استفانو پیولی، مربی میلان، بازی فردا برابر ناپولی در لیگ قهرمانان را کاملا متفاوت عنوان کرد و اینکه به یک برد حداقلی نیز راضی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان پیشین تراکتور تبریز حساسیت دو بازی نخست تراکتور تبریز را در حد جابجایی اسم قهرمان در پایان فصل جاری لیگ برتر دانست.
ژوزه مورایس نظر متفاوتی نسبت به از دست رفتن قهرمانی برای سپاهان و تاثیر بازی حساس با ملوان دارد.
امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس، معتقد است که بالا بردن جام با بازوبند حس متفاوتی داشت اما مهم قهرمانی تیم بود.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان بر خلاف سرمربی استقلال، قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را تبریک گفت.
اگرچه بازی‌های هفته آخر تمام لیگ‌های معتبر همزمان برگزار می‌شود اما جالب می‌شد اگر بازی‌های بدون تاثیر در سرنوشت قهرمانی یا سقوط لیگ در زمانی متفاوت برگزار شود.
فینال لیگ برتر هندبال بانوان ایران در حالی با قهرمانی تیم سنگ آهنگ بافق یزد به اتمام رسید که بازیکنان دو تیم معتقدند شاهد برگزاری لیگی متفاوت در این دوره بودند.
رئال مادرید که در لیگ قهرمانان اکثر قریب به اتفاق فینال‌هایی که حضور داشته را برنده شده، در کوپا دل ری شرایطی کاملا متفاوت دارد.
استقلال برای اینکه همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند و صنعت نفت برای بقا در لیگ برتر، امروز در پی کسب امتیاز هستند.
امشب پاری سن ژرمن و لانس، دو رقیب اصلی کورس قهرمانی این فصل لیگ 1 مقابل هم قرار می‌گیرند؛ دو باشگاهی که از نظر ثروت و سرمایه اصلا قابل مقایسه نیستند.
در حالی که سپاهان، استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی لیگ بیست و دوم تلاش می‌کنند، تراکتور راه دیگری را می‌رود و برنامه متفاوتی را پیش می‌برد.
روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا در مورد رقابت حساس دو تیم میلان و ناپولی در لیگ ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.
لیگ برتر پایه‌های تهران با برگزاری آخرین بازی‌های فصل بسته شد و قهرمانان چهار رده سنی این مسابقات مشخص شدند.
هرچند بعید است بارسلونا در اسپانیا به خاطر پرونده نگریرا با محرومیت ورزشی روبه‌رو شود، ولی در اروپا شرایط متفاوت است و دو تیم لالیگایی در رؤیای اخراج بارسا از لیگ قهرمانان هستند.
مهدی مهدوی، کاپیتان با تجربه تیم والیبال شهداب یزد، به قهرمانی قاطعانه‌ای همراه با این تیم در لیگ برتر رسید.
مربیان متفاوتی از همین حالا گزینه دریافت جایزه بهترین مربی سال فوتبال انگلیس هستند و رقابت جذابی در این زمینه جریان دارد.
عملکرد متفاوت بارسلونا در بازی شب گذشته برابر رئال مادرید توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
تورنمنت لیگ قهرمانان آسیا شاید آخرین دوره مسابقاتی باشد که جواد نکونام به عنوان سرمربی فولاد در آن حضور پیدا می‌کند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل بوخوم می‌گوید نباید عملکرد تیمها در هفته‌های اخیر نشان دهنده شانس پیروزی آنها در لیگ قهرمانان نیست.
الیور کان دو ماه پیش و به دلیل همگروه شدن بایرن با بارسا لبخند زده بود اما او امروز پس از برخورد بایرن به پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، هیچ واکنش خاصی نشان نداد.
قانون استفاده از بازیکنان خارجی با دو احتمال روی میز مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارد و به زودی درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.
این طارمی با مهدی‌ای که چهار سال پیش در روسیه برای تیم ملی ایران در جام جهانی به میدان رفته، تفاوت‌های زیادی دارد. او حالا با ۲۰ میلیون یورو، گران‌قیمت‌ترین بازیکن ایرانی در دنیا ارزش‌گذاری شده، در کورس عنوان آقای گلی در لیگ پرتغال است و عنوان دهان‌پرکنی همچون برترین گل‌زن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را هم یدک می‌کشد
آلفرد شرودر، سرمربی آژاکس، مدعی شد تیمش برای شکست لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا باید متفاوت از همیشه باشد.
میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران ابراز امیدواری کرد که ملی‌پوشان در مسابقات بعدی خود نیز عملکرد خوبی داشته باشند.
ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان گفت که حس مثبتی دارد و اینکه یک پی اس جی متفاوت را خواهیم دید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ