یحیی گل‌محمدی موافقت خود را برای جذب دیاباته اعلام کرده تا مدیران باشگاه باب مذاکره با او را باز کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئله‌ای که تا چند ماه قبل به شوخی شبیه بود، حالا به واقعیت نزدیک شده است؛ حضور قهرمان لیگ عربستان در لیگ قهرمانان.
معاون ستاد فرماندهی نیروهای چندملیتی سازمان ملل امروز اعلام کرد که گفتگو با کره‌شمالی درباره یک سرباز آمریکایی که هفته گذشته از مرز کره جنوبی گذشت و وارد این کشور شد را آغاز کرده است.
فرستاده ویژه آمریکا در امور آب و هوا امروز درحالی وارد پکن شد که قرار است مذاکرات «جدی و عمیق» وی با مقامات چینی از فردا دوشنبه آغاز شود.
سفیر سابق ایران در فرانسه گفت: در بیانیه تروئیکای اروپایی این ادعا مطرح شد که تعهدات ایران کاهش یافته بنابراین بند غروب در برجام نمی‌تواند در موعد مقرر عملی گردد.
برای حفظ مهدی قایدی، استقلال مذاکراتش را با باشگاه شباب الاهلی آغاز کرده است و مدیران باشگاه در تلاش برای حفظ این بازیکن هستند.
با اعلام باشگاه استقلال، سرمربی اسپانیایی برای نشستن روی نیمکت آبی ها، با سرپرست باشگاه وارد مذاکره شد.
چندین رسانه اسپانیایی اعلام کردند جوردی آلبا، ستاره سابق بارسا، مذاکرات با اینترمیامی را آغاز کرده و به زودی به هم‌تیمی سابقش لیونل مسی می‌پیوندد.
باشگاه چلسی به صورت رسمی مذاکراتش برای به خدمت گرفتن نیمار، ستاره برزیلی، را باشگاه پاری سن ژرمن آغاز کرده است.
بر اساس ادعای رسانه ها مذاکرات مارسی با سردار آزمون به زودی آغاز خواهد شد.
نشریه فرانسوی اکیپ مدعی شد، منچستریونایتد مذاکرات برای انتقال قرضی نیمار از پاری سن ژرمن را آغاز کرده است.
وزیر خارجه اسبق آمریکا می‌گوید که به لطف میانجی‌گری چین، مذاکرات صلح بین روسیه و اوکراین احتمالا در پایان سال آغاز خواهد شد.
یک رسانه فرانسوی مدعی شد پاری سن ژرمن مذاکره با ژوزه مورینیو برای هدایت این تیم از فصل آینده را آغاز کرده است.
سرپرست باشگاه استقلال برای ماندن مهاجم آبی پوشان در این تیم راهی امارات خواهد شد.
منابع بحرینی می‌گویند که ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران قرار است به عربستان سفر کند و بعد از این سفر مذاکرات و سفر‌های متقابلی میان مسئولان ایرانی و بحرینی انجام خواهد شد.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که در صورت شکست مذاکرات، نبرد سرنوشت سازی برای پایان دادن به حملات نظامی و لغو محاصره آغاز خواهد شد.
دور دوم مذاکره مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران آغاز شد.
دور نخست مذاکرات مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در این سازمان آغاز شد.
روزنامه اینترنتی الشبابیة عربستان مدعی شد که الهلال مذاکرات خود را با نیمار و لیونل مسی آغاز کرده است.
روزنامه عبری زبانِ یدیعوت آحارانوت در شماره پایان هفته خود از در جریان بودن مذاکرات بین اسرائیل، آمریکا و عربستان سعودی با هدف کسب توافق عادی‌سازی روابط بین دولت یهودی و پادشاهی مسلمان خبر داد.
اسلامی در این مراسم اظهار داشت: یکی از محورهای مورد توجه، توسعه پرتوها در سطح کشور است و با توجه به خواست اداره اوقاف بخش مهمی از این طرح در استان فارس اجرایی خواهد شد.
مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد؛ یعنی زمانی که قرعه کشی جام جهانی انجام شده بود.
ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو، بار دیگر مذاکراتش با مدیران چلسی برای انتقال این بازیکن را آغاز کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه از دریافت پاسخ آمریکا به نظرات ایران برای حل و فصل موضوعات باقی‌مانده در مذاکرات رفع تحریم، از طریق هماهنگ‌کننده اروپایی گفت‌وگوها طی عصر امروز خبر داد.
مدیران بروسیا دورتموند مذاکراتی را برای جذب ادینسون کاوانی، ستاره سابق منچستریونایتد، آغاز کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ