رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت محکم‌تر شدن پیوندهای وحدت و محبت بین برادران شیعه و سنی را در سایه پرچم مسلمانی دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس آلمانی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) شخصاٌ میزان استحکام تخت‌های دهکده المپیک 2024 در پاریس را تست کرد.
وزیر دفاع گفت: صداقت و استحکام ایران در ابعاد بین‌ المللی و حضورش در مناطق مختلف و قدرت منطقه‌ای ایران نشان از این دارد که کشورهای دیگر تمایل زیادی به رابطه با ما دارند.
وزیر دفاع کشورمان استحکام روابط ایران و بولیوی را الزامی دانست و گفت: ما باید با تقویت اراده‌ها و افزایش همکاری‌ها، در مقابل این سیاست سلطه جویانه ایستادگی کنیم.
در مراسم تجلیل از بازنشستگان و خانواده های مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی، اراده دولت را اعمال سیاست‌های حمایتی برای استحکام و ترفیع خانواده عنوان کرد.
تهران- مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار زرد وزش باد شدید توسط سازمان هواشناسی خبر داد و بر ضرورت استحکام سازه‌های ساختمانی و تابلوهای تبلیغاتی در پایتخت تاکید کرد.
جانشین وزیر دفاع گفت: ارتقاء تعاملات دفاعی میان ایران و پاکستان، می‌تواند منجر به استحکام مناسبات، افزایش اعتماد و کاهش نفوذ و نقش بازیگران مخرب و مخالف روابط شود.
اگرچه لاک ناخن زیبا به نظر می‌رسد، ناخن‌های شما باید نفس بکشند. استفاده مداوم از لاک حتی لاک غیر سمی و مرغوب می‌تواند باعث ضعیف شدن ناخن شود. پس از یک هفته استفاده از لاک ناخن آن را با پاک کننده بدون استون پاک کنید و سپس بگذارید ناخن‌ها به مدت یک هفته بدون لاک باشد.
مواد مفیدی به روند استحکام و رشد استخوان کمک می‌کنند که شامل منیزیم، ویتامین K، کلسیم یا ویتامین D باشند.
مواد مفیدی به روند استحکام و رشد استخوان کمک می‌کنند که شامل منیزیم، ویتامین K، کلسیم یا ویتامین D باشند.
مواد مفیدی به روند استحکام و رشد استخوان کمک می‌کنند که شامل منیزیم، ویتامین K، کلسیم یا ویتامین D باشند.
در پی انتشار ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی درخصوص استحکام قطعات و مجموعه‌های محصول پژو ۲۰۷، گروه صنعتی ایران‌خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هدف محتوای منتشر شده، تخریب صنعت خودرو، سودجویی، فریب و جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی است.
محافظت از استحکام و سلامت عضله‌های بدن، یکی از اصول کلیدی برای داشتن زندگی سالم و فعال است. با این‌حال، توده‌های عضلانی بدن پس از ۵۰ سالگی بین ۱ تا ۲ درصد در هر سال کمتر می‌شوند و استحکام و قدرت آن‌ها نیز سالانه بین ۱.۵ تا ۵ درصد کاهش پیدا می‌کند. به همین دلیل هم استفاده منظم از مواد غذایی خاصی که نقش موثری در افزایش توده‌های عضلانی دارند، بسیار مهم است.
سرمربی فولاد خوزستان در جدال با پیکان از زوج دفاعی جدیدی استفاده کرد.
این ویدیو نشان میدهد که استحکام دندان {آسیاب} انسان، در مقابل فشار خارجی چقدر زیاده است.
فزونی 1500 هزار میلیارد ریالی دارایی‌های بانک آینده در مقایسه با بدهی‌ها، بانک آینده را از استحکام مالی برخوردار نموده است.
اتحادیه تولید کنندگان نیمه رسانا «Fab۴» متشکل از آمریکا، تایوان، ژاپن و کره جنوبی نخستین جلسه ویدئو کنفرانس خود را برگزار کرد.
اتحادیه تولید کنندگان نیمه رسانا «Fab۴» متشکل از آمریکا، تایوان، ژاپن و کره جنوبی نخستین جلسه ویدئو کنفرانس خود را برگزار کرد.
رشت- وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سامانه نوبت دهی الکترونیکی از امروز در آستارا راه اندازی شده است، گفت: تعریض و استحکام پل مرزی این شهرستان برای تحمل ظرفیت بیشتر در دستور کار قرار دارد.
تیم فوتبال فاینورد بار دیگر به سه امتیاز مهم در اردویسه هلند رسید.
صحبت های مجری ترکیه در مورد استحکام نبودن آپارتمان ها و کیفیت ساخت پایین ساختمان ها در ترکیه را ببینید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز برپائی این همایش را پس از دوسال مایه خرسندی و برکت دانسته و خاطرنشان کردند: پیوندهای حیاتی در یک جامعه‌ی خوشبخت و خوش‌فرجام، همچون دوستی و گذشت و مهربانی و همدلی و همدردی و یاری‌رسانی و خیرخواهی و امثال آن به برکت رواج و اقامه‌ی نماز، استحکام می‌یابد.
سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: تلاش می‌کنیم استحکام ذهنی بازیکنان را افزایش دهیم و این موضوع، نیاز به زمان زیادی دارد.
این آلیاژ استحکام و شکل‌پذیری (مفتول‌پذیری) فوق العاده بالایی از خود نشان داده است تا جایی که تیمی از دانشمندان آن را «تحمل فوق‌العاده آسیب» نامیده اند. علاوه بر این و به طور غیرمنتظره‌ای این ویژگی‌ها با سردتر شدن ماده مورد اشاره افزایش می‌یابد که این مساله پتانسیل جالبی برای کاربرد این ماده در محیط‌های برودتی شدید را نشان می‌دهد.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که اگر کودکان در ورزش‌های چند جهته مانند فوتبال یا بسکتبال به جای فعالیت‌های یک جهتی مانند دویدن شرکت کنند، استخوان‌های سالم‌تری خواهند داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ