داستان مثلث طلایی کهکشانی‌ها پس از ۱۰ سال به پایان خود رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهردار منطقه یک تهران: هنوز جریمه خشک کردن عمدی درختان در خیابان ولیعصر (عج) پرداخت نشده است. ما هم برای مالک پایان کار و مجوز انشعابات را صادر نکرده‌ایم.
کاپیتان تیم ملی عراق کار خود را با مسی‌ها از سر گرفت تا شایعات مطرح شده درباره او از بین برود.
سرخیو کونسیسائو بعد از اخراج در دقایق پایانی بازی پورتو و بنفیکا قصد نداشت زمین را ترک کند و همین کار باعث ایجاد یک جنجال بزرگ شد.
مارتا، ستاره برزیلی فوتبال زنان، بعد از ناکامی تیمش از صعود به دور حذفی جام جهانی 2023 در کنفرانس خبری اشک ریخت.
نام و عکس رابرت مالی از صحه رسمی توئیتری دفتر نماینده آمریکا در امور مربوط به ایران حذف شده است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، تمرینات امروز یکشنبه ملی پوشان کاراته در مرحله پایانی اردوی تیم ملی آقایان یک مهمان ویژه داشت. علی دایی ستاره پیشین فوتبال ایران و یکی از گلزنان برتر فوتبال جهان در کمپ تیم‌های ملی کاراته حاضر شد و از نزدیک نظاره گر کار ملی پوشان بود. دایی در این دیدار صمیمی با ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی کشورمان گفتگو کرد و برای کاراته کا‌ها کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت داشت. مسابقات قهرمانی آسیا طی روز‌های ۳۰ تیر الی یک مرداد ۱۴۰۲ در ملاکا مالزی برگزاری می‌شود.
داوود فنایی بلافاصله پس از پایان لیگ برتر کار جدید خود را در تیم ملی امید آغاز کرد.
فصل جاری لیگ برتر امارات به پایان رسید و تیم اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی با کسب ۳۳ امتیاز و عنوان هشتمی به کار خود پایان داد.
بازگشت دیه‌گو کاستا به لیگ برتر اتفاق مثبتی برای این مهاجم برزیلی-اسپانیایی نبود و او که اصلا آمار خوبی در فصل جاری نداشت، روز گذشته به شدت مصدوم شد و به احتمال زیاد ادامه فصل را از دست می‌بدهد.
دیدارهای حساس هفته پایانی لیگ برتر جوانان کشور در شیراز، با جنجال و درگیری شدید همراه شد.
عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی که هنوز ابهامات زیادی درباره جدایی‌اش از استقلال وجود دارد، در لیست نهایی تیم نسف قارشی ازبکستان قرار گرفت.
در آخرین لحظات دیدار آرسنال و اورتون که با شکست شاگردان آرتتا به پایان رسید اولکساندر زینچنکو و نیل موپای درحالیکه هر دو از توپ دور بودند با هم درگیر شدند.
مرحله شکل‌گیری ارگان‌های جنین بعد از پایان هفته سوم و با شروع هفته چهارم آغاز خواهد شد و تا هفته چهاردهم، ادامه می‌یابد. این دوران برای خانم‌های باردار، بسیار حساس محسوب می‌شود و بیشترین خطر برای جنین در این دوران وجود دارد؛ اما بعد از هفته چهاردهم، این خطرات به حداقل خواهد رسید و انجام تصویربرداری با رعایت اصول ایمنی، امکان‌پذیر است. البته برای انجام این کار باید حتما در ناحیه رحم و لگن، برای محافظت از پوشش سربی استفاده شود.
راندال کولو موانی پنالتی خود را گل کرد اما چند دقیقه قبل تر از آن باید کار مهم تری را انجام می داد.
با شکست کره جنوبی مقابل برزیل کار برای سون هیونگ مین، ستاره باشگاه تاتنهام در جام جهانی به پایان رسید و صحنه‌های ماندگار او در قطر با ماسک ویژه‌اش در تاریخ فوتبال ثبت خواهد شد.
بازیکنان تیم ملی برزیل در پایان دیدار برابر کره جنوبی، بنری از پله را به نمایش گذاشتند.
پس از پایان کار تیم ملی ایران در جام جهانی با شکست برابر آمریکا دیوارنگاره میدان ولیعصر هم تغییر کرد.
پس از پایان کار تیم ملی ایران در جام جهانی با شکست برابر آمریکا دیوارنگاره میدان ولیعصر هم تغییر کرد.
پرتغال شب گذشته موفق شد صعود خود را قطعی کند.
طرفین در جلسه از یکدیگر رسماً عذرخواهی کردند و در حضور سرپرست فدراسیون و سایر دوستان این اتفاق افتاد.
پیرزنی در انگلیس که شباهت زیادی با ملکه الیزابت دوم داشته و مانند او لباس می‌پوشید تصمیم گرفته پس از مرگ ملکه به این کار پایان دهد.
مدافع راست جوان آبی‌ها در پایان بازی دست به کار جالبی زد.
سعید عزت اللهی، هافبک تیم فوتبال وایله دانمارک که فصل گذشته به صورت قرضی در الغرافه قطر توپ می‌زد، با وجود اینکه مورد توجه چند تیم ایرانی قرار گرفته بود، ولی در تمرینات تیم دانمارکی حاضر شد تا به شایعات پایان دهد.
رضاوند پیش از این یک فصل با استقلال قرارداد داشت و با تمدید قرارداد خود، تا دو فصل دیگر در جمع آبی‌های پایتخت حضور خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ