این اقدام ثابت کرد که برخلاف ادعاها و تبلیغات اولیه، هیچ تغییری در ماهیت، ذات و عملکرد این گروه تروریستی ایجاد نشده و طالبان جدید، همان گروه تکفیری و افراطی است که با داعش و القاعده همفکری و همبستگی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از جمله نکات مهم دیگری که در اطلاعیه اخیر آمده، تاکید بر این نکته است که تیم حقوقی بهزیستی استان نیز به منظور احقاق حقوق افراد آسیب دیده و مقیم مرکز موضوع پیگیری شکایت از عاملان این اتفاقات را بصورت ویژه در دست کار خود قرارداده.
همچنین تیم ویژه اعزامی از ستاد بهزیستی کشور با حضور در استان و مرکز یاد شده به بررسی کامل دلایل، مستندات و شواهد در این خصوص پرداختند و بر این اساس به دلیل اهمال در نظارت صحیح و عدم رعایت دستورالعمل‌های تخصصی و نظارتی ابلاغ شده، معاون امور توانبخشی و مسئول بازرسی و مدیریت عملکرد استان برکنار شدند.
از جمله نکات مهم دیگری که در اطلاعیه اخیر آمده، تاکید بر این نکته است که تیم حقوقی بهزیستی استان نیز به منظور احقاق حقوق افراد آسیب دیده و مقیم مرکز موضوع پیگیری شکایت از عاملان این اتفاقات را بصورت ویژه در دست کار خود قرارداده.
برکناری مدیرعامل تراکتور و استقلال با حکم تاج
رئیس جمهور تونس نخست وزیر کنونی این کشور را برکنار و «احمد الحشانی» را به عنوان نخست وزیر جدید معرفی کرد.
ماجرای انتخابات اتاق ایران که یک ماه پیش برگزار شد به دلیل برخی مواضع سیاسی رییس منتخب بخش خصوصی، نتیجه ریاست آن از سوی نواصولگرایان و طرفداران وضع موجود، با مخالفت مواجه شد و انواع و اقسام خبرسازی‌ها برای برکناری وی را انجام دادند که تاکنون نتیجه نداده و همه منتظرند که جلسه شورای عالی نظارت که شنبه آینده برگزار می‌شود تصمیم نهایی را بگیرد.
برکناری دکتر معروف از کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال
برکناری معاون استقلال درپی ماجرای کمپ حجازی
برکناری دو چهره فوتبالی از هیات‌مدیره استقلال
سیدمهدی نیازی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در حکمی وجیه‌‌الله جعفری را برکنار و امیر خرمی‌‌شاد را به عنوان معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) منصوب کرد.
معاون حقوقی رییس‌جمهور از برکناری سرداور دیوان پرونده گازی «کرسنت ۲» و کنارگیری داور اختصاصی شرکت ملی نفت ایران با پیگیری‌های «سازمان حقوقی دولت» خبر داد.
معاون حقوقی رییس‌جمهور از برکناری سرداور دیوان پرونده گازی «کرسنت ۲» و کنارگیری داور اختصاصی شرکت ملی نفت ایران با پیگیری‌های «سازمان حقوقی دولت» خبر داد.
معاون حقوقی رئیس جمهور از برکناری سرداور دیوان پرونده گازی «کرسنت 2» و کنارگیری داور اختصاصی شرکت ملی نفت ایران با پیگیری‌های «سازمان حقوقی دولت» خبر داد.
این وکیل موقعیت شناس، طی دوره مسوولیت خود با حضور رسانه‌ای پررنگ، به شهرت زیادی رسید هرچند بین خود استقلالی ها هم چندان محبوب نیست.
اندکی پس از اینکه نخست وزیر عراق، مدیر فرودگاه بغداد را مورد شماتت قرار داد، منابع عراقی از استعفای این مقام مسئول عراقی خبر دادند.
جستجو برای پیدا کردن جانشین اولیور کان شروع شده و گفته می‌شود، اولی هوینس بیش از همه خواستار برکناری کان و استخدام یک مدیرعامل جدید برای بایرن است.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از سمتش برکنار شد، گفت: تماشای دعوای مخالفان و طرفدارانم در ایران دردناک بود اما سرانجام بر همه چیز غلبه کردم.
کارشناس فوتبال با اشاره به اتفاقاتی که در هفته های اخیر برای استقلال رخ داده است گفت: وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد در یک رسم بد همه خواهان برکناری سرمربی می شوند اما به او زمان نمی‌دهند.
روزنامه خراسان نوشت: اگر می‌خواهیم مردم همچنان نجیبانه و قدرتمندانه پای کار انقلاب، کشور و نظام بمانند، همه مسئولان در قول و فعل باید قدر مردم را بدانند و از این ملت رشید و فداکار فاصله نگیرند،حرف مردم را بشنوند و به خواسته‌های منطقی شان پاسخ مناسب و به موقع بدهند، مسئول کار نابلد را برکنار کنند، خائنان و مفسدان به ملک و ملت را بی اغماض به اشد مجازات محکوم کنند.
محمد مهاجری نوشت: برکناری سعید محمد را بیش و پیش از همه باید به آقای قالیباف به‌عنوان منتفع اصلی تبریک گفت و تلاش خزنده او برای تصاحب سهم بیشتر در کابینه را جدی‌تر گرفت.
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ۴ ماه پیش به اسکوچیچ بابت برکناری از سرمربیگری تیم ملی ایران هشدار داده بود، گفت: می‌خواستند برانکو را هم حذف کنند اما دادکان پشت او ایستاد.
احمد راستینه، نماینده مجلس گفت: «درصورت صدور احکام قضایی، تاج از ریاست فدراسیون عزل و برکنار می‌شود؛ مثل همان اتفاقی که برای رئیس فیفا (بلاتر) افتاد. در کمیسیون اصل ٩٠ محکومیت تاج برای همه اعضا قطعیت پیدا کرده است. البته بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد.» او افزود: «بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد. مجلس شورای اسلامی تا به ثمر نشستن این پرونده آن را رها نخواهد کرد.»
دین محمدی، پیشکسوت فوتبال گفت: در این مقطع که زمان زیادی تا جام جهانی نداریم عوض کردن سرمربی تیم ملی اشتباه است، رسانه‌ها، فدراسیون و همه باید از اسکوچیچ حمایت کنیم.
رئیس جمهور ضمن تشکر از وزیر صمت در ایجاد تغییرات مدیریتی در فولاد مبارکه در همان ابتدای شروع به کارش دستور داد که همه کسانی که تخلف آن‌ها در فولاد مبارکه محرز شده از کار برکنار شوند و به تخلفات آن‌ها برابر ضوابط و مقررات در مراجع صالح رسیدگی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ