ملی پوشان ووشو کشورمان در مسابقات جهانی ورزش های رزمی دانشجویان با برتری مقابل حریفان خود صاحب مدال شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانوی المپیکی کشورمان در رقابت‌های جام جهانی تیراندازی باکو با پشت سر گذاشتن حریفان خود به فینال رسید.
جام جهانی تیراندازی از فردا چهارشنبه آغاز می‌شود و ۹۴ تیرانداز در این مسابقات حضور دارند.
طبق انتظار کارشناسان، شگفتی‌سازی و انرژی مراکش در دو بازی پایانی جام ته کشید و معجزه‌گر مراکشی به مقام چهارمی جام بیست‌ودوم بسنده کرد. بالاترین عنوانی که تا کنون یک تیم از قاره سیاه به آن دست یافته است.
سرمربی فوتسال بانوان پیکان معتقد است تیمش شایستگی کسب عنوان قهرمانی را دارد، اما باید 7 بازی دشوار را پشت سر بگذارند.
ماجراجویی مراکش در جام‌جهانی قطر به پایان رسید و سرانجام شاگردان ولید الرکراکی مقابل فرانسه پرستاره و قدرتمند متوقف شدند و به عنوان نخستین تیم مسلمان تاریخ به دیدار رده‌بندی رسیدند. فرانسه برای دفاع از قهرمانی به آرژانتین و مسی رسید.
جام‌جهانی قطر | نقطه پایان فرانسه بر آرزوهای مراکش ، امباپه حریف مسی در فینال
جام جهانی قطر می تواند به رکورد سومین جام جهانی پرگل ادوار مختلف این مسابقات تبدیل شود. هر چند که شانس رسیدن به جایگاه دوم را هم دارد که البته سخت و کمی دور از ذهن است.
جام جهانی قطر می تواند به رکورد سومین جام جهانی پرگل ادوار مختلف این مسابقات تبدیل شود. هر چند که شانس رسیدن به جایگاه دوم را هم دارد که البته سخت و کمی دور از ذهن است.
اتفاق بزرگ کشتی تیمی ایران و آمریکا، شکستن طلسم جردن باروز مقابل کشتی‌گیران ایرانی آن‌ هم در خاک این کشور بود! با این حال عملکرد ضعیف علیرضا کریمی و امیرمحمد یزدانی و باخت سنگین قاسم‌پور به اسنایدر جام را تقدیم میزبان کرد.
اتفاق بزرگ کشتی تیمی ایران و آمریکا، شکستن طلسم جردن باروز مقابل کشتی‌گیران ایرانی آن‌هم در خاک این کشور بود! با اینحال عملکرد ضعیف علیرضا کریمی و امیرمحمد یزدانی و باخت سنگین قاسم‌پور به اسنایدر جام را تقدیم میزبان کرد
رئیس فدراسیون کشتی که صبح امروز (20 آذر) بعد از وزن‌کشی با اعضای تیم صحبت کرد، به آنها گفت که پاداش جام‌جهانی آمریکا بین اعضای تیم تقسیم خواهد شد.
دارنده 10 مدال کشتی جهان و المپیک در حین برگزاری جام‌جهانی هدیه‌هایی برای کشتی‌گیران حاضر در مسابقات در نظر گرفته است.
بعد از فینالیست شدن دو تیم آمریکا و ایران، تیم‌های منتخب جهان و گرجستان مسابقه رده‌بندی جام‌جهانی کشتی آزاد را برگزار خواهند کرد.
صدرنشین صعود کرده از گروه تیم ملی فوتبال ایران، به نیمه‌نهایی جام جهانی هم نرسید تا حسرت طولانی سه‌شیر پرادعا ۶۰ساله شود. هری کین با خراب کردن یک پنالتی در نیمه دوم نقش اول حذف انگلیس بود. فرانسه حالا به سوی سومین جام می‌تازد
مراکش با هدایت مربی بومی اش الرکراکی، شگفتی را دوباره تعریف کرد و پرتغال با کاپیتان رونالدو و همه ستاره‌هایش را حذف کرد. مراکش با این پیروزی، فینال رویایی مسی و رونالدو در جام‌جهانی قطر را هم منتفی ساخت.
مراکش با هدایت مربی بومی اش الرکراکی، شگفتی را دوباره تعریف کرد و پرتغال با کاپیتان رونالدو و همه ستاره‌هایش را حذف کرد. مراکش با این پیروزی فینال رویایی مسی و رونالدو در جام‌جهانی قطر را هم منتفی ساخت
جام‌جهانی قطر | حذف پرتغال توسط مراکش با پرش رونالدویی! / اولین تیم مسلمان و آفریقایی در نبمه‌نهایی
ورزشگاهی که امشب کره‌جنوبی در آن گلباران شد، از فردا جمع آوری می‌شود تا اثری از مکان رخ دادن این شب تلخ برای فوتبال این کشور نماند! برزیل در نیم‌ ساعت کار آخرین بازمانده آسیا را یکسره کرد و برای صعود به نیمه نهایی حریف کرواسی شد.
ورزشگاهی که امشب کره‌جنوبی در آن گلباران شد، از فردا جمع آوری می‌شود تا اثری از مکان رخ دادن این شب تلخ برای فوتبال این کشور باقی نماند!! برزیل در نیم‌ساعت کار آخربن بازمانده آسیا را یکسره کرد و برای صعود به نیمه نهایی حریف کرواسی شد
استادیوم دیدار افتتاحیه جام جهانی دارای امکانات ویژه ای است و ایده ساخت آن از خانه‌های بیابان‌گردهای عرب الهام گرفته شده است.
پوستر عظیم یا دیوارنگاره بزرگ میدان ولیعصر تهران اینبار به بدرقه تیم ملی فوتبال به جام‌جهانی قطر اختصاص پیدا کرده است. در دالان بدرقه هم رستم و سایر اساطیر شاهنامه و تاریخ حماسی ایران دیده می‌شوند که به ملی‌پوشان دلگرمی می‌دهند. اثر زیبایی که در آن به ارزش‌های ملی و سرزمینی توجه شده است
نمایندگان تالو ایران در جام جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان،  موفق شدند ۱ طلا و ۲ برنز را در بخش زنان و مردان کسب کنند.
تیم ووشوی دانشجویان ایران به منظور شرکت در رقابت‌های جام‌جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان جهان امروز تهران را به مقصد ترکیه ترک کرد.
تیم ووشو دانشجویان ایران به منظور شرکت در رقابت‌های جام‌جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان جهان امروز تهران را به مقصد ترکیه ترک کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ