رئیس جمهور با بیان اینکه دفاع از حقوق افراد جزو ذات جمهوری اسلامی است تصریح کرد: اعتراض در همه جای دنیا هست، اما اغتشاش را هیچ کسی قبول ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که استقلال و پرسپولیس از حضور در بورس هیچ سودی نبرده اند و زیان ده هم شده اند، گفت: رونالدو هم به فوتبال ایران بیاید رشد نمی‌کنیم!
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که استقلال و پرسپولیس از حضور در بورس هیچ سودی نبرده اند و زیان ده هم شده اند، گفت: رونالدو هم به فوتبال ایران بیاید رشد نمی‌کنیم!
چرا قهرمان فوتبال ایران از تغییر قوانین متضرر شد؟ جواب ساده است، چون حضور بازیکنان جوان در لیست تنها یک «شو» اجباری است.
فدراسیون فوتبال تا زمان اعلام رسمی AFC هیچ تصمیمی مبنی بر اعلام باشگاه‌های دارای مجوز حرفه‌ای برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا ندارد و منتظر تایید یک تصمیم مهم است.
«درست است که ایران می‌توانست خوشحالی خود از خروج آمریکا از منطقه را دیرتر عیان کند و سفارت را تحویل طالبان ندهد، اما مشکل اصلی ناشی از تغییر مولفه‌های بین المللی و منطقه‌ای است که در سایه حضور طالبان در افغانستان دیده می‌شود. لحظه‌ای که طالبان موفق به فتح کابل شد و تصاویری از خروج هواپیمای آمریکایی منتشر شد که مردم افغانستان از آن آویزان شده بودند، اعلام کردم که خروج نیرو‌های ایالات متحده از افغانستان به این شکل که طالبان بتواند بدون هیچ زحمتی افغانستان را تسخیر کند، موضوعی بسیار حساسیت برانگیز است.»
ملی پوش والیبال ایران گفت: با حضور سیدمحمد موسوی انگیزه بازیکنان دیگر هم بالا رفته است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکا ادعا می‌کند ضامن امنیت خلیج فارس است، خطاب به آن‌ها گفت: شما غلط می‌کنید در منطقه ما حضور دارید؛ امنیت خلیج فارس از سوی ایران و کشور‌های منطقه تامین می‌شود و نیازی به حضور شما و هیچ کشوری نیست.
ترافیک دیپلماتیک در تهران، دمشق، بیروت، صنعا، امان، مسقط، دوحه، بغداد و ریاض نشان می‌دهد که بازیگران منطقه‌ای پس از سال‌ها آزمون و خطا راهبرد تامین امنیت خود به بهای ناامن کردن دیگری اکنون به این نتیجه رسیده‌اند که نه تنها منافع هیچ کدام از بازیگران این منطقه در محیط ناامن تامین نمی‌شود، بلکه برون‌سپاری امنیت هم چاره‌ساز نیست.
معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم هیچ کشوری به کشتی‌های تجاری ما تعرضی داشته باشد، گفت: اگر ما نمی‌توانستیم در دریاهای آزاد حضور داشته باشیم باید به انگلیسی‌ها دلار می‌دادیم تا امنیت کشورمان برقرار شود که این مساله برای ما ننگ است.
دسانتیس در بخش دیگری از این سخنرانی و اتهام‌زنی‌های ضد ایرانی خود، به توافق هسته‌ای برجام و حضورش در مجلس نمایندگان آمریکا اشاره کرد.
موضوع حضور ورزشکاران ایرانی در مسابقات ورزشی بین‌المللی بدون هیچ گونه تبعیض نسبت به سایر ورزشکاران نیز مطرح شد.
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران با ابراز رضایت از وضعیت این تیم برای حضور در تورنمنت کافا گفت: دیگر هیچ تیم دسته و پا بسته ای وجود ندارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری آذربایجان به لانه‌ای برای دشمنان قسم خورده ایران تبدیل شده است و بصورت رسمی در سرزمین‌های اشغالی سفارت افتتاح کردند و رژیم صهیونیستی نیز در این کشور حضور گسترده دارد.
مربی تیم ملی جودو گفت: زمان کمی تا پایان تعلیق جودو ایران باقی مانده است و‌ هدف اصلی ما حضور موفق در بازی های آسیایی چین است، برای همین با هیچ کسی در اردوها تعارف نداریم.
سرمربی فولاد در خصوص شرایط تیم ملی به این جمله بسنده کرد و گفت: "درباره تیم ملی هیچ صحبتی ندارم و درست هم نیست در این زمینه صحبت کنم. امیدوارم تیم ملی ایران موفق باشد."
فدراسیون کاراته هیچ ورزشکار و تیمی را به مسابقات آزاد آلمان اعزام نکرده و هیچ مجوزی هم برای حضور تیمی از ایران در این مسابقات صادر نشده است.
ایران بر ضرورت حضور نیرو‌های نظامی عراق در مرز‌های بین‌المللی دو کشور تاکید کرد. هیات عراقی با این درخواست‌ها موافقت کرد و متعهد به تدوین یک چارچوب زمانی برای تکمیل خلع سلاح این گروهک‌های تروریستی شد. متاسفانه تا امروز هیچ اقدام موثری برای اجرای این توافق انجام نشده و براین اساس ایران موکدا خواستار اجرای توافق فوق الذکر است.
رئیس‌جمهور خطاب به دشمنان ملت ایران، گفت: ما با تهدیدها و تحریم‌های شما متوقف نمی‌شویم. امروز هیچ معادله‌ای در منطقه بدون حضور ایران رقم نخواهد خورد.
سرمربی تیم ملی درخواست داشته بازی با تونس پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران و افراد رسانه‌ای برگزار شود.
یک دکتر ماما که به ونکوور کانادا مهاجرت کرده بود، پیش از مرگش در حضور دخترش اعتراف کرده بود ۱۱ نوزاد را از بیمارستانی در تهران ربوده و به خانواده‌های بی‌فرزند سپرده است. دکتر مامایی که به دلیل کهولت سن هیچ نشانی از کودکان به سرقت رفته نداشت و حتی نمی‌دانست کدام نوزاد را به چه خانواده‌ای فروخته است. ۱۱ راز بزرگی که با خود به گور می‌برد.
یک دکتر ماما که به ونکوور کانادا مهاجرت کرده بود، پیش از مرگش در حضور دخترش اعتراف کرده بود ۱۱ نوزاد را از بیمارستانی در تهران ربوده و به خانواده‌های بی‌فرزند سپرده است. دکتر مامایی که به دلیل کهولت سن هیچ نشانی از کودکان به سرقت رفته نداشت و حتی نمی‌دانست کدام نوزاد را به چه خانواده‌ای فروخته است. ۱۱ راز بزرگی که با خود به گور می‌برد.
رئیسی با بیان اینکه دفاع از حقوق افراد جزو ذات جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: موضوع فوت این دختر عزیز را همانطور که به پدر این دختر خانم قول داده ام با جدیت پیگیری خواهیم کرد.
بالأخره بعد از روزها انتظار اولین کاروان اربعینی شیعیان افغانستان، بدون علم و پرچم و هیچ نشانه‌ای از اربعین، از مرز دوغارون وارد ایران شدند. روایت حضور مشتاقانه و غریبانه آنان را بخوانید.
هیچ قراری مبنی بر حضور ستارگان فوتبال جهان نداشتیم که حالا بخواهد کنسل شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ