نشریه مادریدی در گزارشی از پایان داستان ابرستاره پرتغالی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داستان نیمار و پی اس جی به پایان رسید. بازیکن برزیلی دیروز در مقابل هواداران تیم جدیدش در عربستان پیش از بازی الهلال و الفیحا معارفه شد که تیم جدید نیمار در این بازی به تساوی رضایت داد.
ژاوی، سرمربی بارسا، در آستانه اولین دیدار تیمش در لالیگا مقابل ختافه گفت او عثمان دمبله را دوست داشته ولی داستان این ستاره فرانسوی در بارسا در نهایت تلخ به پایان رسیده است.
دانشمندان پروژه منهتن معتقد بودند رقیب شان آلمان نازی است. منطق وحشتناک ساخت بمب این بود که اگر هیتلر ابتدا آن را بسازد می تواند کل جهان را به گروگان گرفته و ایدئولوژی شرورانه و ویرانگر خود را گسترش دهد. بنابراین، در آن زمان تنها هدف مهم آن بود که جبهه مقابل نازی ها در ابتدا به سلاح هسته ای دست یابد.
عیسی آل کثیر در حالی به سپاهان پیوست که طی ده سال پیراهن هشت تیم مختلف را پوشیده است.
دامغان- اختلاف در مورد بهره برداری و مدیریت مجموعه چشمه علی دامغان مدت‌ها است که سبب رها شدن این مجموعه گردشگری شده اما حالا مسئولان از رسیدن به یک توافق نهایی خبر می‌دهند.
نواک جوکوویچ می‌گوید او حتی به پایان دادن به تنیس فکر هم نمی‌کند و می‌خواهد همچنان قهرمانی‌های دیگری کسب کند.
بهتر است فدراسیون تکواندو به صورت شفاف در خصوص ادعاها و دشمنان فرضی درخصوص دوپینگ ورزشکارانش صحبت کند.
میلانو با انتشار پستی در اینستاگرام با میلاد عبادی پور خداحافظی کرد.
پس از پایان فصل اتفاقات قابل توجهی در رابطه با داستان طولانی مدت باشگاه سپاهان و یاسین سلمانی رخ داده است.
داستان مثلث طلایی کهکشانی‌ها پس از ۱۰ سال به پایان خود رسید.
ماجراجویی 9 ساله لستر در لیگ برتر انگلیس پایان دراماتیکی داشت و این تیم با وجود برد 2 بر یک مقابل وستهم به چمپیونشیپ (دسته دوم) سقوط کرد.
شیخ دیاباته که با مصدومیت‌های پی در پی فصل خوبی را پشت سر نگذاشته می‌تواند در حساس‌ترین مقطع لیگ برای پرسپولیس تاثیرگذار باشد.
جیمز میلنر پس از هشت سال از جمع قرمزهای آنفیلد جدا خواهد شد.
احمد زندیه، یکی از افراد بومی و قدیمی محله یافت‌آباد، در این زمینه می‌گوید: «پس از تبعید عناصر و اقوام زندیه به قلعه یافت‌آباد وضعیت بسیار بحرانی شد. اختلاف در مالکیت قلعه یافت‌آباد باعث شد تا میان خوانین زندیه و فرمانفرما معروف به «شازده» از شاهزادگان صاحب نفوذ دربار قاجار نزاع و درگیری فراوانی به وجود آید که گاهی به تیراندازی و کشته شدن طرفین می‌انجامید که در نهایت مالکیت قلعه یافت‌آباد به خوانین زندیه سپرده شد.»
پس از پایان زندگی مشترک، پیکه و شکیرا هر چند وقت یکبار داستان جالبی را برای رسانه‌ها ایجاد می‌کنند.
با اعلام باشگاه پاس گرگان امین اسماعیل نژاد بالاخره کارت پایان خدمت خود را دریافت کرد.
داستان دعواهای عقیدتی داخلی در طالبان البته جدید نیست، اما تازه‌ترین نشانه تند آن، حرف‌های سراج‌الدین حقانی، رهبر شبکه حقانی، از زیرگروه‌های طالبان و نیز سرپرست وزارت داخله دولت موقت خودخوانده طالبان در افغانستان است. او در سخنانی در ولایت خوست در نقدهایی البته بدون ذکر نام، دیگر مقامات طالبان را به انحصار متهم کرد.
خبرنگار مشهور ایتالیایی از ادامه حضور ستاره آرژانتینی در فوتبال فرانسه خبر داد.
ایران در نبرد اطلاعاتی با MI6، ابرجاسوس انگلیس را به دام انداخت و حالا فاتح و شکننده رمزهای غیر قابل نفوذ «انیگما» در جنگ دوم جهانی، اسیر رمز شکن‌های اطلاعاتی ایران شده است.
چقدر خوب است یک نفر بداند وقت رفتنش فرا رسیده تا خودش از مواهب جایگاهی که دارد دل بکند و محترمانه برود.
«سیلیکون ولی» پر است از قصه آدم‌های موفق، اما داستان «ساسان گودرزی» به هیچ‌وجه یک داستان معمولی نیست. او که متولد تهران است، در کودکی با خانواده‌اش به ایالات‌متحده مهاجرت کرد. در کمتر از شش ماه، پدرش از دنیا رفت و برادران بزرگ‌ترش ناچار بودند راهی برای حمایت مالی خانواده پیدا کنند. ساسان که در آن زمان فقط ۹ سال داشت می‌گوید نه تنها ناچار به یادگیری یک زبان جدید و فرهنگ غریبه شد، بلکه با رفتار‌های خصمانه و زورگویی در مدرسه نیز مواجه بود. همین باعث شد عشقش به یادگیری در نطفه خفه شود و با معدل پایین، دبیرستان را به پایان برساند. اما به مرور در محیط جدید، جا افتاد و پس از کسب مدرک فوق لیسانس مدیریت کسب‌وکار از مدرسه مدیریت «کیلاگ» و دهه‌ها تجربه در حوزه تکنولوژی، نهایتا در سال ۲۰۱۹ به جایگاه مدیرعاملی رسید؛ مدیرعامل غول نرم‌افزار «اینتوییت».
وینگر بلژیکی جایی در تفکرات کارلو آنچلوتی ندارد و باشگاه مادریدی در ژانویه پیش رو،اجازه خروج او را صادر می کند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت نوجوان هروئین فروش/ اختلاف ملکی با جنایت پایان یافت‌/ می‌خواستم گوشی تلفن بخرم، اما اسلحه دادند/ قتل فجیع دختر ۳ ساله تهرانی/ انکار خانم روانشناس در قتل شوهرش/ سلاخی مسافرزن در لانه شیطانی!/ داستان غم انگیز خواهر و برادری که ربوده شدند
آیا لوکا مودریچ واقعا بعد از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی می کند؟ این سوالی است که شروع داستان روی پای خود ایستادن کرواسی خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ