در میانه کاهش ذخایر راهبردی آمریکا به پایین‌ترین سطح در ۴۰ سال گذشته، خبرنگار بلومبرگ از تصمیم دوباره بایدن برای برداشت از این ذخایر خبر داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع انگلیس از دلیل مخالفت رئیس جمهور آمریکا با نامزدی او برای دبیرکلی ناتو پرده برداشت.
سخنگوی مطبوعاتی وزارت خارجه آمریکا از دلیل اصلی تعلل ناتو در پذیرش اوکراین در این ائتلاف نظامی شرایط کنونی پرده برداشت.
وزیر خارجه آمریکا ادعا کرد که شورش واگنر از مشکلات داخلی روسیه پرده برداشت.
فرزین با اشاره به بهبود شاخص‌های اقتصادی کشورمان در ۲ سال گذشته به رغم تشدید تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی آمریکا، خواستار حمایت این صندوق از برنامه‌های تقویت بانکداری بین‌الملل به منظور ارتقای و گسترش روابط اقتصادی و تبادلات تجاری با کشور‌های مختلف شد.
اسناد جدیدی که اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) منتشر کرده، از جزئیات نقشه ارتش جمهوری‌خواه ایرلند (آی‌آراِی) برای ترور الیزابت دوم در سال ۱۹۸۳ پرده برداشت.
وزیر کشور ترکیه امروز در سخنانی از دخالت‌های رییس‌جمهور آمریکا در انتخابات آتی کشورش پرده برداشت.
رئیسی گفت: اینکه سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد فشار‌های حداکثری ما به ایران مفتضحانه شکست خورده است، نشان از این دارد که دانشمندان ما توانسته‌اند تحریم‌ها را دور بزنند و آن‌ها را خنثی کنند. اما به این کار‌هایی که انجام شده نباید بسنده کرد بلکه باید گام‌های بلندی برای آن برداشت.
یک مقام آمریکایی از واکنش کشورش به حمله پهپادی اوکراین به کرملین پرده برداشت.
آمریکا ممکن است برای محافظت از خود در برابر دعاوی آینده، قوانین و دستورات اجرایی روسای‌جمهور را برای رسیدگی به مسائلی که دیوان بین‌المللی کیفری مطرح کرده، اصلاح کند. رای دیوان بین‌المللی دادگستری متنوع و ترکیبی است از نکات منفی و مثبت برای طرفین. این رای اجازه می‌دهد که از اموال بانک مرکزی ایران برداشت کند، اما در عین حال، راه‌های دریافت خسارت از کشور‌های متخاصم را که از نظر قانونی مسئول آسیب‌های غیرقابل درک هستند، محدود می‌کند.
نابغه سنگین وزن کشتی آزاد آمریکا و دارنده مدال طلای المپیک‌توکیو تمامی حریفان خود در رقابت‌های انتخابی تیم ملی را با امتیاز عالی از پیش رو برداشت.
وزیر دفاع آمریکا از رقم کمک نظامی کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) به اوکراین از آغاز جنگ با روسیه، پرده برداشت.
یک روزنامه آمریکایی از قرارداد محرمانه دولت آمریکا با یک شرکت جاسوسی متعلق به رژیم صهیونیستی پرده برداشت.
ذبیح الله مجاهد گفت: «کرسی افغان‌ها در سازمان ملل متحد حق افغان‌ها در این سازمان است. همچنین سرمایه افغانستان که از سوی آمریکا مسدود شده نیز حق افغان‌ها است. آمریکا جنگ نظامی خود را متوقف کرد و ظاهرا دست از اشغال افغانستان برداشت، اما همچنان عقده گشایی و سیاست‌های نادرست را دنبال می‌کند.»
معاون دومای روسیه اعلام کرد: مسکو به واسطه عملیات نظامی ویژه خود در اوکراین از پروژه خطرناک بیولوژیکی آمریکا در این کشور پرده برداشت.
شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از آخرین خواسته جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا از کابینه این رژیم قبل از ترک اراضی اشغالی پرده برداشت.
سردار شهید حسین پورجعفری (جعفری نیا) عضو سپاه پاسداران و سپاه قدس و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، بیش از ۴۰ سال تا پای شهادت همراه و همراز سردار سلیمانی گام برداشت و سرانجام نیز در کنار فرمانده خود بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حمله تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد همراه با دیگر همراهان ایرانی و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تنی چند از اعضای حشدالشعبی به شهادت رسیدند.
گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، می‌گوید عده‌ای به دنبال سواستفاده از مسائل خانوادگی او بوده‌اند.
پس از تلاش‌های آمریکا برای تأمین نفت و برداشتن بخشی از تحریم‌ها علیه کاراکاس ، رئیس‌جمهور ونزوئلا در گفت‌وگویی مطبوعاتی اعلام کرد این کشور آماده عادی‌سازی روابط با آمریکاست.
شبکه تلویزیونی الجزیره در گزارشی به قلم «کریستوفر رودز»، استاد دانشگاه هاروارد، از پدیده‌ای تحت عنوان «نژادپرستی آبی در آمریکا» پرده برداشت!
ملی‌پوش اسبق آمریکا پردخ از اختلاف بین گرگ برهالتر و جیووانی رینا برداشت و گفت که از پدر بازیکن خواسته شده تا برای پایان دادن به اختلافات مداخله کند.
یک رسانه آمریکایی از پیام دولت آمریکا به نخست وزیر جدید عراق پیرامون گروه های مقاومت پرده برداشت.
رئیس جمهور ترکیه از چراغ سبز جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره فروش جنگنده های اف ۱۶ به آنکارا پرده برداشت.
وزیر امور خارجه ترکیه تاکید کرد که آمریکا باید از تهدید کردن عربستان به خاطر افزایش قیمت نفت دست برداشته و به‌جای «قلدری» راه‌حل‌های دیگری پیدا کند.
رئیس اداره اطلاعات ستاد کل روسیه از بخشی از کارشکنی های آمریکا در مسیر جلوگیری از رسیدن سوریه به ثبات پرده برداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ