تروریست های عضو جبهه النصره شامگاه گذشته مناطق کاهش تنش در شمال سوریه را هدف قرار دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب یکشنبه حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب گذشته حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
مقامات اوکراینی اعلام کردند که روسیه مناطقی از اوکراین را هدف حملات پهپادی خود قرار داده است.
منابع عراقی از حملات جدید ترکیه به شمال این کشور خبر دادند.
در پی حمله سایبری به سرورهای کامپیوتری بیمارستان‌ها در سراسر آمریکا خدمات درمانی این کشور با اختلال مواجه شد و اورژانس‌های چندین ایالت را از ارائه خدمات منع کرد.
شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست، فلسطینیان ساکن در کرانه باختری و دارایی‌های آنان را مورد تعرض قرار دادند، اما با مقاومت جوانان فلسطینی روبرو شدند.
گروه مقاومتی «عرین الاسود» دشمن صهیونیستی را به حملات گسترده‌تر و غافلگیرانه‌تر تهدید کرد.
رسانه‌های اوکراینی اعلام کردند که بامداد امروز یکشنبه بار دیگر آژیر حمله موشکی گسترده در مناطقی از این کشور به‌صدا درآمده است.
یک ژنرال بازنشسته ارتش فرانسه می‌گوید: برتری روسیه در جبهه نبرد مانع موفقیت ضد حملات اوکراین است.
منابع عراقی از حمله جدید ترکیه به شمال عراق خبر دادند.
تروریست‌های جبهه النصره حملاتی به حومه جنوب غربی حلب انجام دادند که بر اثر آن چهار غیرنظامی جان باخت.
در شرایطی که مقامات نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی دست شهرک نشینان را برای حمله به فلسطینیان باز گذاشته‌اند؛ آنها حملات برنامه ریزی شده علیه مساجد، مدارس و مخازن آب انجام می‌دهند.
منابع سوری از ادامه حملات هوایی و زمینی به مواضع تروریست‌ها در شمال غرب سوریه خبر دادند.
منابع سوری از حملات گروه‌های تروریستی به مناطقی از حومه حماه خبر دادند.
منابع سوری از حملات توپخانه ارتش ترکیه به شمال سوریه خبر دادند، اما به جزئیات آن اشاره نکردند.
جبهه مردمی آزادی فلسطین به حملات و تجاوزات اخیر صهیونیست‌ها به نوار غزه واکنش نشان داد و گفت: دشمن تاوان جنایات ترور خود را در غزه خواهد داد.
تنها طی چند ساعت ناامنی و حملات موشکی مقاومت در فلسطین اشغالی، تحولات روی دور تند قرار گرفت؛ صنعت گردشگری به کما رفت؛ شهرک‌های اشغالی خالی از سکنه شده‌اند.
رسانه‌های آلمانی اخیرا از احتمال فروش ۱۰۰ پهپاد چینی به روسیه خبر داده اند. بر اساس اعلام منابع غربی در ۲ هفته گذشته روسیه حملات پهپادی به اوکراین نداشته و احتمالا ذخائر پهپادی این کشور تَه کشیده باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اهانت نشریه فرانسوی به رهبرانقلاب نتیجه نبود منطق و نشانه عصبانیت جبهه غرب از شکست پروژه اغتشاشات ۱۴۰۱ است. دشمنان انقلاب اسلامی همه ظرفیت‌های سیاسی، اقتصادی، بین المللی، رسانه‌ای و امنیتی خود را بکار گرفتند و عمود خیمه این کشور یعنی رهبری حکیم و محبوب انقلاب را مورد هدف حملات ناجوانمردانه خود قرار دادند.
محمدحسین کچوییان چهره نزدیک به جریان تندرو و جبهه پایداری در برنامه تلویزیونی به اعتراضات مردمی و سلبریتی‌ها حملات تندی کرده است.
در حالی که فعالیت نظامی ارتش اوکراین در منطقه دونتسک در شرق اوکراین ادامه دارد، نیرو‌های روسی حملات خود را به ویژه در ۲ ماه گذشته برای تصرف شهر‌های باهموت و سولدار در منطقه دونتسک افزایش داده اند. در حالی که درگیری‌های داغ در حومه شهر باهموت جریان دارد، فعالیت سربازان ارتش اوکراین در پشت جبهه مشاهده می‌شود.
منابع رسانه ای از تلاش نافرجام تروریست های جبهه النصره برای حمله پهپادی به پایگاه روسی «حمیمیم» و حملات مشترک روسیه و سوریه علیه آنها خبر دادند.
منابع خبری از تشدید درگیری میان ارتش اتیوپی و شورشیان موسوم به جبهه آزادی بخش تیگرای خبر می دهند.
مرکز روسی آشتی ملی در سوریه از تداوم حملات تروریست های جبهه النصره به منطقه کاهش تنش در ادلب سوریه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ