معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، از اعزام‌ ۳۰ بازرس بهداشت محیط به راهپیمایی اربعین خبر داد و گفت: این افراد بر روند توزیع آب و غذای سالم در مسیر نجف تا کربلا، نظارت می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گارد ساحلی ترکیه اعلام کرد که به‌گروهی از مهاجران غیرقانونی گرفتار در دریای اژه کمک کرده است.
به گفته مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، زائران ۱۰ استان از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد که حدود ۳۰ درصد از کل زائران را شامل می‌شود. این عملیات از بامداد روز چهارشنبه سوم خردادماه آغاز شده و تا اول تیرماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.
بهروز عطایی فهرست اولیه تیم ملی والیبال ایران برای حضور در لیگ ملت‌ها 2023 را اعلام کرد.
براساس اعلام فراجا ظرف مدت ۲ ماه اجرای عملیات جدید پلیس برای مقابله با سرقت ۳۰ هزار سارق منزل و خودرو در تور اطلاعاتی و عملیاتی پلیس قرار گرفته و دستگیر شدند.
مرکز مطالعات اسرای فلسطین اعلام کرد که ۳۰ اسیر زن فلسطینی در شرایط بغرنجی در اسارتگاه های رژیم صهیونیستی به سر می برند.
باید اشتباهات خود را قبول کنیم. اگر عیبی هست، از جوانان بخواهیم راهنمایی‌مان کنند و قبول کنیم و انجام دهیم. جوانان ما فهیم و عاقل و تحصیل کرده هستند. اگر ما واقعاً صادقانه با آنان گفت‌وگو کنیم و انتقادات آنان را بپذیریم و همدلی و هم زبانی با آنان داشته باشیم، این اعتمادسازی شکل می‌گیرد. باید یک فضای شفاف‌تر و میدان وسیع‌تری برای تحرکات همه پیدا شود.
باید اشتباهات خود را قبول کنیم. اگر عیبی هست، از جوانان بخواهیم راهنمایی‌مان کنند و قبول کنیم و انجام دهیم. جوانان ما فهیم و عاقل و تحصیل کرده هستند. اگر ما واقعاً صادقانه با آنان گفتگو کنیم و انتقادات آنان را بپذیریم و همدلی و هم زبانی با آنان داشته باشیم، این اعتمادسازی شکل می‌گیرد. باید یک فضای شفاف‌تر و میدان وسیع‌تری برای تحرکات همه پیدا شود
رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد در زلزله اخیر در مناطق جنوبی این کشور دست‌کم ۳۰ میلیون نفر دچار آسیب شده‌اند.
اعتراضات ضددولتی در پرو باوجود اعلام وضعیت اضطراری ۳۰ روزه در این کشور، همچنان ادامه دارد.
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال پوریا یلی بازیکن تیم ایفاسرام اردکان را به دو جلسه محرومیت تعلیقی و 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
بر اساس اعلام مقامات جمهوری خلق دونتسک، واحدهای ارتش اوکراین طی روز گذشته این منطقه را ۳۰ بار هدف بمباران قرار دادند.
ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۳۰ آذرماه، گزارش قتل مرد برنج‌فروشی به بازپرس محمدحسین زارعی و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد. به دنبال اعلام این خبر تیم جنایی راهی محل شده و با جسد خونین مرد ۵۰ ساله داخل مغازه‌اش مواجه شدند. در بررسی‌های اولیه، متخصصان پزشکی قانونی علت مرگ را اصابت میله آهنی اعلام کردند.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: بامداد امروز ۳۰ آذرماه در تماسی با مرکز اورژانس استان، مبنی بر وقوع تصادف پژو ۴۰۵ با دنا پلاس از چالانچولان به سمت خرم‌آباد دو کد آمبولانس به محل اعزام شدند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در درگیری بین نیروهای ارتش این کشور و ارتش اوکراین، بیش از ۳۰ نظامی اوکراینی کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یک انبار مهمات نیروهای ارتش اوکراین را در زاپروژیا نابود کرده است.
وقتی مأموران بلافاصله به نشانی اعلام شده در محدوده شرق تهران اعزام شدند دریافتند درگیری میان مردی ۷۰ ساله و پسر ۳۰ ساله‌اش رخ داده و در جریان این درگیری پسر جوان پدرش را با ضربات متعدد چاقو کشته و متواری شده است.
ساعت ۱۱ صبح ۳۰ شهریور، مرد ضایعات جمع کنی، وقتی به سراغ یک گونی که در کنار سطل زباله افتاده بود رفت، با جسد مردی داخل آن مواجه شد. کشف جسد از سوی مأموران کلانتری به بازپرس محمد جواد شفیعی و تیم جنایی اعلام شد و دقایقی بعد تیم جنایی راهی خیابان زمزم تهران شدند. آن‌ها داخل گونی با جسد مرد جوان در حالی مواجه شدند که داخل چندین کیسه نایلونی پیچیده شده و بعد از آن داخل گونی قرار داده شده بود.
مراسم ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه (به وقت ایران) آغاز و به مدت یک ساعت تا زمان شروع بازی افتتاحیه به طول خواهد کشید. گیرمو لاسو، رئیس جمهور اکوادور گفته که در بازی افتتاحیه مقابل قطر شرکت نخواهد کرد.
وقتی خبر مرگ مرد ۳۰ ساله به بازپرس محمد وهابی اعلام شد تحقیقات پلیسی آغاز و در نخستین گام کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به بازبینی دوربین‌های مداربسته مقابل بیمارستان پرداخته و شماره پلاک خودروی پراید را بدست آوردند. اما در استعلامات صورت گرفته مشخص شد خودرو متعلق به خود مقتول است.
دولت سومالی اعلام کرد که ۳۰ تروریست گروهک الشباب در این کشور کشته و ۵۵ تروریست دیگر زخمی شدند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز خبری مبنی بر وقوع تصادف میان دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۴۰۵ در محور خواف واقع در استان خراسان رضوی به امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که درپی آن امدادگران نزدیک‌ترین پایگاه‌ها به محل حادثه اعزام شدند.
وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد که در اقدامی متقابل ۳۰ تبعه انگلیس را در لیست تحریم های خود قرار داده است.
ولودیمیر زلنسکی در پیامی ویدئویی اعلام کرد که نیرو‌های اوکراینی در یک هفته گذشته بیش از یک هزار کیلومتر مربع از خاک این کشور را آزاد کرده‌اند.
غرامت ۹۰۰ هزار دلاری (که حدود ۳۰ میلیارد تومان می‌شود) فسخ قرارداد اسکوچیچ در انتظار فدراسیون فوتبال است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ