از دادگاه به زندان انتقال می‌دادند، دوستانم راه را سد کردند و مرا از خودروی حمل زندانیان فراری دادند.
در جریان بازی دیشب بایرن مونیخ و بارسلونا، خانه توماس مولر، مهاجم بایرن، مورد حمله سارقان قرار گرفت.
پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره بارسلونا، خدمات خاصی را پس از حمله سارقان به منزلش دریافت کرده است.
سه هفته از شروع لالیگا گذشته و از خانه دو بازیکن سرقت شده است. این اولین بار نیست که فوتبالیست ها در اسپانیا مورد حمله سارقان قرار می گیرند.
دوشان تادیچ، کاپیتان آژاکس در نزدیکی محل سکونتش هدف حمله سارقان قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ