شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست، فلسطینیان ساکن در کرانه باختری و دارایی‌های آنان را مورد تعرض قرار دادند، اما با مقاومت جوانان فلسطینی روبرو شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات اوکراینی اعلام کردند که روسیه مناطقی از اوکراین را هدف حملات پهپادی خود قرار داده است.
منابع عراقی از حملات جدید ترکیه به شمال این کشور خبر دادند.
سازمان ملل متحد در گزارشی به تشدید حملات شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان از ابتدای سال ۲۰۲۳ اشاره کرده است.
در پی حمله سایبری به سرورهای کامپیوتری بیمارستان‌ها در سراسر آمریکا خدمات درمانی این کشور با اختلال مواجه شد و اورژانس‌های چندین ایالت را از ارائه خدمات منع کرد.
گروه مقاومتی «عرین الاسود» دشمن صهیونیستی را به حملات گسترده‌تر و غافلگیرانه‌تر تهدید کرد.
رسانه‌های اوکراینی اعلام کردند که بامداد امروز یکشنبه بار دیگر آژیر حمله موشکی گسترده در مناطقی از این کشور به‌صدا درآمده است.
یک روزنامه عبری زبان از افزایش مراجعات شهرک‌نشینان صهیونیست اطراف نوار غزه به مراکز روان‌درمانی رژیم صهیونیستی بر اثر نگرانی از حملات مقاومت خبر داد.
منابع عراقی از حمله جدید ترکیه به شمال عراق خبر دادند.
در شرایطی که مقامات نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی دست شهرک نشینان را برای حمله به فلسطینیان باز گذاشته‌اند؛ آنها حملات برنامه ریزی شده علیه مساجد، مدارس و مخازن آب انجام می‌دهند.
وزیر خارجه آمریکا، حملات وحشیانه شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان در کرانه باختری را مانع دستیابی به توافق عادی‌سازی روابط میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی دانست.
منابع سوری از ادامه حملات هوایی و زمینی به مواضع تروریست‌ها در شمال غرب سوریه خبر دادند.
منابع سوری از حملات گروه‌های تروریستی به مناطقی از حومه حماه خبر دادند.
همزمان با تشدید حملات شهرک‌نشینان اشغالگر علیه فلسطینیان تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، هر روز فراخوان‌ها برای تشکیل کمیته‌های حمایت مردمی جهت مقابله با این جنایات بیشتر می شود.
منابع سوری از حملات توپخانه ارتش ترکیه به شمال سوریه خبر دادند، اما به جزئیات آن اشاره نکردند.
وزیر افراط‌گرای کابینه رژیم صهیونیستی از حملات جنایتکارانه شهرک نشینان صهیونیست در روزهای اخیر علیه مناطق مختلف کرانه باختری حمایت کرد.
هر چه می‌گوییم مناف هاشمی متوجه نمی شود. چهار ماه از سال گذشته و کمیته المپیک فقط ۳ میلیارد به ما داده. فقط فوتبال بیشتر از ما خرج دارد. در این ۴ سال ریش هایم سفید شد و پوستم کنده شد تا بدهی ها را صفر کرد
تصاویری از حملات سنگین پهپادی ارتش روسیه علیه مواضغ ارتش اوکراین را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مقامات اوکراینی می‌گویند ارتش روسیه بامداد امروز سه‌شنبه با حملات موشکی و پهپادی گسترده، مناطق مرکزی این کشور را هدف قرار داده است.
پارلمان عربی بر ضرورت درج نام شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست در لیست تروریسم تاکید کرد و حملات وحشیانه و جنایتکارانه آنان علیه فلسطینیان در نابلس و سرتاسر کرانه باختری را به شدت محکوم کرد.
چند کشور اروپایی با صدور بیانیه هایی جداگانه به حملات وحشیانه شهرک نشینان صهیونیست علیه شهرک حواره نابلس واکنش نشان دادند.
حملات گسترده شهرک نشینان صهیونیست به نابلس و تخریب منزل یک خانواده فلسطینی در منطقه جبل المکبر قدس اشغالی از جمله آخرین تحولات فلسطین است.
شهرک نشینان صهیونیست شامگاه گذشته در حملاتی وحشیانه اقدام به آتش زدن خودروهای فلسطینیان و پرتاب سنگ به سوی منازل آنها در مناطقی از جنوب نابلس کردند.
منابع محلی با انتشار تصاویری از زخمی شدن یک دختر بچه یک و نیم ساله فلسطینی در حملات صهیونیست ها خبر دادند.
هماهنگ کننده صلح سازمان ملل در خاورمیانه به حمله عصر روز گذشته شهرک‌نشینان اشغالگر تحت حمایت نظامیان صهیونیست به شهر الخلیل واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ