با وجود تمایل فراوان باشگاه برای ادامه این مسیر با فرهاد مجیدی اما اکنون ایشان مایل به تجربیات جدیدی در حرفه خود است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمار با جدایی از پاری سن ژرمن به باشگاه الهلال عربستان سعودی با انتقالی به ارزش ۸۶ میلیون پوند موافقت کرد و به اقامت ۶ ساله خود در پاریس پایان داد. با توجه به موفقیت آمیز بودن تست‌های پزشکی، قراردادی دو ساله با تیم الهلال در ریاض امضا خواهد کرد و تبدیل به سرشناس‌ترین بازیکنی خواهد شد که در تابستان با هزینه‌های گزاف نقل و انتقالات به لیگ برتر عربستان پیوسته است.
زهره صفاتی گفت: در حوزه ساختاری با وجود همراهی و موافقت رهبری، متاسفانه فعالیت استقلالی بانوان مجتهده پذیرفته نمی‌شود. میزان سادگی و عدم تجهیز مناسب و نیمه‌ساز بودن موسسه فقهی ایشان نیز شاهد صادقی بود بر مدعای ایشان.
سعید عزت‌اللهی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران را می‌توان شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال ایران نامید، البته به شرطی که این بازیکن بتواند موافقت باشگاه وایله برای انتقال به تیم‌های ایرانی را جلب کند.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس که با فسخ قرارداد و انجام مذاکراتش با استقلال جدایی از جمع سرخپوشان را قطعی نشان می داد، پس از موافقت باشگاه با شرایطش برای دو سال دیگر در این تیم ماند.
پس از موافقت مسئولان وزارت ورزش با سرمربیگری جواد نکونام در تیم استقلال برای فصل آینده ظاهراً این مربی با رقم معقولی با باشگاه استقلال قرارداد.
سازمان لیگ تصمیم گرفته است دیدار نهایی جام حذفی بین دو تیم همشهری استقلال – پرسپولیس را چهارشنبه هفته جاری در استادیوم آزادی برگزار کند.
با وجود تکذیب موافقت باشگاه استقلال با میزبانی ورزشگاه آزادی از بازی پیکان - پرسپولیس در حضور تماشاگران، سرپرست مدیرعاملی آبی‌پوشان صورتجلسه شورای تامین را امضا کرده و به طور رسمی با تصمیم گرفته شده موافقت کرده است.
باشگاه استقلال به بیانیه اخیر سازمان لیگ مبنی بر موافقت مدیرعامل استقلال با برگزاری بازی پیکان - پرسپولیس در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
سازمان لیگ: استقلال با انتقال پیکان-پرسپولیس به آزادی موافقت کرد
بعد از اعتراض سرپرست و کادر فنی تیم استقلال به انتقال بازی پیکان – پرسپولیس به استادیوم آزادی سازمان لیگ بیانیه ای صادر و تاکید کرد این تصمیم با موافقت باشگاه استقلال گرفته شد.
بیانیه سازمان لیگ: «انتخاب ورزشگاه آزادی، درخواست باشگاه پیکان بود و با موافقت مدیرعامل استقلال انجام شد»
در حالی که از روز گذشته بحث زیادی در مورد برگزاری همزمان مسابقات لیگ برتر از هفته ۲۸ شنیده می‌شد، اما در نهایت موافقت نهادهای مربوطه اخذ نشد.
علی فتح الله زاده و ریکاردو ساپینتو هیچ وقت از شروع همکاری رابطه گرمی با هم نداشتند و این تا زمان استعفای علی فتح الله زاده از سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال ادامه داشت.
دروازه بان اسبق استقلال معتقد است فرم استقلال این روزها از پرسپولیس و سپاهان بهتر است و آنها شانس بیشتری برای قهرمانی دارند.
فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: من می‌روم تا باشگاه‌ بیش از این آسیب نبیند. همینجا استعفا می‌دهم و از مسوولان وزارت ورزش و دوستانم در هیئت مدیره می‌خواهم با این استعفا موافقت کنند.
حمید سجادی از موافقت سه عضو هیات مدیره با ابقای مدیرعامل باشگاه استقلال خبر داد و گفت: با این شرایط ایشان تا پایان فصل مدیرعامل استقلال خواهد ماند.
آمریکا می‌گوید این کشور از موافقت رئیس‌جمهور اردوغان برای الحاق فنلاند به ناتو استقبال می کند.
کمیته استیناف با درخواست باشگاه استقلال برای تعلیق سه جلسه محرومیت ریکاردو ساپینتو موافقت نکرده است.
مدیران باشگاه استقلال با پیشنهاد ریکاردو ساپینتو برای حل مشکل محمد محبی موافقت نکردند.
سیاوش یزدانی باوجود پاک کردن توییت جنجالی خود و عذرخواهی رسمی از ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال، هنوز هم وضعیت مبهمی دارد و معلوم نیست سرمربی آبی پوشان چه زمانی با بازگشت یزدانی به تمرینات این تیم موافقت خواهد کرد.
با وجود پاک کردن توئیت و عذرخواهی سیاوش یزدانی از ریکاردو ساپینتو هنوز سرمربی تیم استقلال با بازگشت این بازیکن به اردوی تیم موافقت نکرده است.
دولت پرتغال موافقت کرد که برای جشن دویستمین سالگرد استقلال برزیل، قلب پادشاه این کشور را به مدت سه هفته به برزیل قرض دهد.
شیخ دیاباته مهاجم پیشین استقلال برای پیوستن به پرسپولیس موافقت نهایی خود را اعلام کرده است اما احتمال دارد بندهایی به قرارداد او با پرسپولیس اضافه شود.
یحیی گل‌محمدی موافقت خود را برای جذب دیاباته اعلام کرده تا مدیران باشگاه باب مذاکره با او را باز کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ