13 هزار هوادار مراکشی بازی تاریخی برابر فرانسه را رایگان در ورزشگلاه الجنوب تماشا خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال مادرید در بازی خارج از خانه مقابل آلمریا با نتیجه 3-1 به پیروزی دست یافت.
بانک تجارت در تیرماه امسال با پرداخت بیش از 13 هزار فقره وام ازدواج و 7817 فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
بارسلونا در دو سال گذشته 13 بازیکن را بدون صرف یک یورو خریده است و برخی از آنها نیز بسیار درخشان کار کرده اند.
بانک تجارت تا پایان خردادماه سال جاری با پرداخت 15هزار و 324 فقره تسهیلات ازدواج و 12هزار و 87 فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
ده هزار تن از شهروندان انگلیسی با امضای طوماری با اعتراض به سیاست‌های مداخله‌جویانه خارجی دولت، خواستار لغو تحریم‌ها علیه روسیه شدند.
با اعلام کمیته داوران فدراسیون جهانی تکواندو، 13 داور ایرانی دوره بین المللی کشور جمهوری آذربایجان را با موفقیت پشت سر گذاشتند.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه در ارائه گزارشی به رئیس‌جمهور این کشور اعلام کرد ارتش اوکراین در جریان ضدحملات تاکنون 13 هزار نظامی خود حجم زیادی از تجهیزات و تسلیحات نظامی را از دست داده است.
مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا از 27 خرداد تا اول تیر ماه در چین برگزار می‌شود و‌ ایران با 13 شمشیرباز حضور خواهد داشت‌.
بایرن مونیخ در هفته سی و سوم بوندس‌لیگا، هفته ما قبل پایانی، در خانه خود آلیانز آرنا به مصاف لایپزیش، تیم سوم جدول رفت و با نتیجه 3-1 شکست خورد.
برنتفورد در روزی که سامان قدوس نیمکت نشین بود و به میدان نرفت، در زمین تاتنهام 1-3 پیروز شد.
اینتر بازی باخته نیمه اول برابر لاتزیو را 3-1 برد تا ناپولی امروز با کسب یک امتیاز برابر سالرنیتانا جشن قهرمانی زودهنگام خود را برگزار کند.
یورگن کلینزمن سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی، بازیکنان موردنظر خود را به اردوی فیفادی مارس دعوت کرد.
لشکر 13 هزار نفری تولید علیه دشمن
13 تیرانداز کشورمان در رشته تپانچه اردوی خود را از فردا، 11 بهمن ماه در تهران آغاز می‌کنند.
رضا مهاجری برای اولین بار از باشگاهی که در آن فعالیت داشت، شکایت کرد.
حمایت بانک آینده از تولید داخلی با پرداخت بیش از 16هزار میلیارد ریال تسهیلات
با اعلام سازمان تیم‌های ملی تکواندو، پیش ثبت نام ملی پوشان ایران جهت حضور در رقابت‌های پارا و گرندپری ریاض انجام شد.
بانک آینده به‌منظور ترویج سنت پیامبر گرامی اسلام و تسهیل ازدواج جوانان عزیز کشورمان همواره در پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج، نقش‌آفرینی مطلوب و مثبتی را دارد.
رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا با کسب سیزده مدال توسط نمایندگان ایران خاتمه یافت.
رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: در مزایده ۹۸۲ دستگاه خودرو به ارزش هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان، ۲۳ هزار و ۱۸۰ ثبت نام و 13 هزار نفر پیشنهاد قیمت دادند.
شهردار منطقه 13 از بهسازی و زیباسازی شش هزار متر مربع از جداره های مدارس این منطقه خبر داد.
ششم دی سال گذشته برای اولین بار طرح پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن از سوی وزارت اقتصاد به 13 بانک دولتی ابلاغ شد؛ یعنی تسهیلاتی با مبالغ زیر ۱۰۰ میلیون تومان و بر اساس اعتبارسنجی. بانک صادرات ایران نیز در مدت اجرای این طرح تا پایان مردادماه 1401، حدود 120 هزار فقره تسهیلات بدون ضامن به مبلغ 26 هزار و 300 میلیارد ریال پرداخت کرده است.
به طور مثال اگر در شهریور 1400، شیر کیلویی 5 هزار تومان و اکنون 13 هزار تومان است، مابه التفاوت مصرف استاندارد خانوار به نحوی جبران شود که سرپرست خانوار بتواند شیر را در میزان مصرف استاندارد با همان نرخ شهریور خریداری کند. منابعی برای این مهم پیش‌بینی شده بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ