گفته می‌شود رئیس جمهور سابق آمریکا قصد داشته به اف‌بی‌آی پیشنهاد دهد تا اسنادی که در ژانویه ۲۰۲۱ با خود به خانه‌اش برده را با اسنادی مرتبط با همدستی وی با کرملین، معاوضه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونالد ترامپ در یک مصاحبه جنجالی فاش ساخت که آمریکا نه تنها دیگر ابرقدرت نیست، بلکه به سمت جهنم پیش می‌رود و افول هژمونی جهانی دلار را «حادثه‌ای بزرگتر از شکست در هر جنگی» دانست.
رئیس جمهور سابق آمریکا و سایر مظنونین پرونده مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در ایالت جورجیا، باید به طور داوطلبانه خود را به زندان این ایالت معرفی کنند.
رئیس جمهور سابق آمریکا کیفرخواست جدیدی را که دادگاه جورجیا علیه او صادر کرده است، «پاپوش» خواند.
رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی است که می‌تواند رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را به راحتی شکست دهد.
دونالد ترامپ با انتقاد از نحوه زمانبندی رسیدگی به پرونده‌های قضایی وی، از دادگاه فدرال واشنگتن خواست که روند محاکمه او را به پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده موکول کند.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، بعد از باخت تیم ملی زنان این کشور به سوئد حمله تندی به بازیکنان آمریکا داشت و چندین نفر از آنها را به ضدیت با کشورشان متهم کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که شرایط پیرامون جزیره تایوان به این دلیل تشدید شده است که چین، رئیس جمهور کنونی آمریکا را «نالایق» می‌داند.
واشنگتن و بوگوتا هرگونه دست داشتن در این حمله را رد کردند و جان بولتون، مشاور امنیت ملی وقت آمریکا در سال ۲۰۱۸ گفت که این "بهانه‌ای است که توسط خود رژیم طراحی شد."
تهران- ایرنا- پنج سال پس از خروج از یونسکو در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، ایالات متحده اوایل ماه جاری اعلام کرد که می‌خواهد به این سازمان بازگردد.
ظریف: ترامپ می‌خواست من را در فرانسه ببیند، اجازه ملاقات نداشتم/ هدف طائب از گاندو زدن من بود؛ فکر می‌کرد من نایاک را تاسیس کرده‌ام/ اگر برجام خیانتی بدتر از ترکمنچای است چرا آن را دور نمی‌اندازید؟ دو سال است کاره‌ای نیستیم، اما هنوز به دنبال همان برجام هستند/ تمام مذاکرات را برای رهبری می‌فرستادیم؛ هر وقت می‌خواستند نظر می‌دادند/ اقدامات فعلی که برای مذاکره انجام می‌شود بسیار خوب است. اما این اقدامات برخلاف مصوبات مجلس است
محمد جواد ظریف در کلابهاوس گفت: ترامپ می خواست من را در فرانسه ببیند، اما من اجازه ملاقات نداشتم. یکی از سناتورهای نزدیک به ترامپ، در سفری به نیویورک سراغ من آمد و گفت ترامپ از شما برای حضور در کاخ سفید دعوت کرده وقتی به تهران منتقل کردم و گفتم در صورت عدم موفقیت مجازات را می‌پذیرم اما پیام به مراحل عالی نرسید و در سطوح پایین رد شد.
دسانتیس همچنان به نظر اصلی‌ترین گزینه ریاست‌جمهوری است که ترامپ یا بایدن نیست. به‌رغم رأی پایین‌اش، زمان زیادی که هنوز در کارزار مقدماتی باقی مانده و اتفاقات متعددی که در این فاصله می‌تواند بیفتد امید او و هوادارانش را حفظ می‌کند. بررسی‌های فایوسرتی‌ایت هم نشان می‌دهد کسی که در این فاصله با انتخابات، این میزان حمایت را داشته است، شانس ۱ به ۳ برای پیروزی دارد و این، شانس کمی نیست.
ریاض از واشنگتن می‌خواهد تا معاملات تسلیحاتی بزرگی را که عربستان سعودی با دولت دونالد ترامپ منعقد کرده بود و با ورود جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا به کاخ سفید، متوقف شده به جریان بیندازد.
سردار حاجی‌زاده گفت: ما آن شب اگر می‌خواستیم هزار نفر از امریکایی‌ها را هم بکشیم می‌توانستیم، ولی فقط سرباز بودند و اثری نداشت، اما باید ترامپ و پومپئو و مکنزی کشته شوند.
ترامپ در پلت فرم «تروث سوشال» نوشت: «او (بایدن) بسیار عصبانی به نظر می‌رسد، با اینکه می‌خواهد وانمود کند فردی میانه‌روست، اما در میکروفون داد می‌زند. شاید کسی باید دستی به شانه‌اش بزند و بگوید: آرام باش!».
رئیس جمهور سابق آمریکا که ماه گذشته رسما برای انتخابات ۲۰۲۴ کاخ سفید اعلام نامزدی کرد، توصیه کمیته تحقیقات «ششم ژانویه» را پاپوش و تلاشی برای سنگ‌اندازی در کارزار انتخاباتی خود خواند.
ترامپ روز جمعه تایید کرد که با «وست» در اقامتگاهش شام صرف کرده، اما اشاره کرد که دیدارش با کانیه سریع و بدون هیچ گونه اتفاق خاصی بوده است. مجموعه‌ای از جنجال‌های پیراون کانیه وست سبب شده تا تعدادی از شرکت‌های معتبر روابط تجاری‌شان را با او قطع کنند.
اکثر جمهوری خواهان ریاست جمهوری ترامپ را دوست داشتند و هنوز پیروزی قانونی بایدن در سال ۲۰۲۰ میلادی را انکار می‌کنند. به همین دلیل است که ترامپ همچنان نامزد اصلی نامزدی جمهوری خواهان در سال ۲۰۲۴ میلادی است. اگر ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در سال ۲۰۲۴ میلادی متحمل شکست شود برنده احتمالا یکی از مقلدان او خواهد بود و نه یکی از مخالفانش.
مردم ایران چگونه می‌توانند نسبت به اقداماتی که آمریکا انجام داده بی‌تفاوت باشند؟ همچنان در ذهن ملت ایران سوالات جدی وجود دارد. چرا اینقدر ظلم به مردم ایران انجام دادند؟ مگر مردم ایران چکار می‌خواستند انجام دهند؟ مگر مردم ایران به جز استقلال، آزادی و توجه به آرمان‌های خود حرف دیگری دارند؟ چرا اینقدر به ملت ایران ظلم می‌شود؟
چگونه مردم ایران می‌توانند نسبت به اقداماتی که آمریکا انجام داده بی‌تفاوت باشند. همچنان در ذهن ملت ایران سوالات جدی وجود دارد. چرا اینقدر ظلم به مردم ایران انجام دادند؟ مگر مردم ایران چکار می‌خواستند انجام دهند؟ مگر مردم ایران بجز استقلال، آزادی و توجه به آرمان‌های خود حرف دیگری دارند؟ چرا اینقدر به ملت ایران ظلم می‌شود؟
ترامپ نوشت: من محترمانه از اف‌بی‌آی می‌خواهم این اسناد را به سرعت به همان جایی که از آن برده است، بازگرداند. متشکرم.
روزنامه کیهان مدعی شد: برخی حامیان سیاسی روحانی تصریح کرده‌اند روحانی حتی در دوره ترامپ، هرکاری که می‌توانست انجام داد و تشنج و بی‌ثباتی در کشور درست کرد تا بتواند (به هر قیمت) با آمریکا مذاکره کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ