هماهنگ کننده امور انرژی کاخ سفید گفت که ذخایر انرژی اروپا برای فصل زمستان کافی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش آمریکا نزدیک به ۷۰۰ پرسنل را برای مقابله با آتش سوزی در هاوایی مستقر کرده است.
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که این کشور روند ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین را تسریع خواهد کرد.
دولت بایدن در حال مذاکره بر سر توافق نامه کتبی رسمی با ایران نیست بلکه به دنبال آن چیزی است که به نظر می رسد مجموعه ای از تفاهمات متقابل توافق شده اما نانوشته است که به صورت یک جانبه و شاید با درجاتی از هماهنگی اجرا شود. برخی از این موارد ظاهرا در حال اجرا هستند: وال استریت ژورنال هفته گذشته گزارش داد که ایران "به طور قابل توجهی سرعت انباشت اورانیوم غنی شده با درجه تسلیحات را کاهش داده و مقداری از ذخایر خود را رقیق کرده است".
آمریکا ۳۴۵ میلیون دلار کمک نظامی از ذخایر نظامی خود به تایوان کمک خواهد کرد.
بی‌توجهی به دلار آمریکا عامل افزایش ذخایر طلای چین شد
یک مقام پنتاگون با هشدار به سیاست‌های مداخله‌جویانه کاخ سفید در اوکراین و تایوان اذعان کرد که آمریکا سیاست نظامی هیتلر را در پیش گرفته و فروپاشی دلار و ذخایرش به زودی گریبانش را می‌گیرد.
دیپلمات پیشین ایران معتقد است که آمریکا و اروپا در این شرایط سه‌گزینه سیاسی را می‌توانند در دستورکار داشته باشند. نخست «توافق موقت» یا پلن B است که در آن آمریکا تحریم هایش را در مقابل کاهش برنامه هسته‌ای ایران کاهش خواهد داد. هرچند ایران قبلا این گزینه را رد کرده است؛ زیرا اهرم چانه‌زنی ارائه شده توسط ذخایر اورانیوم بسیار غنی خود را در ازای تخفیف محدود تحریم‌ها در یک توافق موقت ناپایدار از دست خواهد داد.
قیمت نفت در معاملات روز پنجشنبه تغییر چندانی نداشت و تحت تاثیر تصمیم اوپک پلاس برای کاهش هدف تولید و کاهش ذخایر آمریکا، سومین رشد هفتگی متوالی را به ثبت رساند.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا می گوید این کشور به واسطه جنگ اوکراین، مجبور به بررسی ذخایر تسلیحاتی خود است.
قیمت نفت در معاملات روز پنجشنبه تحت تاثیر چشم انداز تقاضای بالاتر چین برای سوخت پس از خروج از محدودیت‌های کرونایی که تحت الشعاع نگرانی‌ها نسبت به افزایش ذخایر نفت آمریکا قرار گرفت، تغییر چندانی نداشت.
قیمت نفت روز چهارشنبه در پی انتشار آماری که رشد چشمگیر ذخایر نفت و سوخت‌های آمریکا را نشان داد و عدم تغییر سیاست تولید اوپک پلاس، بیش از سه دلار در هر بشکه سقوط کرد.
قیمت نفت روز پنج شنبه تحت تاثیر محدود شدن ذخایر نفت کوره و سوخت جت در آمریکا، برای چهارمین روز متوالی افزایش یافت.
اداره انرژی آمریکا اعلام کرد ذخایر انرژی این کشور نسبت به دوره های مشابه کاهش یافته است.
ذخایر راهبردی نفت آمریکا به پایین ترین سطح خود از سال 1984 تا کنون یعنی به ۳۸۲.۳ میلیون بشکه رسیده است.
مقامات آمریکا می‌گویند تداوم جنگ اوکراین و ارسال مداوم سلاحهای آمریکایی به اوکراین، موجب کاهش ذخایر انبارهای این کشور می‌شود و واشنگتن نمی‌تواند طبق برنامه تایوان را در برابر چین مسلح کند.
رئیس جمهور آمریکا امروز آزادسازی ۱۵ میلیون بشکه از ذخایر راهبردی نفت این کشور را اعلام کرد.
یک مقام ارشد آمریکایی اعلام کرد رئیس‌جمهور آمریکا اواخر امروز چهارشنبه ۱۵ میلیون بشکه نفت از ذخایر استراتژیک برای پمپاژ به بازار آمریکا با هدف کاهش قیمت را آزاد می کند.
رئیس جمهور آمریکا قرار است روز چهارشنبه آزادسازی ۱۵ میلیون بشکه از ذخایر راهبردی نفت این کشور را اعلام نماید.
در میانه کاهش ذخایر راهبردی آمریکا به پایین‌ترین سطح در ۴۰ سال گذشته، خبرنگار بلومبرگ از تصمیم دوباره بایدن برای برداشت از این ذخایر خبر داده است.
واکنش گسترده به قطع رابطۀ تیرانا با تهران، گسترش تحریم‌های آمریکا به چند نهاد امنیتی و بیانیۀ به نسبت تند آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دربارۀ میزان ذخایر اورانیوم غنی‌شده در ایران را هم می‌توان به عنوان شواهد دیگری از آغاز دور تازه‌ای از تشدید فشار‌ها علیه ایران به شمار آورد
پس از آنکه دولت آمریکا نتوانست ذخایر گازوئیل و دیستیلیت خود را در فصل تابستان افزایش دهد، حالا شاهد کاهش شدید حجم این ذخایر در این کشور هستیم.
مقام آمریکایی گفت: با بازگشت متقابل به اجرای کامل برجام، ایران می‌بایست از تمامی ذخایر اورانیوم خود خلاص شود.
نشریه نیوزویک به نقل از مقام نظامی آمریکا تخمین زده که ذخایر ارتش اوکراین از موشک‌های آمریکایی ظرف چند ماه آینده تمام می‌شود، و دولت آمریکا باید ارسال این نوع موشک‌هابه اوکراین را کاهش دهد.
مؤسسه امریکن پترولیوم اعلام کرد ذخایر نفت و فراورده در ایالات متحده هفته گذشته افزایش یافت و این شامل بنزین نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ