جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای به شهادت یکی از اسرای فلسطینی دربند زندان های رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو جنبش جهاد اسلامی و حماس به یورش چند باره نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین و شهادت یک جوان فلسطینی واکنش نشان دادند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز جمعه در واکنش به شهادت محمود ابوسعن ۱۸ ساله به دست نظامیان صهیونیست در طولکرم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت ما به نبرد خود تا پیروزی ادامه می‌دهد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به شهادت سه تن از نیروهای مقاومت فلسطین در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین واکنش نشان داد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به اظهارات اخیر نتانیاهو که گفته بود تل‌آویو رهبران جهاد اسلامی را در اماکن دیگر به جز غزه نیز هدف قرار می‌دهد، واکنش نشان داد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت یکی از فرماندهان این جنبش تاکید کرد که مقاومت فلسطین پاسخ این جنایت را خواهد داد.
جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای شهادت سه تن از فرماندهان گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفت.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به تجاوزات بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی به غزه که به شهادت سه فرمانده گردان‎‌های قدس منجر شد، واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت دو مبارز فلسطینی در طولکرم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست، واکنش نشان داد.
نیروهای مقاومت فلسطین در واکنش به شهادت یکی از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی در زندان رژیم صهیونیستی حمله موشکی گسترده‌ای را به اراضی اشغالی انجام دادند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت دو فلسطینی به دست صهیونیستها واکنش نشان داد و اعلام کرد: ما بر سرعهد خود در وفاداری به خون شهیدان هستیم.
حماس در بیانیه ای به شهادت یکی از فرماندهان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین واکنش نشان داد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در جنین که به شهادت چهار جوان فلسطینی منجر شد، واکنش نشان داد.
جنبش جهاد اسلامی در واکنش به شهادت جوان فلسطینی در «اریحا» به دست نظامیان صهیونیست، اتحاد ملت فلسطین را برای دفع تجاوزات رژیم اشغالگر خواستار شد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت جوان فلسطینی تاکید کرد که عملیات مقاومت علیه شهرک نشیان و نظامیان صهیونیست هرگز متوقف نخواهد شد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مواضع برخی کشورها در حمایت از رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و آنرا به مثابه خیانت توصیف کرد.
اداره امور اسرای فلسطین اعلام کرد که مدیریت زندان «مجدو» در اراضی اشغالی به داخل زندان یورش برده و به اسرای فلسطینی تعرض کردند.
جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه هایی جداگانه به شهادت «مهدی حشاش» مبارز فلسطینی در شرق نابلس واکنش نشان دادند.
گروه های فلسطینی به شهادت تامر زید کیلانی ۳۳ ساله از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) که بامداد امروز از سوی رژیم صهیونیستی در نابلس ترور شد، واکنش نشان دادند.
جنبش های حماس و جهاد اسلامی و کمیته های مقاومت فلسطین به شهادت جوان فلسطینی در اردوگاه جنین واکنش نشان دادند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به آتش زدن قرآن توسط شهرک نشینان صهیونیست، خواستار تشدید مقاومت در همه مناطق فلسطین اشغالی شد.
جنبش جهاد اسلامی به عملیات ضد صهیونیستی در غور اردن واکنش نشان داد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تخریب منازل شهروندان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کرد که این اقدام هرگز نخواهد توانست روحیه ایستادگی ملت فلسطین را تضعیف کند.
یکی از رهبران حماس به شهادت خالد منصور از فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین واکنش نشان داد و از تداوم نبرد وحدت میادین علیه صهیونیستها خبر داد.
یکی از رهبران حماس به شهادت خالد منصور از فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین واکنش نشان داد و از تداوم نبرد وحدت میادین علیه صهیونیستها خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ