اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت جدیدی ارائه کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قطعی شدن انتقال واتارو اندوی ژاپنی به لیورپول هواداران این تیم را خوشحال کرده، چرا که سرمربی این تیم یورگن کلوپ با حضور بازیکنان ژاپنی کارنامه موفقی دارد.
تقویت ثبات منطقه ای و همکاری های اقتصادی انگیزه های قانع کننده‌ای برای دو کشور به منظور پیگیری روابط نزدیک تر هستند.
شاید دست اندر کاران سیاست خارجی ایران هم از اقامت موقتی عربستانی‌ها در هتل استقبال کنند چرا که هنوز از آینده این رابطه دیپلماتیک اطمینان ندارند و هاله‌ای از ابهام را نظاره گر هستند. همچنین از واکنش عده‌ای از افراد که قبلاً از دیوار سفارت مربوطه بالا رفته و این همه هزینه به کشور تحمیل کرده اند اطمینان خاطر ندارند.
«احمدآقا رفت و بعد از چند دقیقه آمد و با خنده گفت: "جواب این سوال را باید خودت از امام بشنوی. " خدمت امام شرفیاب شدم و موضوع را مطرح کردم. امام فرمودند: "چرا می‌خواهی به آنجا بروی؟ مگر قرار است هزار سال با آمریکا رابطه نداشته باشیم؟ آنجا سفارت آمریکاست، بالاخره آن‌ها روزی سر عقل می‌آیند و روابط برقرار می‌شود. "»
کارشناس سیاسی اصولگرا، با طرح این سوال که چرا اصلاح طلبان هیچگاه به وضعیت مشارکت انتخاباتی در کشورهای اروپایی اشاره‌ای نمی‌کنند، تاکید کرد: جریان‌های سیاسی بذر ناامیدی نکارند.
کارشناس سیاسی اصولگرا، با طرح این سوال که چرا اصلاح طلبان هیچگاه به وضعیت مشارکت انتخاباتی در کشورهای اروپایی اشاره‌ای نمی‌کنند، تاکید کرد: جریان‌های سیاسی بذر ناامیدی نکارند.
وقتی مردم امید بیشتری داشته باشند، حمایت بیشتری از سیستم می‌کنند؛ بنابراین مشارکت بیشتری در انتخابات خواهند داشت و نسبت به تحولات سیاسی و اجتماعی و... حساس می‌شوند. حل این معادلات به نام هر جناحی که تمام شود به نفع مردم و کشور است. همان‌طورکه روابط منجمد با عربستان ذوب شد و هیچ خدشه‌ای به اقتدار ملی ایرانیان وارد نشد، حل مشکلات با کشور‌های غربی به خصوص امریکا هم اقتدار منطقه‌ای و بین‌المللی ایران را ارتقا می‌بخشد و زمینه پایان دادن به تحریم‌های اقتصادی را فراهم می‌سازد.
بدنه هواپیما اگر به رنگ سفید باشد، چه در آسمان آفتابی و چه در آسمان ابری، تضاد رنگی بیشتری نسبت به رنگ آبی خواهد داشت. البته محققان اعلام کرده‌اند که این نتیجه قطعی نیست و باید تحقیقات بیشتری در این رابطه انجام دهند.
سخنگوی صمت گفت: هدف ما این نیست که ۵۰۰ میلیون تومان دریافت کنیم و هیچ اطلاعاتی ارائه ندهیم. اما شرایط به دلیل اقتضائات مربوط به تحریم قابل اطلاع رسانی نیست و در این رابطه به ما حق بدهید.
سخنگوی صمت گفت: هدف ما این نیست که ۵۰۰ میلیون تومان دریافت کنیم و هیچ اطلاعاتی ارائه ندهیم. اما شرایط به دلیل اقتضائات مربوط به تحریم قابل اطلاع رسانی نیست و در این رابطه به ما حق بدهید.
روابط کنونی ایران و روسیه هنوز دقیقا گرم نیست. این رابطه بیش‌تر شبیه یک شراکت تجاری است تا یک دوستی واقعی. با این وجود، علیرغم آن که هنوز فاصله زیادی تا ایجاد اتحاد رسمی بین ایران و روسیه وجود دارد همکاری دو کشور با یکدیگر می‌تواند بسیار موثر باشد.
در روز‌های برفی و بارانی رعایت ایمنی از جمله کم کردن سرعت، خودداری از ترمز کردن ناگهانی و جلوگیری از بخار کردن شیشه‌ها با روشن کردن سیستم تهویه خودرو از مهم‌ترین نکات رانندگی محسوب می‌شود، اگر این نکات رعایت شود آمار تصادفات روز‌های دارای بارش کاهش میابد.
رئیس‌جمهور ونزوئلا از پیشنهاد ایجاد یک اتحاد سیاسی با حضور چین و روسیه خبر داده است. یک بلوک بین‌المللی با حضور کشور‌های آمریکای لاتین و حوزه کارائیب که با روسیه و چین رابطه تنگاتنگ دارند و می‌تواند دلالت‌های قابل‌توجهی در حیاط خلوت آمریکا به دنبال داشته باشد. این پیشنهاد در شرایطی مطرح شده که هیچ اسمی از ایران که دارای روابط سیاسی و اقتصادی قابل‌توجه با کاراکاس است، برده نشده است. کارشناسان بهره‌مندی از قدرت اقتصادی و سیاسی چین و روسیه و تمایل برای حضور در حوزه‌های نفوذ ایالات متحده در سطح جهانی را اصلی‌ترین دلیل شکل‌گیری این ایده از سوی نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا می‌دانند.
چرا چین تا این اندازه اصرار می‌ورزد تا تمایلی به استفاده از عنوان "دوستی" نداشته باشد؟ معنای "دوستی" روسی برای چین چیست؟
چرا چین تا این اندازه اصرار می‌ورزد تا تمایلی به استفاده از عنوان "دوستی" نداشته باشد؟ معنای "دوستی" روسی برای چین چیست؟
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اسلام ناب محمدی کل قرآن است و قرآن و اسلام بدون مبارزه با کفر معنا ندارد، گفت: امروز کسانی که شعار "مرگ بر آمریکا" سر می دهند، ۵۰ درصد اسلام را پذیرفته اند.
حشمت‌الله فلاحت پیشه: باید این واقعیت را در نظر گرفت که سیاست خارجی، عرصه بولتن نویسی نیست. یعنی اینکه بعضا مواردی در این بولتن‌ها نوشته می‌شود که خودشان هم باور می‌کنند.... تحریم‌ها نیز نتیجه سیاست خارجی شعارزده و متوهمانه است / کنعانی مقدم :«غربی‌ها بر این باورند که اتفاقات اخیر در ایران، منجر به تضعیف نظام شده است و الان زمان آن است که فشار از بیرون را به بالاترین حد برسانند.
معاون رییس جمهور در پاسخ به این سوال که چرا در رابطه با فوت مهسا امینی همان ابتدا موضع گیری نشد، گفت: طبق گزارش نهاد‌های اطلاعاتی، از کنار تخت بیمارستان اولین خبر مخابره می‌شود، در حالی که هنوز ابعاد ماجرا مشخص نبود، بر این اساس، امکان پذیر نبود که همان اول این مساله اطلاع رسانی شود که البته بعد از مشخص شدن ماجرا این مساله اطلاع رسانی شد.
روز گذشته برخی رسانه‌های اصولگرا در حالی که می‌خواستند بگویند این‌ها نظر ما نیست با انتشار متن‌هایی با عنوان «نظرات مردم در رابطه با بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی» حسابی به اعضای تیم تاختند. به عنوان مثال یک خبرگزاری اصولگرا نظراتی را منتشر کرد که در آن بازیکنان تیم ملی «بی غیرت»، «وطن فروش» و «خائن» نامیده شدند.
نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: آقای فاطمی امین در رابطه با خودرو ۸ ماه قبل در این مجلس قول داد که ایران‌خودرو و سایپا را طی ۲ ماه به صاحبان اصلی خود واگذار کند، اما این کار تاکنون صورت نگرفت؛ چرا او این دروغ را مرتکب شد؟
داور بازنشسته فوتبال نسبت به برخی موضوعات در رابطه به چینش داوران و وظایف کمیته داوران موضع‌گیری کرد.
افزایش سرقت در جامعه با بیکاری، فقر و وضعیت اقتصادی آن جامعه در رابطه است و مادامی که وضعیت اقتصادی و مشکل بیکاری جوانان حل نشود این معضل روز به روز بیشتر می‌شود و افراد یک جامعه را دچار استرس و تنش می‌کند.
پزشکیان در رابطه با برجام افزود: برجام را امضا کردند و (به مذاکره کنندگان)اختیار دادند. ما هم می‌گوییم چرا آن را (آنگونه که می گفتید) پاره نمی‌کنید؟! چرا سفره مردم را رنگین‌ نمی‌کنید؟! مگر در دور قبل نمی گفتند برجام را باید پاره کرد و خیانت است؛ پس چرا امروز خیانت را ادامه می‌دهید، در حالی که سفره مردم بی‌رنگ‌تر شده است؟!
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد که امیدوار است آمریکا پیامدهای اعلام کشورش به عنوان «حامی تروریسم» را درک کند؛ چرا که این موضوع می تواند به قطع روابط میان دو کشور منجر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ