آیت الله خامنه‌ای در فرمودند: شیعه مفتخر است به اینکه در مقابل نظام سلطه ایستاد، سینه سپر کرد و این اژد‌های هفت سری را که در همه‌ی شئون زندگی کشور‌ها و دولت‌ها و ملت‌ها به نحو ظالمانه و جبّارانه شرکت میکرد متوقف کرد که امروز خود آن‌ها اعتراف میکنند که بسیاری از خواسته‌هایشان بوسیله‌ی جمهوری اسلامی متوقف مانده و تخریب شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصلاحات نیوز عکس هایی از بازسازی کودکی مراجع شیعه با هوش‌مصنوعی را منتشر کرد .
این اقدام ثابت کرد که برخلاف ادعاها و تبلیغات اولیه، هیچ تغییری در ماهیت، ذات و عملکرد این گروه تروریستی ایجاد نشده و طالبان جدید، همان گروه تکفیری و افراطی است که با داعش و القاعده همفکری و همبستگی دارد.
وزارت کشور عربستان سعودی امروز (دوشنبه) از اجرای حکم اعدام سه جوان از اهالی شهر «قطیف» در شرق این کشور خبر داد.
عبدالمالک برای اینکه از شعار‌هایی که به اعضای گروهک داده بود کوتاه نیاید به شهاب تهمت خبرچینی زد و به دور از چشم فائزه دادگاهی تشکیل داد و او را محکوم به مرگ کرد. بعد هم شهاب را سر برید و فیلمی که از این ماجرا تهیه کرده بود را در اینترنت پخش کرد.
تایباد ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: از ظرفیت شیعه و سنی در راستای تبیین ترویج فرهنگ مقاومت و ایستادگی و زنده نگهداشتن آرمان های فلسطین استفاده می شود.
تربت جام ـ به مناسبت دهه فجر و به منظور تقویت و تجدید پیمان با آرمان‌های تقریبی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گردهمایی وحدت آفرین علمای شیعه و سنی در تربت جام برگزار شد.
آیت الله مکارم شیرازی خطاب به طلاب گفتند: شما مفتخر به لباس سربازی امام زمان (ع) شده اید. قبل از تلبس، مسئولیت‌هایی داشتید، ولی اکنون مسئولیت‌های شما چند برابر شده است. مردم به دقت به رفتار شما می‌نگرند و از شما انتظار دارند که رفتاری متناسب با جایگاه روحانیت داشته باشید. برخوردتان با خانواده، فامیل، همسایگان، دوستان و مردم باید بهتر از گذشته باشد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مداحان و شاعران اهل بیت علیهم‌السلام فرمودند: مداحی اهل بیت علیهم‌السلام میراث شیعه است و مداحی امروز یک هنر ترکیبی است.
رهبر جریان حکمت ملی عراق، با هیئتی از شورای علمای پیرو مکتب اهل بیت(ع) در افغانستان دیدار کرد.
دادگاه کیفری سعودی در شهر مدینه منوره، «شیخ کاظم العمری» از علمای دینی شیعیان را به چهار سال حبس محکوم کرد.
حکومت سعودی یک روحانی برجسته شیعه عربستان را برای دومین بار بازداشت کرد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ اتهامی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از طرف شیعه و سنی پذیرفته نیست و نمایندگان در صحبت های خود به مساله وحدت توجه کنند.
امام جمعه موقت تهران گفت: بسیاری از مشکلات امروز و اعتراضاتی که مطرح است، به فاصله ما از شایسته‌سالاری بازمی‌گردد.
تبریز- امام جمعه تبریز گفت: حادثه در حرم شاه چراغ(ع) توسط آن عنصر خبیث اتفاق افتاد و هدف نشانه گیری وحدت شیعه و سنی بود چراکه آنها در تلاش هستند مردم شیعه را به برادران اهل سنت بدبین کنند.
شیراز - نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی وحدت بین شیعه و سنی را رمز اقتدار کشور عنوان کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان به اتفاقات اخیر در ایران اشاره کرد و گفت: طرف‌های خارجی در هفته‌های اخیر تلاش کردند با سو استفاده از یک موضوع داخلی در کشورمان به اقدامات مداخله جویانه مبادرت کنند.
رهبر انقلاب فرمودند: شیعه‌ی انگلیسی ممکن است در خود کشور اسلامی باشد. منظور الهام‌گیری از انگلیس است؛ یعنی شیعه‌ی دعوا درست کن، سنّی دعوا درست کن.
رهبر انقلاب فرمودند: هم در شیعه و هم در سنّی افراد تندروان وجود دارند.
رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت محکم‌تر شدن پیوندهای وحدت و محبت بین برادران شیعه و سنی را در سایه پرچم مسلمانی دانست.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه رمز پیروزی ما، وحدت و یکپارچگی همه فرقه های مختلف در ایران عزیز است، گفت: در اینجا لازم می دانم بگویم آنهایی که به تعبیر مقام معظم رهبری، شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هستند، هر دو، دو لبه یک قیچی بوده و به گونه ای عمل می کنند که مسلمانان را به جان یکدیگر بیاندازند و در حقیقت آب در آسیاب رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار می ریزند و آنها دشمنان قسم خورده ما هستند.
زاهدان- وزیر کشور گفت: هیچ دشمنی نمی‌تواند وحدت بین اقوام و طوایف مختلف، شیعه و سنی سیستان و بلوچستان را دچار خدشه کند.
آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در بخشی از خاطرات شهریور سال ۱۳۷۸ از هدیه جالبی صحبت می‌کند که یک شیعه سوری به آستان قدس اهدا کرده است.
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: آیت‌الله حائری در اقدامی شجاعانه مقلدان خود را به آیت‌الله خامنه‌ای ارجاع داد و نقشه‌های دشمن را خنثی کرد، لذا تاریخ به احترام او خواهد ایستاد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: پیروزی انقلاب به گوش به فرمان بودن رهبری بود؛ مسئولی که امروز گوش به فرمان رهبری نباشد مسئول ما نیست و اگر پشتیبان ولی فقیه نباشیم محکوم به شکست هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ