سعید جلیلی در جمع دانشجویان حاضر در طرح ولایت دانشگاه شهید بهشتی خواستار شناخت صحنهٔ فتنهٔ زرد شد و با تحلیل اهمیت مردم‌سالاری دینی در برابر طراحی صد سالهٔ دیگران برای این منطقه، از اهمیت نقش‌آفرینی فعالانه در انتخابات مجلس سخن گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حتماً مشارکت در انتخابات باید بالا باشد که این مشارکت طبیعتاً در سایه رقابت، بالا می‌رود.
بررسی ابعاد مختلف فتنه انگیزی در اردوگاه آوارگان فلسطینی در جنوب لبنان و تحرکات نظامیان آمریکایی در سوریه از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
درگیری‌های مشکوک در اردوگاه آوارگان فلسطینی در جنوب لبنان آن هم در شرایط حساس کنونی میان حزب الله لبنان و اشغالگران صهیونیست از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
یکی از رهبران ائتلاف دولت قانون عراق از خاموش شدن فتنه داخلی در این کشور با حمایت جریان‌های غربی برای نابود کردن اتحاد ملی، خبر داد.
روزنامه انگلیسی «گاردین» در گزارشی از تحقیق پلیس اسراییل درباره اظهارات «ایهود باراک» نخست وزیر اسبق و «یائیر گولان» عضو سابق کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی خبر داد و نوشت: این تحقیقات به اظهارات آن‌ها در موضوع «لایحه تغییرات قضائی» بر می‌گردد.
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن در این فتنه از داخل کشور نیز یار گیری کرده بود، عنوان کرد: این یارگیری‌ها از میان برخی از دانشجویان، دانش آموزان، اساتید و اقشار مختلف جامعه بوده است.
رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه فتنه ۱۴۰۱ یک جنگ تمام عیار بود، گفت: آمریکایی‌ها به دنبال بازگرداندن ایران به دامن غرب بودند، اما شکست سختی خوردند.
رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه فتنه ۱۴۰۱ یک جنگ تمام عیار بود، گفت: آمریکایی‌ها به دنبال بازگرداندن ایران به دامن غرب بودند، اما شکست سختی خوردند.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شهدا ستون‌های بزرگ و با عظمت انقلاب و تکیه‌گاه انسان‌ها هستند، گفت: شهدای ما در فتنه اخیر در عین اقتدار نظام، مظلومانه به شهادت رسیدند.
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز "آمریکا، انگلیس، اسرائیل و آل‌سعود" با تمام قوا به صحنه آمده‌اند اما قطعاً این صحنه فتنه عظیم‌ و این جنگ جهانی را به گورستان دشمنان، آمریکایی و اسرائیلی و متحدان آنها تبدیل می‌کنیم.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مسلما از فتنه و جنگ رخ داده به برکت وعده خداوند حتما پیروز بیرون می‌آییم.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فتنه پیش‌بینی شده بود، ولی هر پیش‌بینی معلوم نیست منجر به پیشگیری شود چرا که تهاجم دشمن سنگین است. آمریکا و اسرائیل مرگ و حیات خود را در سرانجام این ناآرامی‌ها می‌بینند.
نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: این وعده الهی است که آتش فتنه دامن آل‌سعود، اسرائیل، غرب و آمریکا را خواهد سوزاند.
معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: فتنه یک زنگ خطر است که اگر معرفت حاصل شود، در پسافتنه می‌توان آن را به بلوغ اجتماعی، تقویت اعتماد مردم و فرصتی برای شناسایی نقاط ضعف تبدیل کرد.
معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: فتنه یک زنگ خطر است که اگر معرفت حاصل شود، در پسافتنه می‌توان آن را به بلوغ اجتماعی، تقویت اعتماد مردم و فرصتی برای شناسایی نقاط ضعف تبدیل کرد.
کیهان نوشت: اشرافیت غربگرا هم که در جریان تدارک فتنه ناکام اخیر، برای دشمن کارسازی و کوچه باز کرد، نگران این است که موفقیت‌های فعلی از مسیر مقاومت، کام ملت را شیرین کند و مردم بفهمند آن‌ها در ارتکاب انواع سوءتدبیرها تعمد داشته‌اند.
دکتر حسین کچویان، استاد علوم اجتماعی دانشگاه تهران گفت: شکستی که هاشمی در انتخابات ۸۴ خورد، سبب شد روند رادیکالیسم را شدت ببخشند تا ۸۸ که کار را تمام شده فرض می‌کردند.
حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس جمهور در صحن علنی مجلس گفت: وحدت و انسجام ملی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و دشمن را ناامید می کند.
ساوه - امام جمعه ساوه گفت: نخستین برنامه جریان نفاق و فتنه، جذب نیروهای اصیل و سرمایه گذاری برای شکار نخبگان و نیروهای مؤثر اجتماعی و فرهنگی است.
حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن آشوب‌های اخیر درباره این فتنه تاکید کرد: نتیجه پیگیری جدی ابعاد این فتنه به مردم شفاف بیان شود.
تهران- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: سران فتنه با زیر سوال بردن شهدا نزد مردم منفورتر از قبل شده اند.
«ابوآلاء الولائی» ضمن انتقاد از فتنه افکنی رسانه های زرد به ویژه رسانه های سعودی در تحولات اخیر عراق، از مواضع رزمندگان حشد شعبی و مقاومت قدردانی کرد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز فرصتی فراهم شده است تا ساکتین فتنه با محکومیت اظهارات میرحسین، خودشان را از خط فتنه جدا کنند.
عضو شورای شهر تهران گفت: در شرایطی که دولت به دنبال توافق است جریان فتنه وارد عمل شده و به دنبال تخریب آن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ