تازه‌ترین جزئیات پرونده یورش پلیس فدرال آمریکا(اف‌بی‌آی) به اقامتگاه رئیس جمهور سابق این کشور، نشان می‌دهد که ۹۰پوشه توقیفی دارای علامت طبقه‌بندی‌شده، «خالی» بوده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسناد جدید افشا شده وزارتخارجه آمریکا پلن براندازی نظام در جنگ ترکیبی به کمک برنامه ریزی و اجرای میدانی با عوامل نفوذی در خیابان‌های تهران را مشخص می‌کند.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس با اشاره به معضلات حوزه اسناد قولنامه‌ای در کشور، از پیگیری و اصرار مجلس بر ابطال این نوع معاملات خبر داد.
حقوقدان و عضو هیات علمی دانشگاه تهران در حساب اینستاگرامی خود به استناد حکم دیوان عالی کشور نوشت: «توقیف خودرو به خاطر بی‌حجابی، غیرقانونی است.»
معاون قضائی رئیس کل دادگستری گفت: اسناد عادی یکی از دامنه دارترین فسادها در کشور را رقم زده است و معاملات غیر رسمی از مهمترین نقاط ضعف ساختار حکمرانی کشور محسوب می‌شود.
معاون قضائی رئیس کل دادگستری گفت: اسناد عادی یکی از دامنه دارترین فسادها در کشور را رقم زده است و معاملات غیر رسمی از مهمترین نقاط ضعف ساختار حکمرانی کشور محسوب می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ابلاغ شده است و لازم است که سازمان برنامه و بودجه به انتشار اسناد بودجه عنایت داشته باشد.
سپاهان روی سایت این باشگاه مدارکی را مرتبط با قرارداد پیام نیازمند منتشر کرد.
معاملات غیر رسمی یا قولنامه‌ای بزرگترین ضعف‌ قانونی در کشور است که زمینه زمین‌خواری و بسیاری از فسارها را فراهم میکند.
اسناد مالکیت حدنگاری 2 شرکت بزرگ شرکت‌ بعد از ۵۰ سال با مساحت ۶۳ هزار و ۵۹۰ هکتار در استان اردبیل، با حضور رئیس سازمان ثبت به این شرکت‌ها تحویل داده شد.
کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا به دنبال اسناد بیشتری در خصوص اتهامات قضایی رئیس‌جمهور فعلی این کشور است.
ماجرا‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا با یک سند محرمانه پنتاگون که در آن درباره «حمله احتمالی به ایران» مطالبی مطرح شده ادامه دارد و سی. ان. ان در گزارشی جدید به جزئیات بیشتری از پیچیدگی‌های این پرونده که این روز‌ها گریبان‌گیر ترامپ شده اشاره کرده است.
رئیس کانون سردفتران و دفتریاران درباره چرایی اهمیت الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول توضیحاتی داد.
اکبر منتجبی، سردبیر روزنامه سازندگی گفت: ظاهرا تیتر دیروز روزنامه سازندگی باعث ناراحتی وزیر ارشاد شده است. استناد تصمیم‌گیران این بود که، چون به موضوع گوشت پرداختید روزنامه توقیف می‌شود. به ما شفاهی اینطور توضیح دادند که، چرا با فونت بزرگ نوشتید طغیان گوشت؟! سوال من این است که به‌طور مثال اگر با فونت درشت‌تر بنویسیم دلار به فلان قیمت رسیده، نرخ دلار گران‌تر می‌شود؟
وزارت دفاع انگلیس مدعی شده که اقلام توقیف شده شامل "موشک‌های زمین به هوا و موتور موشک‌های کروز" بوده‌اند. انگلیس مدعی شد که این اقدام نقض قطعنامه 2231 و 2140 شورای امنیت سازمان ملل محسوب می‌شود.
اسناد توقیف‌شده از عمارت رئیس جمهور سابق آمریکا، حاوی اطلاعاتی به شدت حساس و محرمانه درباره ایران و چین بوده است.
گفته می‌شود رئیس جمهور سابق آمریکا قصد داشته به اف‌بی‌آی پیشنهاد دهد تا اسنادی که در ژانویه ۲۰۲۱ با خود به خانه‌اش برده را با اسنادی مرتبط با همدستی وی با کرملین، معاوضه کند.
رئیس جمهور سابق آمریکا از دولت این کشور خواسته تا نیمی از هزینه‌ انتصاب «بازرس ویژه» مدنظر وی در تحقیقات اسناد توقیفی از خانه‌اش، از جیب مالیات‌دهندگان آمریکایی پرداخت شود.
یک قاضی فدرال درخواست رئیس جمهور پیشین آمریکا برای تعیین وکیل ویژه جهت بررسی اسناد کشف‌شده از عمارتش و تعویق تحقیقات اف‌بی‌آی را پذیرفت.
قاضی آمریکایی از موافقت با درخواست دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور پیرامون تعیین بازپرس ویژه جهت بررسی مجدد اسناد توقیفی از عمارت وی در فلوریدا خبر داد.
خبرگزاری رویترز از اقدام دستگاه اطلاعات آمریکا در بررسی خطرات احتمالی که اسناد توقیفی از عمارت دونالد ترامپ می تواند برای امنیت ملی این کشور داشته باشد، خبر داد.
دموکرات‌های ارشد مجلس نمایندگان آمریکا خواستار بررسی و ارزیابی خسارت جعبه‌های اسناد فوق طبقه‌بندی‌شده توقیفی از عمارت رئیس جمهور سابق این کشور شدند.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به اسناد توقیف شده از عمارت رئیس‌جمهور سابق این کشور گفت: اگر ماهیت این اسناد آنگونه باشد که به اطلاع ما رسیده، با موضوعی بسیار جدی روبرو هستیم.
قیمت نفت در معاملات روز جمعه تحت تاثیر نگرانیها نسبت به رشد اقتصادی ضعیفتر که انتظارات برای بهبود تقاضا در چین را تحت الشعاع قرار داد، با کاهش روبرو شد.
یک استاد علوم ارتباطات، رسانه‌ای را در ایران معرفی کرد که قابل سانسور و فیلتر و توقیف و پارازیت نیست!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ