مقامات هلندی سرگرم برنامه ریزی برای اجرای کنترل های جدید برای صادرات تجهیزات تراشه سازی به چین هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چین و هند درباره حل‌وفصل فوری مشکلات باقیمانده در منطقه مرزی مورد مناقشه توافق کردند.
سفیان امرابط، ستاره مراکشی فیورنتینا، با باشگاه منچستریونایتد به توافق رسید و پیشهاد رسمی برای خرید او پس از خروج دونی فن ده بیک، به باشگاه فیورنتینا ارسال خواهد شد.
شبکه اسکای اعلام کرد منچستریونایتد با راسموس هویلوند، مهاجم دانمارکی آتالانتا، برای امضای توافقی پنج ساله به توافق رسید.
هند و امارات درباره انجام معاملات تجاری میان دو کشور به جای دلار با روپیه توافق کردند.
با تایید فابریتزیو رومانو، تیجانی ریندرز، هافبک هلندی آلکمار، با میلان به توافق نهایی رسید.
روزنامه البیان اعلام کرد که احمد نوراللهی با تیم جدیدش به توافق رسیده است.
روز گذشته ال‌چیرینگیتو ادعا کرد که لیونل مسی با الهلال به توافق رسیده و امروز فرانس پرس نیز آن را تایید کرد. برای مارکو فان باستن، اسطوره هلندی، این انتخاب مسی حیرت‌انگیز است.
مشاور امنیت ملی نخست وزیر هند عصر امروز در تماس تلفن با دریابان شمخانی توافق ایران و عربستان را تبریک گفت.
جولین وارد، مدیر ورزشی لیورپول، با آژاکس به توافق رسیده و در تابستان به باشگاه هلندی ملحق خواهد شد.
ارلینگ هالند سرانجام تصمیم گرفت بار دیگر با برند نایکی به عنوان اسپانسر ادامه دهد و از این پس، رقم 23 میلیون یورو در سال دریافت خواهد کرد.
بایدن و مودی درباره معامله بیش از ۲۰۰ هواپیمای مسافربری گفتگو کردند.
شرکت هلندیASML اعلام کرد از پیشرفت هایی در خصوص توافق میان دولت های آمریکا،  ژاپن و هلند درباره محدودیت هایی بر صادرات تجهیزات تراشه سازی به چین آگاه شده است.
باشگاه منچستریونایتد با مهاجم بلند قد هلندی به توافق نهایی دست پیدا کرد و قرار است که قراردادش امروز بسته شود.
طبق ادعای فابریتزیو رومانو و چند منبع معتبر انگلیسی، منچستریونایتد با ووت وخهورست، مهاجم تیم ملی هلند، برای جانشینی رونالدو به توافق رسیده است.
باشگاه چلسی تایید کرد که با باشگاه نروژی مولده برای انتقال داوید داترو فوفانا به توافق رسیده است.
آژانس حمل و نقل هوایی روسیه اعلام کرد براساس توافق صورت گرفته با هند، همکاری های دو کشور در بخش حمل و نقل هوایی گسترش می یابد.
طبق ادعای مارکا، رئال برای رسیدن به توافق نهایی با اندریک، پدیده باشگاه پالمیراس برزیل، به او قول داده که دو سال بعد برای خرید ارلینگ هالند اقدام نخواهد کرد.
توافق هسته‌ای آمریکا با هند یک توافق استراتژیک مربوط به سال ۲۰۰۲ بوده است. خیلی قبل‌تر از توافق خط لوله صلح این توافق مورد بحث بوده است. در عین حال که تحریم آمریکا مشکل ایجاد می‌کند، می‌بینیم که روسیه به‌رغم اینکه تحریم شده، ولی فعالیت‌های گازپروم و لوک‌اویل هنوز متوقف نشده است. همین الان بحث ایجاد سقف قیمت نفت روسیه مطرح شده و معنای آن این است که مجاز است نفت‌اش را بفروشد. به نظر می‌رسد ما در دیپلماسی انرژی درست عمل نکرده‌ایم.
دولت هند اعلام کرد دست اندرکاران صنعت الکترونیک در این کشور توافق کرده اند به طور هماهنگ پورت  شارژ یو اس بی سی برای دستگاه ها از جمله موبایل و لپ تاپ را به کار گیرند.
حسین امیرعبداللهیان روز شنبه در حاشیه هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با «ووپکه هوکسترا» وزیر خارجه هلند دیدار و درباره آخرین وضعیت روابط دوجانبه و برخی مسائل مورد اهتمام مشترک گفت‌وگو و رایزنی کرد.
فرنکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، موافقت خود را برای کاهش قرارداد در پایان فصل اعلام کرد.
توافق هسته‌ای می‌تواند دست چین را برای فعالیت آزادانه در خلیج فارس باز کند و اهداف ایالات متحده در اقیانوس هند و اقیانوس آرام را پیچیده‌تر سازد.
ممفیس دیپای، ستاره هلندی بارسلونا، توافق اولیه با یوونتوس را قبول ندارد و دستمزد بیشتری از این تیم طلب کرده است.
بارسلونا و چلسی در آستانه توافق برای انتقال فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی، به استمفوردبریج هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ