منابع فلسطینی در خبری فوری از شهادت «موسی ابو محامید» اسیر فلسطینی در بیمارستان آساو هورویه در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مؤسسه فلسطینی نسبت به وخامت حال ولید دقه اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی و احتمال شهادت وی هشدار داد.
حزب الحق یمن با تسلیت شهادت خضر عدنان، اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی بر ضرورت تداوم مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کرد.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری گروه هکری «آنانیموس سودان» به پایگاه اینترنتی دولت و سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان خبر دادند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری گروه هکری «آنانیموس سودان» به پایگاه اینترنتی دولت و سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان خبر دادند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری گروه هکری «آنانیموس سودان» به پایگاه اینترنتی دولت و اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان خبر دادند.
حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان از جامعه جهانی و نهادهای حقوق بشر خواست برای رسوا ساختن جنایات رژیم صهیوینستی اقدام جدی انجام دهند.
در پی شهادت «خضر عدنان» اسیر برجسته فلسطینی در زندان رژیم اشغالگر، ارتش این رژیم امروز سه‌شنبه مانور‌های خود را که قرار بود صبح امروز در مجاورت نوار غزه اجرا کند لغو کرد.
جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه ای، ضمن اعلام اعتصاب عمومی در کرانه باختری و غزه در پی شهادت خضر عدنان، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تاوان جنایت علیه این اسیر فلسطینی را پرداخت خواهد کرد.
منابع فلسطینی آماری از عملیات‌های مقاومتی در یک هفته‌ اخیر علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه‌باختری منتشر کردند.
خضر عدنان اسیر فلسطینی پس از گذشت ۸۰ روز از اعتصاب غذای خود، دچار وضعیت جسمی بسیار خطرناک و شرایط وخیمی شده است.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در یک هفته گذشته، ۷ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری و قدس اشغالی به شهادت رسیده اند.
حماس به شهادت یکی از اسیران فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و آنرا به شدت محکوم کرد.
با شهادت ۶ جوان فلسطینی در اریحا و نابلس طی ۲۴ ساعت اخیر، شمار شهدای فلسطینی از ابتدای سال جاری میلادی به ۴۲ نفر رسید.
منابع عبری گزارش دادند که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تحویل پیکر شهید «ناصر ابوحمید» (اسیر فلسطینی که در زندان های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید) به خانواده اش مخالفت کرده است.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت «ناصر ابوحمید» اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای شهادت ناصر ابوحمید اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای به شهادت «ناصر ابو حمید» اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی که در اثر کوتاهی عامدانه در رسیدگی به وضعیت وی رخ داد، واکنش نشان داد.
«ناصر ابوحمید» اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی که در یک سال اخیر مبتلا به سرطان شده بوده، در اثر کوتاهی رژیم صهیونیستی در رسیدگی به وضعیت وی به شهادت رسید.
باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که از سال ۱۹۶۷ تا کنون ۷۳ اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند و در حال حاضر نیز ۶۰۰ اسیر بیمار در زندان های رژیم صهیونیستی محبوس هستند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای به شهادت یکی از اسرای فلسطینی دربند زندان های رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
کمیته هماهنگی لبنانی – فلسطینی تاکید کرد که دشمن صهیونیستی مسئول کامل شهادت اسیر فلسطینی به علت بی توجهی به روند درمان او است.
جنبش اسیر فلسطین اعلام کرد که از اعتصاب غذای سراسری اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی از ابتدای این هفته شروع می شود.
اعتصاب غذای «خلیل عواوده» اسیر فلسطینی دربند اسارتگاه رژیم صهیونیستی به رغم هشدارها در مورد شهادت وی وارد صد و پنجاه و دومین روز خود شد.
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل درباره کودکانی که در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیدند، ابراز نگرانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ