مؤسسه امریکن پترولیوم اعلام کرد ذخایر نفت و فراورده در ایالات متحده هفته گذشته افزایش یافت و این شامل بنزین نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نیرو با بیان اینکه با اقدامات مختلف ۵۰ درصد ناترازی برق بر پایه مصرف ۱۴۰۰ کاهش یافته است، گفت: کشور می‌تواند با روش‌های مختلف در کنار توسعه نیروگاه‌ها مصرف برق کشور را مدیریت کند.
کاهش حقوق گمرکی اقلام دارویی فصل ۳۰ کتاب مقررات صادرات و واردات و کاغذ ترمال سونوگرافی از ۴ به یک درصد ابلاغ شد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به لزوم مدیریت مصرف آب و با تاکید بر رعایت الگوی کشت، سطح کشت گوجه فرنگی در استان را تا ۵۰ درصد کاهش می یابد.
سخنگوی صنعت آب با اشاره به خالی بودن برخی از سدهای کشور گفت: دلیل بحران آب در برخی مناطق به دلیل کاهش بارندگی ، کاهش بارندگی های موثر و افزایش دما و تبخیر بوده است.
فرمانده کل انتظامی کشور از کاهش ۶ درصدی وقوع سرقت در کشور با اقدامات علمی و انتظامی پلیس خبر داد.
سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی مواجه شده و به ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است.
سکه امامی با کاهش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به قیمت ۲۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.
رییس انجمن پاراتنیس‌روی‌میز گفت: با توجه به فعالیت بیش از ۶۰۰ ورزشکار پاراتنیس در ۲۲ کلاس ایستاده و نشسته در بخش زنان و مردان، اختصاص تنها ۴ سهمیه به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین واقعا کم است و انتظار داریم تعداد سهمیه‌ها افزایش پیدا کند.
روند ریزشی شاخص‌کل که از ابتدای هفته گذشته با شدت زیادی آغاز شده‌بود تا انتهای هفته ادامه یافت. در نهایت نماگر اصلی بورس که در اولین روز معاملاتی هفته پیش فاصله اندکی تا لمس سقف ۲‌میلیون و ۶۰۰‌هزار واحد داشت در آخرین روز معاملاتی هفته کانال ۲میلیون و ۳۰۰هزار واحد را نیز از دست داد و با کاهش ۲/ ۱درصدی نسبت به‌روز قبل‌تر در سطح ۲میلیون و ۲۷۸هزار‌واحدی ایستاد.
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از ۴۴۰ میلیون تردد بین استانی داشتیم و بیش از ۱ میلیون ۶۰۰ هزار نفر از صنعت ریلی کشور استفاده کردند.
اطلاعات می‌گویند حدود نیمی از ۶۰۰ آبخوان‌های آب زیرزمینی دشت‌های کشور در آستانه خشک شدن قرار دارند. مصرف آب‌های سطحی به میزانی غیرقابل باور رسیده و این باعث شده است تقریباً اکثریت تالاب‌های کشور رو به خشکی و کاهش سطح بروند. مجدد آمار از کاهش آب‌های قابل استحصال و استفاده به کمتر از ۱۰۰ میلیارد مترمکعب می‌گویند. در همین توان ذخیره‌سازی حاصل از سدسازی‌ها نیز به سختی ۵۰ میلیارد مترمکعب را نشان می‌دهد.
داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد که میانگین پهنه‌ای ارتفاع بارش کشور از ابتدای مهرماه تاکنون حدود ۱۳۰ میلی متر بوده که نزدیک به ۱۵ درصد کمتر از نرمال است.
بررسی صفحه‌های واینر‌های که بعد از فیلیتر اینستاگرام پست گذاشته‌اند، نشان می‌دهد در بازه شهریورماه، پیش از فیلتر اینستاگرام، تعداد بازدید ماهانه حسن ریوندی با ۱۹ میلیون فالوئر بیش از ۱۵ میلیون بوده که بعد از فیلترینگ، به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار بازدید رسید؛ یعنی ۷۶ درصد کاهش داشته است.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز با کاهش نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، ۱۳ بهمن ماه) به قیمت ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.
شاخص کل بورس روز شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۱۸۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار و ۸۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۱۸۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار و ۸۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس طی روز جاری با کاهش حدود ۱۲ هزار واحدی تقریبا به ۶۰۰ ،۱ هزار واحد رسید تا بیم سقوط آن به کانال ۵۰۰ ،۱ هزار واحد تقویت شود. آیا فردا شاخص کل به این کانال سقوط خواهد کرد؟
عضو انجمن صنایع قند و شکر ایران گفت: در ۴ سال گذشته میزان تولید شکر کشور افت داشته و این عدد سال ۱۴۰۰ کمتر از ۶۰۰ هزار تن بود.
عضو انجمن صنایع قند و شکر ایران گفت: در ۴ سال گذشته میزان تولید شکر کشور افت داشته و این عدد سال ۱۴۰۰ کمتر از ۶۰۰ هزار تن بود.
معاون وزیر نفت در امور گاز اعلام کرد که با کاهش دمای هوا، ۷۲ درصد تولید گاز کشور در بخش خانگی و تجاری مصرف می‌شود.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۲۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.
امروز مطالبی همچون تحلیل نماد فملی | در جا زدن برای یک صعود خوب؟، تحلیل لبوتان امروز ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | طرف تقاضا تقویت خواهد شد؟، تحلیل سیستم امروز ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | سیستم موفق به عبور از ۶۰۰ تومان خواهد شد؟، مهمترین چالش امروز بورس چیست؟، پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده / دلار در بازار توافقی کاهشی شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مطابق آنچه دولت برای پرداخت یارانه نقدی مرحله ۱۳۵ و ۱۳۶ یارانه‌ها در نظر گرفته بود، برای مرحله ۱۳۷ نیز افراد حاضر در دهک اول تا سوم مبلغ ۴۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد. این مبلغ برای افراد حاضر در دهک چهارم تا نهم نیز به ۳۰۰ هزار تومان می‌رسد.
مشاور رییس سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد: بیماری تب کریمه کنگو یک بیماری مشترک بین انسان و دام بوده که عامل آن ویروسی است و اگر هموطنان الزامات بهداشتی را رعایت کند، جای هیچ نگرانی وجود ندارد و قابل کنترل و مهار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ