سازمان لیگ تصمیم گرفته است دیدار نهایی جام حذفی بین دو تیم همشهری استقلال – پرسپولیس را چهارشنبه هفته جاری در استادیوم آزادی برگزار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منتظر محمد حاضر به فسخ قرارداد خود با استقلال نیست و این تیم اگر موفق به دریافت کارت بازی برای این بازیکن نشود، می‌بایست به بازیکن عراقی غرامت بدهد.
باشگاه پیکان موافق معاوضه بازیکن ملی پوش این تیم با گلر استقلال نیست.
بنا به اعلام یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، این کشور از موافقت ترکیه با پیوستن سوئد به ناتو استقبال می‌کند.
چه موافق ظریف باشیم و چه نباشیم باید از حضور افراد اثرگذاری، چون او در عرصه انتخابات اتفاقاً استقبال کنیم گرچه خود به صراحت گفته است که چنین سودایی در سر ندارد و این یادداشت نیز به هیچ عنوان آتش تهیه‌ای برای ایجاد بستر حضور یکی از بهترین وزرای خارجه تاریخ ایران برای این عرصه نیست حتی در مقام دفاع از او هم نیست گرچه در ایمان و وطن‌دوستی او تشکیک نارواست.
وزیر ورزش و جوانان گفت: گاهی مواقع اتفاق می‌افتد در گوشه‌هایی افرادی حرکاتی انجام می‌دهند و کل ورزش زیر سوال می‌رود. اصلاً موافق این اتفاقات نیستیم. ورزش به هر قیمتی نباید انجام شود.
باشگاه استقلال پیش از بازی با نساجی در نیمه نهایی جام حذفی هم موفق به پرداخت مطالبات بازیکنان خود در بخش درصد و پاداش ها نشد.
پژمان نوزاد، هم‌بنیان‌گذار Pear VC موفق شد در جایگاه نخست فهرست برترین سرمایه‌گذاران مرحله بذری 2023 قرار بگیرد.
سازمان لیگ: استقلال با انتقال پیکان-پرسپولیس به آزادی موافقت کرد
در حالی که از روز گذشته بحث زیادی در مورد برگزاری همزمان مسابقات لیگ برتر از هفته ۲۸ شنیده می‌شد، اما در نهایت موافقت نهادهای مربوطه اخذ نشد.
دروازه بان اسبق استقلال معتقد است فرم استقلال این روزها از پرسپولیس و سپاهان بهتر است و آنها شانس بیشتری برای قهرمانی دارند.
استقلال در نیمه نخست دیدار برابر هوادار، دو بار موفق به دروازه حریف شد ولی هر دو گل به دلایل مختلفی مردود اعلام شدند.
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر ملوان یک رده در جدول رده بندی صعود کرد و جای استقلال را قبل از دیدار برابر آلومینیوم گرفت. حالا امید آنها به پیروزی آلومینیوم برابر آبی‌هاست.
در شرایطی که استقلال هنوز مطالبات استراماچونی را پرداخت نکرده، اما مسئولین این تیم به راهکارهای عجیبی روی آورده اند.
رضا عنایتی می‌گوید نبود اعتماد به نفس و داوری دو مانع نفت مسجد سلیمان برای نتیجه‌گیری مقابل استقلال بوده است.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: سال ۱۳۸۰ اولین مصاحبه را برای خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس انجام دادم اما به رئیس سازمان تربیت بدنی گفتم در این کار موفق نمی‌شوید.
اگر مشکل خاصی پیش نیاید امیر عرب براقی مسابقه استقلال و پرسپولیس را سوت خواهد زد.
چند وقتی است که باشگاه استقلال درخواست مهمی را به سازمان لیگ ارایه داده است که بعید است با نظر موافق سازمان لیگ همراه باشد.
پیشکسوت فوتبال با بیان این که با رویکرد ثبات در راس کادرفنی از سوی مدیریت باشگاه استقلال خوزستان موافق هستم، گفت: پورموسوی باید بماند و با تجدید نظر در تفکرش به کار خود ادامه دهد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: موافق برگزاری بازی سوپر جام با نساجی در کرمان نیستیم اما برای تعامل در مورد ورزشگاه آماده هستیم.
سیاوش یزدانی باوجود پاک کردن توییت جنجالی خود و عذرخواهی رسمی از ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال، هنوز هم وضعیت مبهمی دارد و معلوم نیست سرمربی آبی پوشان چه زمانی با بازگشت یزدانی به تمرینات این تیم موافقت خواهد کرد.
مهدی هاشمی‌نسب مثل تقابل با پرسپولیس، مقابل استقلال هم بی شکست آزادی را ترک کرد.
رضا عنایتی از مذاکراتش با استقلال برای سرمربیگری این تیم و رد پیشنهاد دستیاری آبی‌ها صحبت کرد‌.
رضا عنایتی از مذاکراتش با استقلال برای سرمربیگری این تیم و رد پیشنهاد دستیاری آبی‌ها صحبت کرد‌.
با وجود تمایل فراوان باشگاه برای ادامه این مسیر با فرهاد مجیدی اما اکنون ایشان مایل به تجربیات جدیدی در حرفه خود است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ