فرماندهی انتظامی در پیام سالروز حماسه نهم دی ماه گفت: نهم دی ماه ۱۳۸۸ روز دین طلبی در برابر دنیا طلبی و خروش غیرت دینی در برابر غفلت و حماقت خودفروختگانی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرونده بازیهای دانشجویان جهان در حالی برای کاروان ورزش ایران بسته شد که تکواندو نیمی از مدال‌ها را به خود اختصاص داد و «جورکش» رشته‌هایی شد که با وجود اعزام نفرات شاخص نتوانستند موفق باشند.
یکی از دلایل حوادث سال قبل و مهمتر از آن، استمرار اعتراضات، فقدان ساز و کار مشخص و شفاف برای نظارت بر رفتار ماموران و ضابطان قضایی بوده است. حالا و در شرایطی که دولت و مجلس به دنبال اجرای قانون حجاب هستند، بازگشت گشت پلیس از همان ابتدا مسئله نظارت بر رفتار ماموران و نحوه اجرای قانون را به مسئله‌ای میان دولت و قوه قضایی تبدیل کرده است.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امتحانات هماهنگ پایه نهم و امتحانات داخلی مدارس استان اصفهان فردا یکشنبه ۲۵ دی لغو شده اما آزمون‌های نهایی برگزار می‌شود.
سخنگوی حزب اتحاد ملت ایران گفت:‌چند ماه پیش به حزب اتحاد ملت ایرادی درباره حد نصاب اعضا در کنگره گرفتند که آن را قبول نداشتیم اما برای حل مساله همکاری کردیم و کنگره اخیرمان با حضور نماینده وزارت کشور و طبق همان نظر آنها برگزار شد. حالا هم برای تصمیم کنگره مانع تراشی می‌کنند. قبل از کنگره اخیر هم در جلسه کمیسیون با نمایندگان حزب اتحاد که قرار بود درباره ایراد مد نظرشان راجع به نصاب کنگره صحبت کنند، تنها به مواضع حزب پرداختند تا روشن شود مساله اصلی‌شان چیست. بله، ما حزب منتقدیم و قرار نیست مواضع ما مورد قبول شما باشد. لازم است انتقادها را بشنوید، تحمل کنید و بنا بر ماهیت نهادی که در آن جا هستید، فضا را هر چه بیشتر برای بیان نظرها و انتقادها باز کنید. اما اگر هدفتان جواب سیاسی دادن و رقابت باشد، جای آن در کمیسیون ماده ده احزاب نیست.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: مردم ما در نهم دی ماه فراتر از سلایق و فکری و قومی نشان دادند که دلبستگی آن‌ها به کلام الله و زیر سایه ولایت و خط سرخ عاشورا؛ خدشه پذیر نیست.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نهم دی ما نشانه بصیرت عمیق و آگاهی درخشان مردم ایران در دفاع از انقلاب اسلامی بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نهم دی ما نشانه بصیرت عمیق و آگاهی درخشان مردم ایران در دفاع از انقلاب اسلامی بود
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد «نهم دی» اعلام کرد که «حوادث اخیر کشور و اقدامات ضد دینی و ضد فرهنگی فتنه‌انگیزان و مزدوران، اوج این دشمنی‌ها را آشکار کرد و بار دیگر این حقیقت را روشن ساخت که نیاز اساسی کشور تقویت فرهنگ و ارزش‌های انقلابی است. جهاد تبیین و معرفت افزایی راه مبارزه با دشمنان در همه جبهه‌هاست و جوانان مومن انقلابی افسران این مواجهه عمیق و پیچیده هستند.»
اداره روابط و اطلاع رسانی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه و ایجاد سابقه تحصیلی برای ورود به آموزش عالی و ترمیم نمرات دروس نهایی شاخه‌های تحصیلی دی ماه ۱۴۰۱ و امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم داوطلبان آزاد، بزرگسالان، آموزش از راه دور و ارزشیابی جامع طبق برنامه اعلامی برگزار خواهد شد.
شهردار تهران با بیان اینکه نهم دی در سال ۱۳۸۸ آبی بر آتش فتنه‌ها و ویرانگر خانه‌های سست دشمنان بود، گفت: حاج قاسم همه وجود خودش را وقف کرد تا بتواند لبخند بر لبان مردم بنشاند.
جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه بیانیه‌ای صادر کرد که در آن بر تلاش این نهاد برای پیشرفت عزت‌مندانه ایران اسلامی تاکید شده است.
مشهد ـ سپاه امام رضا(ع) طی بیانیه ای با گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، این حماسه را نشانه بیداری ملت ایران و پایبندی مستحکم این ملت به راه ولایت و امامت عنوان کرده است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ به بیان محدودیت‌های ترافیکی به دلیل برگزاری مراسم 9 دی پرداخت.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ به بیان محدودیت‌های ترافیکی به دلیل برگزاری مراسم 9 دی پرداخت.
ارتش جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت نهم دیماه تاکید کرد: سوگند یاد می‌کنیم که عزت و اقتدار امت مسلمان ایران را با جانمان تضمین خواهیم کرد.
رئیس ستاد یوم الله نهم دی از برگزاری مراسم گرامیداشت ۹ دی در سراسر کشور، خبر داد و گفت: در تهران در میدان آئینی امام حسین (ع) مراسم گرامیداشت ۹ دی با حضور مردم برگزار خواهد شد.
رئیس ستاد یوم الله نهم دی از برگزاری مراسم گرامیداشت ۹ دی در سراسر کشور، خبر داد و گفت: در تهران در میدان آئینی امام حسین (ع) مراسم گرامیداشت ۹ دی با حضور مردم برگزار خواهد شد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،از آحاد مردم درسراسر کشور دعوت کرد با حضور پرشور و معنوی خود در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی شرکت نمایند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،از آحاد مردم درسراسر کشور دعوت کرد با حضور پرشور و معنوی خود در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی شرکت نمایند.
مشهد ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه برنامه‌های گرامیداشت نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مشهد را اعلام کرد.
حال اصرار بر تمدید قرارداد کارلوس آن‌هم با توجه به فرصت‌های زیادی که این مربی در جام‌های جهانی و جام ملت‌های آسیا با تیم ملی فوتبال ایران از دست داده، از آن نکاتی است که نمی‌تواند توجیه فنی داشته باشد. به عبارتی در این برهه اگر کسی یا نهادی بخواهد همچنان در پی تمدید قرارداد این مربی باشد، حتی برای چند ماه، بعید است دلسوز فوتبال باشد و احتمالا موضوعی دیگر غیر از فوتبال را در اولویت قرار داده است
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز سه شنبه هفدهم آبان ماه ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
فراز شکری کاپیتان تیم ملی کوهستان کشورمان فرصت کسب مدال قهرمانی آسیا را از دست داد.
یوسفیان‌ملا گفت: یک سخن منظمی ارائه نمی‌شود که چرا آواربرداری به سرعت انجام نشد. مسئولان می‌گویند مالک ساختمان زیر آوار فوت کرده اما مردم باور نمی‌کنند زیرا بی‌اعتمادی بسیار گسترده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ