تیم فوتبال سپاهان در دو بازی اخیر خود 5 امتیاز را از دست داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهارتیم لیگ‌برتری بدون امتیاز در باتلاق لیگ‌برتر گرفتار شده‌اند.
ملوان برای جبران شکست خانگی هفته اول کار دشواری دارد و باید در تهران بتواند از استقلال امتیاز بگیرد.
تیمی که در دیدار نخست خود برابر پرسپولیس هم سه امتیاز را از دست داد و هم سرمربی اش را محروم دید، باید در ورزشگاه خانگی به فکر گرفتن سه امتیاز باشد. پیکان هم کار سختی برابر گل‌گهر دارد.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: باید در امتیاز ٢۴ بر ٢٠ کار را تمام می‌کردیم تا حریف فرصت کاهش اختلاف امتیاز را نمی‌یافت. امیدوارم که در بازی‌های بعدی جبران کنیم.
دروازه بان تیم پرسپولیس با بیان اینکه حساس ترین دیدار فصل را با پیروزی به پایان رساندیم گفت: ما ۸ امتیاز جلو بودیم با اشتباه خودمان عقب افتادیم.
دروازه بان تیم پرسپولیس با بیان اینکه حساس ترین دیدار فصل را با پیروزی به پایان رساندیم گفت: ما ۸ امتیاز جلو بودیم با اشتباه خودمان عقب افتادیم.
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
استقلال در 4 هفته پایانی برای تکرار قهرمانی بازی های سختی پیش رو دارد اما کاملا به این اتفاق امیدوار است و شاید این سخت تر از 8 امتیازی نبود که از صدرنشین عقب افتاد و جبران کرد.
استقلال همین چند هفته پیش 8 امتیاز از صدر جدول یا بهتر است، بگوییم از پرسپولیس عقب افتاده بود اما به سرعت این اختلاف را جبران کرد.
دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی گفت: می‌دانیم که به لیگ برگشته‌ایم و سه امتیاز خیلی مهم است. امیدوارم بتوانیم فاصله‌مان را با سپاهان جبران کنیم.
رئال مادرید با برتری دو بر صفر مقابل اتلتیکو بیلبائو، فاصله سه امتیازی خود با صدرنشین را حفظ کرد.
تیم ملی فوتبال ایران، سنگین‌ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد.
تیم ملی فوتبال ایران سنگین ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد
جنجال «ریکاردو ساپینتو» سرمربی پرتغالی استقلال و محرومیت او از نشستن روی نیمکت به جز جرائم نقدی، برای تیم استقلال هم به قیمت از دست رفتن چهار امتیاز خانگی تمام شد.
مدافع سرباز قلب خط دفاع ملوان ابراز امیدواری کرد که مقابل پرسپولیس امتیاز بگیرند.
مدافع تیم ذوب‌آهن بابت گل به خودی اش از مجموعه ذوب‌آهن عذرخواهی کرد.
در دیدار فینال با وجود آنکه ۴ امتیاز از رقیب خود جلو بودم تلاش کردم تا زودتر این مبارزه را به پایان برسانم، اما در اجرای فن کمرگیری دچار اشتباه محاسباتی من شدم و در یک لحظه غفلت، امتیاز را به حریفم دادم و در ادامه نتوانستم آن را جبران کنم. تنها همین عجله در اجرای من مدال طلا را از من گرفت.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس ابراز امیدواری کرد تیمش در مسابقه فردا شب برابر اسپتزیا امتیاز از دست ندهد.
بهروز عطایی در امتیازات ابتدایی مجور به گرفتن وقت استراحت فنی شد و نکات جالب توجهی به شاگردانش گفت.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، مدعی شد این تیم می تواند فاصله فعلی با صدر جدول لیگ برتر را جبران کند.
هافبک باتجربه مس رفسنجان می گوید بدشانسی و اشتباهات داوری باعث شده تا 4 امتیاز را در شروع مسابقات از دست بدهند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید تیمش برای کسب سه امتیاز در ورزشگاه یادگار امام به مصاف تراکتور می‌رود.
لیورپول یک بار دیگر در شرایطی موفق به کسب امتیاز شد که فاصله ای تا قبول شکست نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ