با شهادت ۶ جوان فلسطینی در اریحا و نابلس طی ۲۴ ساعت اخیر، شمار شهدای فلسطینی از ابتدای سال جاری میلادی به ۴۲ نفر رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد ابوعصب جوان مبارز فلسطینی که چند روز پیش در درگیری با نظامیان صهیونیست در اردوگاه بلاطه (نابلس) زخمی شده بود، در اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استوار یکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.
منابع یمنی از شهادت یک غیرنظامی در استان صعده و تداوم نقض آتش‌بس در الحدیده از سوی ائتلاف سعودی خبر دادند.
منابع یمنی از شهادت یک غیرنظامی در استان صعده و تداوم نقض آتش‌بس در الحدیده از سوی ائتلاف سعودی خبر دادند.
منابع محلی یمن از به شهادت رسیدن یک غیرنظامی در حمله توپخانه‌ای نظامیان سعودی به منطقه مرزی «شدا» در استان صعده خبر دادند.
مسئول روابط عمومی سپاه کربلا از عرج شهادت‌گونه مدافع امنیت در تنکابن خبر داد و گفت: نیرو‌های امنیتی ضارب را دستگیر کردند.
نظامیان صهیونیست از ابتدای ماه جاری میلادی که هنوز به اتمام نرسیده، ۱۳ فلسطینی را به ضرب گلوله در قدس اشغالی و کرانه باختری به شهادت رسانده‌اند.
دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه «عقبه جبر» در شهر اریحا واقع در کرانه باختری به شهادت رسیدند.
وزیر حقوق بشر دولت نجات ملی یمن از شهادت بیش از هشت هزار کودک یمنی در جریان حملات مستقیم ائتلاف سعودی علیه غیرنظامیان در این کشور از آغاز تجاوز ائتلاف تاکنون خبر داد.
در جریان یورش نظامیان صهیونیست به یک منطقه در غرب نابلس و تیراندازی به سمت ساکنان این منطقه یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.
در نتیجه ۳۰۹۹ مورد هجوم نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست به کرانه باختری و قدس در ماه گذشته میلادی، ۲۸ فلسطینی شهید و ۴۲۴ تن دیگر زخمی شدند.
منابع فلسطینی از شهادت نوجوان ۱۷ ساله فلسطینی در رام الله در اثر جراحات ناشی از تیراندازی نظامیان صهیونیست خبر می‌دهند.
سرگرد آزادآور که روز گذشته حین انجام مأموریت دچار سانحه رانندگی شده و مجروح شده بود، دقایقی قبل به درجه شهادت رسید.
مرکز داده‌های فلسطین از شهادت ۷ فلسطینی و زخمی شدن ۴ صهیونیست طی یک هفته گذشته خبر داد.
یک کودک در جریان حمله نیروهای اشغالگر به محله النقار در قلقیلیه در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله به شهادت رسید.
وزارت بهداشت فلسطین از شهادت دهها فلسطینی از ابتدای سال جاری میلاد به دست نظامیان صهیونیست خبر داد.
مأموران در حین کنترل محور «ملایر» به «سامن» خودرو مورد نظر را مشاهده و با قاچاقچیان درگیر که در این درگیری سرگرد «علی میرزایی» افسر شجاع و دلیر پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان متأسفانه دچار مجروحیت شده و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز ۳ جوان فلسطینی را در شهر نابلس به ضرب گلوله، به شهادت رساندند.
سارقان به محض مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی کردند که در آتش متقابل یکی از متهمان به هلاکت رسید.
فرمانده انتظامی شهرستان ایذه از شهادت دوتن از ماموران جان برکف این شهرستان در درگیری با سارقان مسلح خبر داد.
نظامیان صهیونیست در جریان یورش وحشیانه امروز به نابلس در شمال کرانه باختری یک جوان فلسطینی که سوار بر خودوری خود بود را با شلیک بیش از ۴۰ گلوله به شهادت رساندند.
نظامیان صهیونیست با شلیک گلوله جنگی از ناحیه سر به یک جوان فلسطینی او را در روستایی در شمال رام الله به شهادت رساندند.
هاشمی مهر تصریح کرد: دو نفر عامل تیراندازی به ماموران به کوه‌های اطراف متواری شده که تلاش‌ها برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.
یک روز قبل از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به دست گروهک تروریستی منافقین در چهارراه سرچشمه تهران و شش روز بعد از شهادت دکتر مصطفی چمران به دست بعثی‌های عراقی در جبهه‌های جنوب، ترور آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای به دست گروهک تروریستی رهروان فرقان عملیاتی شد. بمب دستیِ جاساز شده در رادیوی ترانزیستوری روی میز منفجر شد و نماینده امام خمینی در شورای عالی دفاع غرق خون روی زمین افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ