معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از طراحی تمرین سراسری دورمیزی زلزله در کلانشهر تهران برای اجرا در یکی از روزهای پاییز خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: سازمان مصمم است تألیف آثار نونگاشت در سطح کشوری تا جایی‌که ممکن است بدون اجرای آزمایشی، نشر سراسری نداشته باشد.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
اسناد جدید افشا شده وزارت خارجه آمریکا پلن براندازی نظام در جنگ ترکیبی به کمک برنامه ریزی و اجرای میدانی با عوامل نفوذی در خیابان‌های تهران را مشخص می‌کند.
اسناد جدید افشا شده وزارتخارجه آمریکا پلن براندازی نظام در جنگ ترکیبی به کمک برنامه ریزی و اجرای میدانی با عوامل نفوذی در خیابان‌های تهران را مشخص می‌کند.
سخنگوی صنعت برق گفت: با اجرای طرح مدیریت مصرف برق در ادارات که از ابتدای خرداد امسال آغاز شد، تاکنون ۸۰۵ مگاوات از هزار مگاوات برنامه ریزی شده این طرح محقق شده است.
عباس عبدی: آیین‌های مذهبی که از طرف حکومت، برنامه ریزی و اجرا می‌شود، آخرین ضرباتی است که به نهاد و فرهنگ دینی زده می‌شود
عباس عبدی: آیین‌های مذهبی که از طرف حکومت، برنامه ریزی و اجرا می‌شود، آخرین ضرباتی است که به نهاد و فرهنگ دینی زده می‌شود
دومین و آخرین روز از همایش «قانون انتخابات، برنامه‌ریزی و راهبردها» با حضور مسئولان ستادی و دفاتر نظارت و بازرسی استان‌های شورای نگهبان در تهران برگزار شد.
سرمربی تیم فوتبال امید بررسی شرایط کمی و کیفی و نحوه اجرای اردوی پیش‌روی این تیم را آغاز کرد.
خرم‌آباد- معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر اینکه هدف قوه قضائیه اجرای عدالت، رضایتمندی مردم و احقاق حق است، گفت: برای از بین بردن ۲۱۰ بستر فسادزای بیرون از قوه برنامه ریزی جدی شده است.
خرم‌آباد- معاون اول قوه قضاییه با تاکید بر اینکه هدف قوه قضائیه اجرای عدالت، رضایتمندی مردم و احقاق حق است، گفت: برای از بین بردن ۲۱۰ بستر فسادزای بیرون از قوه برنامه ریزی جدی شده است.
محمد محمدی بخش با بیان اینکه امسال ظرفیت حج تمتع از کشورمان دو برابر شده است، بر اجرای برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه در سایه وحدت و همدلی برای اجرای موفق عملیات حج تمتع تاکید کرد.
معاون اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: بعد از پیگیری های متعدد مسئولان عالی رتبه ایران، برای نخستین بار طرف عراقی برای اجرای راه آهن شلمچه-بصره بودجه و برنامه زمان بندی مشخص کرده است.
انتظار می‌رفت مدیران بانک مرکزی قبل از اجرای برخی تصمیمات که به ذینفعان آسیب جدی وارد می‌کند تبعات آن را سنجیده و با اطلاع رسانی دقیق این موضوع امکان برنامه ریزی برای تولید کنندگان را فراهم می‌کردند.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: الگوی کشت برای ۱۵ محصول اساسی نیاز به ۷۲ همت منابع مالی و ۶۰ همت تسهیلات دارد.
معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در اواخر سال گذشته بر اساس اهداف تعیین شده از سوی مدیرعامل گروه مبنی بر افزایش تولید در سال ١٤٠١، استراتژی خود را بر همین اساس تعیین و تمامی تامین کنندگان و قطعه سازان را مکلف به اجرای آن کرد.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام تدوین بسته سرمایه‌گذاری در ساخت برای شهرهای جدید، از برنامه ریزی برای ۱۸ هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید خبر داد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان منابع طبیعی کشور گفت: این سازمان در برنامه چهار ساله، اجرای ۱۰ میلیون هکتار در سال طرح‌های آبخیزداری و آبخوان داری را در دستور کار دارد.
اصفهان- معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان منابع طبیعی کشور گفت: این سازمان در برنامه چهار ساله، اجرای ۱۰ میلیون هکتار در سال طرح‌های آبخیزداری و ابخوان داری را در دستور کار دارد.
مقامات هلندی سرگرم برنامه ریزی برای اجرای کنترل های جدید برای صادرات تجهیزات تراشه سازی به چین هستند.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: هیأت‌های ممیزه رتبه بندی برای تعیین امتیاز نهایی و تعیین رتبه مشمولان اقدام کنند.
مدیرعامل کانون جهان‌گردی واتومبیل‌رانی ایران گفت: این کانون، برنامه‌ریزی‌های مدون و اقدامات سازنده‌ای را برای اجرا در دوران پسا کرونا در نظر گرفته و شروع به اجرا کرده است.
تمرین دورمیزی پاسخ به حوادث احتمالی مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در تهران با هدف پیشگیری از بروز حوادث احتمالی برنامه‌ریزی و اجرا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ