سرمربی صدرنشین لیگ یک می‌گوید تیمش برای صعود به لیگ برتر می‌جنگد و باید به تلاش مضاعف ادامه بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همسایه روس ما باید بداند مسیر همکاری از رهگذر احترام به خطوط قرمز مردم ایران از جمله تمامیت ارضی و استمرار حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه می‌گذرد.
آیت الله جوادی آملی بیان داشت: بر خلاف آنچه ما خیال می‌کنیم مردم عرفی اند، مردم متفکر و فقهی هستند! لذا اگر مردم ببینند در یک فضای زنده نفس می‌کشند که در آنجا نه اختلاسی هست، نه نجومی، نه گرانی و نه تبعیض، به قانون احترام می‌گذارند، به فکر دیگران احترام می‌گذارند، هر چند شاید خود آن عقیده را قبول نداشته باشند!
حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: حوزه‌ها اگر حساب شده کار کنند، استقلال خودشان را حفظ کنند و تنها با خدا و ائمه اطهار علیهم السلام معامله کنند، مردم هم احترام می‌گذارند، حتی اگر به مسئله‌ای معتقد نباشند، اما می‌دانند که قانون کشور‌ها محترم است و رعایت می‌کنند، اما با فشار نمی‌شود.
نماینده ادوار مجلس گفت:در سال ۷۶ ناطق نوری با انتخاب خاتمی به عنوان رئیس‌جمهور به او تبریک گفت، اما در سال ۸۸ در حالی‌که مردم به احمدی‌نژاد رأی دادند اصلاح طلبان موضوع تقلب را مطرح کردند.
قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر در رابطه با حضور خود در تیم شمس آذر در فصل آینده گفت: بیشترین نگرانی من این است که این احترام و اعتمادی که مردم نسبت به من دارند را از دست دهم.
وزیر دفاع گفت:تأکید بر «امنیت مردم پایه» ؛ «احترام به حاکمیت های ملی» ؛ «امنیت انسانی» ؛ «نگاه فرا مذهبی و غیر فرقه ای» جزء اصول خدشه ناپذیر نظریه دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران هستنند.
کیهان نوشت: گفتار خاتمی درباره احترام به جمهوریت، صددر صد مخالف مشی وی و برخی افراطیون مدعی اصلاحات است. آن‌ها در انتخابات سال ۱۳۸۸ نه تنها علیه اسلامیت بلکه علیه جمهوریت و رای محترم اکثریت مردم، آشوبی را ساماندهی کردند که مرحله به مرحله، دیکته سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و اسرائیل بود.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: دستگاه قضایی استان ضمن احترام به مطالبات مردم باجدیت موضوع تحویل کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان را پیگیری کرده است.
رادان در خصوص رویکرد فراجا نسبت به عدم رعایت حجاب از سوی برخی از افراد گفت: همانطور که قبلاً گفتیم رویکرد ما نسبت به این موضوع دو نگاه است؛ یک اینکه قانون چه می‌گوید و به اصل قانون احترام بگذاریم و نکته دوم اینکه این موضوع دغدغه مردم نیز هست.
جایگاه علی دایی علاوه بر ورزش، در جامعه هم به عالی‌ترین درجه‌اش رسید و یقینا همین بخش از زندگی او است که باعث می‌شود حضور توأم با آرامشش روی صحنه‌ای در پاریس، موجی از خوشحالی را در دل مردم به وجود بیاورد. مردمی که هنوز هم امید دارند تا متخصصان امر، در رأس کار قرار بگیرند تا شاید مثل علی دایی، دنیا به دیده احترام به شخصیت‌های برجسته‌اش نگاه کند.
امام جمعه کرج گفت: برخی افراد نالایق نمی‌توانند صادقانه به مردم کمک کنند و باید کنار گذاشته شوند و امروز با این حضور حماسی مردم در میدان، وظیفه کسانی که کار مردم را در دست دارند و تصمیم می‌گیرند سخت‌تر شد و باید توجه کرد، احترام و تشکر از مردم کار کردن برای آن‌ها است.
رئیس مجلس در حاشیه برگزاری هفدهمین اجلاس اتحادیه پارلمانی کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی که در الجزیره پایتخت الجزائر برگزار شد، با خانم پوآن ماهارانی رئیس شورای نمایندگان مردم اندونزی، دیدار و گفتگو کرد.
سخنگوی فراجا گفت: معماری آینده فراجا یک اقدام تحولی و در راستای انقلاب است.
عبدی نوشت: بعید است که در هیچ جامعه‌ای بتوان صدای واحدی از مردم شنید. صدای مردم نه تنها متکثر است، بلکه مهم‌تر از آن این است که در حال تغییر و تحول نیز هست. پس چاره‌ای نیست جز اینکه صدای مردم را متنوع دانست و به همه آن صدا‌ها احترام گذاشت و خواهان بازتاب همه این صدا‌ها در عرصه سیاست و جامعه بود.
کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان با انتشار پیامی از تیم ملی خداحافظی کرد.
درخشان گفت: این اتفاقات تلخ و ناگوار و خشم مردم ناشی از تجاوز(یا تعرض) به آن دختر و یا بی‌تدبیری است که می‌توانست هیچ کدام از اتفاقات نیفتد و باعث جریحه دار شدن مردم نشود ... آن‌ها یک چیز می‌خواهند که آن هم احترام، حرمت و اعتماد به معتمد و بزرگ شان است.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن الان به دنبال کشته سازی است اما بداند که حتماً بهره‌ای در این زمینه نمی‌برد.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که به‌رغم شرایط تراژیک کنونی، «احترام زیادی» برای مردم اوکراین قائل است.
مهاجم ایرانی پورتو می‌گوید با توجه به اتفاقاتی که در ایران می‌گذرد، نتوانستم گل‌های تیم را جشن بگیرم.
مهاجم ایرانی پورتو می گوید با توجه به اتفاقاتی که در ایران می گذرد، نتوانستم گل های تیم را جشن بگیرم.
مردم در خیابان‌ها و جاده‌های سراسر اسکاتلند برای ادای احترام به ملکه در حالی که کاروان حمل تابوت به سمت جنوب حرکت خود را آغاز کرد، صف کشیدند.
در حالی که رهبران و شخصیت‌های جهان به ملکه الیزابت دوم، که در سن ۹۶ سالگی درگذشت، ادای احترام کرده‌اند مردم عادی در بریتانیا و سراسر جهان با دسته‌های گل به زنی که بیش از ۷۰ سال چهره کشورش بود، ادای احترام کردند.
با دریافت خبر درگذشت ملکه انگلیس، طرفداران وی در مقابل کاخ باکینگهام در لندن تجمع کردند و با گل گذاشتن جلوی قصر به وی ادای احترام کردند. سلطنت ملکه الیزابت دوم، ۷۰ سال و ۶ ماه و ۲ روز ادامه پیدا کرد و او عنوان طولانی‌ترین مدت سلطنت در بریتانیا و دومین جایگاه در میان پادشاهان جهان را، بعد از لوئی چهاردهم در فرانسه، بدست آورد.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:باید برای هواداران بازی با کیفیت ارائه دهیم و ارزشی که به مردم می‌دهیم بالا باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ